Proizvajalci vozil in njihovi dobavitelji 3D-tiskalnike uporabljajo za izdelavo posameznih delov ali njihovih kalupov. Varnostni strokovnjaki menijo, da utegnejo biti prav ti med prvimi tarčami napadalcev. Nepridipravi bi lahko v izdelke vnesli napake, ki bi ostale skrite tako dolgo, dokler ne bi bil sporni del že vgrajen v vozilu, proizvajalca pa bi nato čakale številne nevšečnosti in stroški z vpoklici, tožbami ali odškodninami
Veliko 3D-tiskalnikov je omreženih oziroma povezanih na računalnik s povezavo v internet. Ker 3D-tiskalniki tako rekoč nimajo informacijskih varnostnih mehanizmov, varnostni strokovnjaki svarijo pred potencialnimi zlorabami in vnašanjem napak v proizvodni proces. Rezultat tega bo lahko na videz pravilen, a vseeno pomanjkljiv izdelek, ki bi lahko na primer prenesel manjše obremenitve in prej odpovedal.
Napake v izdelkih bi lahko bile celo tako majhne, da jih ne bi zaznal niti ultrazvok. To mora skrbeti predvsem avtomobilsko in letalsko industrijo, ki tudi že uporablja 3D-tiskalnike za izdelavo nekaterih rezervnih delov.
Stopnja nevarnosti industrijske sabotaže se še dodatno poveča, če podjetje 3D-tiskanje izdelkov zaupa zunanjemu partnerju.
In kako se bojevati proti tovrstnim napadom? Strokovnjaki svetujejo, da tiskalnike, po možnosti pa tudi računalnike, izklopite iz interneta. In ker vsi 3D-tiskalniki izdelke tiskajo na osnovi 3D-načrtov, svetujejo podjetjem, da jih kriptirajo in tako bolje zavarujejo svojo intelektualno lastnino.