Prijavite se na brezplačne e-novice!
Rdeča nit sejma CeBIT 2016 je strnjena v sloganu »d!conomy: join - create - succeed«. Gre za skovanko, ki nakazuje, da uspeh v digitalnih gospodarstvih izvira iz sodelovanja in povezovanja. Številni razstavljavci - med njimi je po dolgem času spet precej slovenskih, ki jih bomo predstavili v posebnih člankih - bodo obiskovalcem sejma pokazali rešitve, ki ljudi postavljajo v osrčje digitalne preobrazbe.
Digitalna preobrazba je glavni trend
Oliver Frese, predsednik Deutsche Messe, ki organizira sejem CeBIT, je poudaril, da so ljudje tisti, ki izbirajo smeri in poti, ki jih ponuja digitalna preobrazba. »Podjetja v vseh panogah se morajo hitro odzvati in postaviti temelje za digitalizacijo svojih izdelkov, storitev ter dobavne verige.« Digitalna preobrazba danes že vidno in ponekod tudi grobo spreminja verige vrednosti, poslovne modele, posamezne industrije, poslovne procese, izdelke in komunikacije. Digitalna preobrazba je največji trend sodobnega časa.
Odličen kažipot prihodnjega razvoja
Veliko raziskav kaže, da digitalizacija ponuja številne priložnosti predvsem malim in srednjim podjetjem, saj ta svoje poslovanje hitreje prilagodijo kot veliki sistemi. Sodobni CeBIT je najboljši sejem v Evropi, kjer se podjetja lahko prepričajo, kaj vse jim je sploh na voljo, ko gre za digitalizacijo poslovanja. Številni podjetniki, tudi slovenski, sejem obiščejo zaradi novih idej, saj je odličen vir informacij in dober kažipot prihodnjega razvoja.
Internet stvari je pravi hit
CeBIT 2016 stavi na praktične rešitve. Samo s področja interneta stvari je obiskovalcem na voljo več kot 400 praktičnih primerov rabe. Nekaj inovativnih rešitev za poslovna okolja bomo tudi predstavili.