IKT
Oglasno sporočilo

Informatiki bolj kot kdaj koli prej potrebujejo poslovna znanja

09.05.2016 23:59
Čas branja: 2 min

Oddelki za informacijske tehnologije in zaposleni v njih so praktično od začetka svojega obstoja delovali kot podpora poslovnemu delu podjetja. To je pomenilo uvajanje tehnologij, ki podpirajo posamezne poslovne procese, zagotavljanje nemotenega delovanja strežnikov, osebnih računalnikov in tiskalnikov ter omogočanje določenih novih poslovnih pobud, kot so bile spletne trgovine, portali in druge storitve.

Digitalna preobrazba poslovanja, ki je rdeča nit NT konference in katere pomembnosti se zavedajo vsi odločevalci v organizacijah, bo tudi glavna tema letošnjega NTK Poslovnega srečanja.

Pridružite se nam! Več na
www.ntk.si/urnik/poslovno/

Ob tem je bilo vedno veliko govora o usklajevanju med tehnološkim in poslovnim delom podjetja, kar je bilo seveda v preteklosti nujno, danes pa ne zadostuje več. V času digitalne preobrazbe morajo oddelki za informacijske tehnologije prevzeti bistveno bolj aktivno vlogo ter sodelovati pri postopkih, preko katerih tradicionalna podjetja postajajo digitalna. Tehnologija je namreč tako ključen del teh procesov, da je ni mogoče ločiti le v »podporno« vlogo.

Poleg tega so postopki preobrazbe postali prehitri. Preprosto ni več dovolj časa, da bi se najprej oblikovala poslovna strategija, ki se ji nato prilagodi še strategija informacijskih tehnologij. Da bi lahko informacijski oddelki v tem svetu ohranili svoj pomen, morajo svoje poznavanje tehnologij obogatiti z razumevanjem poslovnih dejavnikov in zahtev.

Na primer, oddelki za informacijske oddelke lahko znanje, ki ga imajo skupine za trženje o strankah, obogatijo s svojim poznavanjem arhitektur in novih pristopov k ustvarjanju prilagodljivih rešitev, da ustvarijo nove uporabniške izkušnje, ki neposredno vplivajo na dobičkonosnost podjetja. To prelivanje znanja med trženjem in tehnologijo lahko pomembno izboljša pripravljenost podjetja na nove inovacije.

Tehnologija seveda ostaja pomembna, vendar mora biti v celoti povezana s poslovnimi procesi in merili, saj lahko le tako pripomore k digitalni preobrazbi. Zato je izjemno pomembno, da tudi zaposleni na področju informacijskih tehnologij podrobno poznajo poslovanje - le tako bodo lahko zagotovili ustrezno podporo.

robert-trnovec-NTK2016-2.jpg.o.240px.jpg
Robert Trnovec, generalni direktor Microsoft Slovenija in skupaj s svojimi sodelavci na portalu Poslovna preobrazba razmišlja in piše o digitalni tehnologiji in njenem vplivu na naša življenja.

Nezanemarljiv dejavnik je tudi to, da morajo informacijski direktorji in oddelki prevzeti vodilno vlogo pri digitalni preobrazbi. Raziskave so pokazale, da kultura in organizacija v podjetjih pogosto zaostaja za tehnologijo in procesi. S pravim razumevanjem poslovnih potreb lahko informacijski oddelki poskrbijo za uspešne spremembe kulture, ki vodijo k dolgoročnemu uspehu.

Oddelki za informacijske tehnologije in zaposleni lahko tako z razumevanjem poslovanja danes k uspehu podjetja prispevajo bistveno več kot kdaj koli prej. Iz podporne vloge lahko stopijo v vodilno vlogo, ki digitalno preobrazbo vodi in usmerja. Kdo drug bi lahko zagotovil pomembno podporo pri zahtevnih projektih, kot so veliki podatki, domače mobilne naprave ali napredne spletne storitve? Z razumevanjem poslovnih zahtev, kjer lahko te tehnologije uspešno ustvarjajo konkurenčno prednost, bodo oddelki za informacijske tehnologije lahko resnično stopili v novo dobo tehnologij.

Na NT konferenci bomo na poslovnem srečanju naslovili ravno ta vprašanja. Svojim strankam želimo namreč pomagati na poti k digitalni preobrazbi in jim omogočiti, da se uspešno pripravijo na izzive sodobnega sveta. Pridružite se nam!

Za več informacij nam pišite na e-naslov info@ntk.si ter se nam pridružite na naših družbenih medijih Facebook in Twitter.