"Lani smo na tujih trgih ustvarili tretjino vseh prihodkov, letos jih bomo že polovico. K rasti je veliko pripomoglo, da smo začeli v podjetju komunicirati. Znanje se mora deliti, o napakah je treba govoriti. Zavedamo se, da smo lahko uspešni le kot ekipa," je povedala Polona Dolenec, direktorica družbe Jamnik.
Podjetje Jamnik iz Medvod je Ludvik Jamnik ustanovil leta 1988. Izdelujejo in prodajajo potiskano embalažo iz kartona. Tretjino izdelkov prodajo industriji malih gospodinjskih aparatov, tretjino prehrambni industriji, med kupci so tudi oglaševalska agencije.
"Prodajo bomo tudi letos tako kot lani povečali za četrtino, dobička bo od pet do sedem odstotkov prihodkov od prodaje. To nam uspeva, ker smo očitno sprejeli pravo odločitev, da se s slovenskega trga razširimo na zahodnoevropske trge. Nekaterim kupcem prodajamo direktno, na določenih trgih imamo zastopnike.
Tuje kupce prepričujemo z veliko prožnostjo, kar pomeni predvsem, da imamo krajše dobavne roke kot naši tekmeci. Če je treba, izdelek naredimo tudi čez noč. Pa tudi na povpraševanja se hitro odzovemo, ponudbo pripravimo v enem dnevu. Naša najboljša referenca so priporočila kupcev," je povedala Polona Dolenec.
Na novo zaposlili osem delavcev
Danes je v podjetju 41 zaposlenih, osem več kot lani. Zanje dela še sedem najetih delavcev in dva študenta. "Za prodajo so poleg izdelkov pomembni kadri, ki morajo biti ustrezno motivirani in ki morajo širiti znanje," je povedala Polona Dolenec.