IKT
Oglasno sporočilo

(Intervju) Kakovost je temelj zaupanja

»Stremimo k cilju, da bi rezidenta na naše optično omrežje lahko priključili v zgolj 24 urah, poslovne uporabnike pa najpozneje v treh delovnih dneh,« pravi Gregor Štampohar, član poslovodstva družbe T-2.
Avtor
14.06.2017 23:59
Čas branja: 2 min
(Intervju) Kakovost  je  temelj  zaupanja
Gregor Štampohar napoveduje, da se T-2, ki je te dni praznoval 13. obletnico svojega obstoja, na trg telekomunikacijskih storitev vrača še močnejši in še bolj trdno zasidran med najuspešnejšimi ponudniki telekomunikacijskih storitev na trgu.

Družba T-2 je v zadnjih letih preživljala turbulentno obdobje. Odločitev ustavnega sodišča, da dokončno odpravi neupravičen in nezakonit stečaj, družbi T-2 zagotavlja stabilizacijo poslovanja. Telekomunikacijski trg v Sloveniji je pred številnimi izzivi, konkurenca je močna, tisto, kar šteje, pa so kakovostne storitve. Tudi o tem smo se pogovarjali z Gregorjem Štampoharjem, novim članom poslovodstva družbe T-2, odgovornim za prodajo in marketing.

Kaj lahko podjetje pričakuje od ponudnika telekomunikacijskih storitev? V čem se ponudba T-2 razlikuje od drugih?

Če izpostavim bistvo: storitve po meri podjetja, skrb za uporabnika in 24-urna podpora. Pomembna je ravno fleksibilnost naše ponudbe, ki omogoča rešitve po meri posameznega podjetja. To si lahko samo izbere pravo kombinacijo storitev, ki jih potrebuje – od mobilne in stacio­narne telefonije, interneta ali televizije. Zelo pomembna nam je tudi skrb za slehernega uporabnika, zato ima vsaka naša poslovna stranka svojega osebnega svetovalca oziroma skrbnika, ki ji je na voljo pri vprašanjih glede storitev, njihove optimizacije in nadgradnje. Ponujamo tudi kakovostne in konkurenčne rešitve poslovne telefonije za zahtevnejše uporabnike, kot so klicni centri ali videokonferenčni sistemi, na področju hotelirske dejavnosti pa zagotavljamo napredne rešitve televizijskih storitev. Vrhunska tehnična ekipa je kos raznovrstnim implementacijskim rešitvam na področju konfiguracije in vzdrževanja usmerjevalnikov, VPN-povezav, IP-telefonije in požarnih pregrad naslednje generacije.

Vemo, da omogočate napredne rešitve za večja podjetja. Vendar pa slovensko poslovno okolje oblikujejo tudi številna manjša podjetja in posamezniki.

Pri zagotavljanju podpore v T-2 ne ločujemo podjetij po velikosti. Ravno v tem je naša posebnost. Za nas so vsa enako pomembna, za naše storitve pa se lahko odloči vsak, ne glede na velikost ali dejavnost. Naše prednosti pri manjših podjetjih gredo tudi v smeri storitev po njihovi meri, kot so davčne blagajne, sistemi shranjevanja podatkov …

Optika je še vedno v prednosti, ko razmišljamo o tehniki. Zakaj?

Tako je. Optično omrežje pomeni višjo raven storitev, glavni prednosti pa sta velika hitrost in zanesljivost delovanja, ki nista odvisni od zunanjih vplivov. Zato na področju optičnega omrežja skoraj ne zaznavamo težav. Če pa bi se te morda pojavile, je našim poslovnim strankam na voljo ločen klicni center s strokovno usposobljeno ekipo za odpravo morebitnih napak pri delovanju. Podjetja se tako izognejo klasičnemu klicnemu centru, zagotavljamo pa jim lahko tudi odpravo morebitnih napak v pogodbeno določenem času. Poleg tega poslovnim strankam ponudimo rezervno oziroma backup povezavo prek mobilnega omrežja.

Ali načrtujete širitve omrežja?

Seveda. Družba T-2 je že zdaj vodilni ponudnik tehnologij na optičnih povezavah z največjim optičnim internetnim omrežjem v državi. Ovire, ki jih je družba T-2 doživljala na svoji poslovni poti v zadnjih treh letih, so nas samo še bolj okrepile. Še naprej bomo s svojimi tehnološkimi rešitvami kreirali razvoj telekomunikacijskega trga, kamor sodi tudi širitev optičnega omrežja. Osredotočili se bomo predvsem na območja, kjer je več podjetij, saj je zanesljivo optično omrežje bistvenega pomena za njihovo delovanje. Poleg tega nameravamo v prihodnje uvesti številne novosti.