Prijavite se na brezplačne e-novice!
Obiskovalci sejma CeBIT so lahko med prvimi spoznali inovativno povezovanje dobrih del in marketinških aktivnosti. Platforma Socialfunders (www.socialfunders.org), ki je na voljo kot storitev iz računalniškega oblaka, prinaša vrsto zanimivih možnosti za inovativne multimedijske marketinške aktivnosti in znatno poveča njihov domet ter pripomore k dvigu ugleda podjetja ali posameznika v javnosti.
Kupci v imenu podjetja podpirajo dobrodelnost
Osrednja ideja rešitve Socialfunders je, da se družbeniki podjetja - torej tudi stranke, zaposleni in dobavitelji - skupaj odločijo, katera dobra dela in projekti so vredni podpore podjetja. Osnova so tako imenovani družbeni kovanci SocialCoins, ki jih izdajo podjetja, ki želijo donirati za dobrodelne namene. Ko stranke kupijo njihov izdelek ali storitev, jim družbene kovance razdelijo kot kartice ali v kakšni drugi obliki. Prejemniki digitalnih kovancev nato v imenu podjetja podprejo različne lokalne, regionalne ali celo državne projekte, ki so jim blizu oziroma se jim zdijo najbolj pomembni.
Širši domet od klasičnih komunikacijskih pristopov
Podjetje Particulate Solutions ocenjuje, da bo imel tovrsten pristop v primerjavi s tradicionalnimi korporativnimi komunikacijskimi pristopi bistveno širši domet. Podjetja namreč sredstva predajo v upravljanje kupcem, zaposlenim ali dobaviteljem, ti pa podprejo tiste projekte ter dobra dela, v katere najbolj verjamejo, digitalna platforma pa jih z vsemi orodji za družabno interakcijo še dodatno izpostavi.