IKT

Kupec želi, da ga trgovec razume še preden vstopi v trgovino

»Današnji kupec želi, da ga trgovec pozna in razume, še preden vstopi v trgovino ali klikne na pravo ponudbo na spletni strani,« je včeraj na dogodku SAP Hybris dan dejal Gregor Potočar, generalni direktor podjetja SAP Slovenija. »Tu se skriva dodatna vrednost trgovca: da bi dosegel kupca, mora znati učinkovito povezati in tudi kombinirati fizične in digitalne elemente, torej elemente nakupovanja v trgovini ob vključevanju digitalne tehnologije.«

Podporniki obveščajo

FINANCE
IKT
Prisedite k Roku Pirnatu, B2 BI, in Tonetu Stanovniku, Špica
IKT
Podkast Bi na rumeni stol?
IKTPodpornik projekta Prisedite k Roku Pirnatu, B2 BI, in Tonetu Stanovniku, Špica

Slišali boste razpravo o pomenu prilagajanja tržnim trendom, nenehnemu izboljševanju in vlogi, ki jo igra umetna inteligenca v prihodnosti tehnologije in poslovanja.

FINANCE
IKT
Varnost digitalnega okolja v šolah – ključ do uspešnega izobraževanja v digitalni dobi
IKT
TRETJI RAVNATELJEV ZAJTRK
IKTRedakcija IKT Varnost digitalnega okolja v šolah – ključ do uspešnega izobraževanja v digitalni dobi

Na tretjem ravnateljevem zajtrku, ki ga je organiziralo podjetje eŠola, je bil izpostavljen pomen zagotavljanja varnega digitalnega okolja za šole.

FINANCE
IKT
NIL je pridobil certifikat ISO 22301 za upravljanje neprekinjenosti poslovanja
FINANCE
IKT
Znani so trije finalisti za nagrado Feniks
IKT
POSLOVNO SVETOVANJE
IKTPodpornik projekta Znani so trije finalisti za nagrado Feniks

Nagrada se podeljuje najboljšim projektom s področja poslovnega svetovanja

FINANCE
IKT
Skupina Actual I.T. ima novo vodstvo
IKT
SPREMEMBE
IKTPodpornik projekta Skupina Actual I.T. ima novo vodstvo

Pavle Jazbec je prevzel strateško vodenje v okviru upravnega odbora, novo operativno vodstvo pa bodo sestavljali Mitja Buda, Tjaša Peroša in Igor Hostnik.

21.10.2016 08:10
Čas branja: 1 min
Kupec želi, da ga trgovec razume še preden vstopi v trgovino
Gregor Potočar, generalni direktor podjetja SAP Slovenija

Zadnja leta se močno spreminjajo potrebe, navade in način delovanja potrošnika, ki postaja vse bolj informiran in zahteven, hkrati pa ima prek tehnologij veliko možnosti za povratne informacije. Digitalni kupec pričakuje visoko kakovostno spletno, mobilno in sploh napredno večkanalno uporabniško izkušnjo ter večjo skrb podjetij za zmanjševanje stroškov in večanje njegovega zadovoljstva.

Da lahko sledijo takšnim zahtevam digitalnega kupca, morajo podjetja imeti usklajene proizvodne, nabavne, trženjske in prodajne procese ter se morajo temu hitro prilagajati. Da bi ostala konkurenčna in imela vodilno vlogo na trgu morajo tudi znati analizirati podatke in poosebljati ponudbo, da lahko hitro prepriča kupca.

Digitalizacija ali propad

»Moja popotnica današnjega dne je: Digitalizirati se ali umreti«,« je svojo filozofijo 2 D (Digital or Die) predstavil Cosmin Costea, direktor digitalne strategije iz podjetja Deloitte. Pojasnil je, da so prednosti sodobne tehnologije SAP Hybris, ki je tudi temelj sodobnega marketinga, prepoznali in uspešno izkoristili tudi v njegovem podjetju. »Zagotavljamo postopke, z uporabo katerih bodo vaše stranke kupile vaše izdelke, postale zveste vaši znamki in oglaševale izdelke na svojih omrežjih, ter digitalne ukrepe, s katerimi boste izboljšali svoje poslovanje,« je razložil.

Abrakadabra za boljše izkušnje

Primer prehoda na digitalno strategijo sta predstavila Hrvoje Kujundžić, direktor razvoja e-trgovine Abradkadabra pri hrvaškem podjetju Agrokor, in Hrvoje Ljubičić, direktor e-poslovanja M-Start pri Agrokorju. »Zahteve uporabnikov za izboljšano izkušnjo nakupa so vse večje, mi pa moramo zagotoviti, da imajo kupci informacije v trenutku, ko jih potrebujejo,« je dejal Kujundžić: »Ustvarili smo platformo, ki postavlja nove standarde v izkušnjah na drobno, s čimer smo se osredotočili na zadovoljstvo naših strank, to pa je doprineslo k njihovi dodatni zvestobi,« je pojasnil. Abrakadabra.com je novi spletni nakupovalni center, v katerem je postopek nakupa povsem poenostavljen ter je izdelek od kupca dobesedno oddaljen »le en klik«.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Tovarna
Partnerji sporočajo
Pomoč podjetjem pri zaščiti podatkov potrošnikov in vzpostavljanju zaupanja
OGLAS
Tovarna leta
Partnerji sporočajoFinance PR Pomoč podjetjem pri zaščiti podatkov potrošnikov in vzpostavljanju zaupanja (OGLAS)

SAP trgu predstavlja tri nove rešitve, ki organizacijam pomagajo na poti do bolj učinkovitega marketinga, prodaje in storitev s pomočjo podatkov

Tovarna
Partnerji sporočajo
Številna podjetja zbirajo velike količine podatkov, le redka jih znajo spremeniti v konkurenčno prednost
OGLAS
Tovarna leta
Partnerji sporočajoFinance PR Številna podjetja zbirajo velike količine podatkov, le redka jih znajo spremeniti v konkurenčno prednost (OGLAS)

SAP NOW Slovenija osvetlil priložnosti za inteligentna podjetja

FINANCE
Slovenci, ki so nasedli v Agrokorju
Finance
Petra Sovdat Slovenci, ki so nasedli v Agrokorju 3

Hrvaško sodišče je izdalo odločbo o priznanih terjatvah upnikov sistema Agrokor. Sodišče ugotavlja, da imajo upniki do Agrokorja in njegovih družb nesporno za 31 milijard kun terjatev, kar je štiri milijarde evrov. To je precej manj od dosedanjih ocen.

FINANCE
Nova revija Finance: panoge prihodnosti
PRO
Finance
NOVA REVIJA FINANCE
Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti

Tovarna
Partnerji sporočajo
Slovenija bo gostila predstavnike inteligentnih podjetij, ki živijo digitalno prihodnost
OGLAS
Tovarna leta
Partnerji sporočajoFinance PR Slovenija bo gostila predstavnike inteligentnih podjetij, ki živijo digitalno prihodnost (OGLAS)

Digitalna revolucija? Dogaja se zdaj. SAP NOW Slovenija, 12. junij 2018, Brdo pri Kranju

Tovarna
Partnerji sporočajo
SAP-jevo osrednjo nagrado Partner leta prejme PROCESSI
Tovarna
Novice
Rešitve SAP na poti do inteligentnega podjetja
Tovarna leta
NoviceSabina Petrov Rešitve SAP na poti do inteligentnega podjetja

Inteligentna podjetja izzive digitalne ekonomije pretvarjajo v konkurenčno prednost

FINANCE
IKT
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
IKT
SPLETNO POSLOVANJE
IKTFinance PRO Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!

Z izborom želimo ozaveščati o pomenu in koristih digitalizacije medpodjetniškega poslovanja ter predstaviti slovenske dobre prakse spletnega poslovanja na področju B2B