Pomembnih dokumentov je vse več, podjetja je čedalje bolj strah, da jih izgubijo Pomembnih dokumentov je vse več, podjetja je čedalje bolj strah, da jih izgubijo Nekatere slovenske ponudnike dokumentnih sistemov in rešitev za upravljanje vsebin smo povprašali, kaj se dogaja na domačem trgu, kako se slovenska podjetja pri uvajanju dokumentnih sistemov lahko primerjajo s tujino, po kakšnih storitvah je največ povpraševanja ter kakšne novosti so pripravili letos
Dokument, prosim, naredi mi to Dokument, prosim, naredi mi to »Kako misliš, da bomo dokumentom in sistemom govorili, kaj naj postorijo,« me je z začudenjem pogledal prijatelj ob pogovoru, kako bo videti tehnološko navdahnjena pisarniška prihodnost.
Dokumentni sistem ne upravlja le dokumentov Dokumentni sistem ne upravlja le dokumentov Z dokumenti so neločljivo povezani procesi, aplikacije in predvsem ljudje.

Z digitalnimi trendi do poslovnih priložnosti novih razsežnosti

Čas branja: 2 min
14.05.2018  07:35
Podjetja morajo biti dobro pripravljena na svet, v katerem je primarna interakcija s stranko digitalna komunikacija
Z digitalnimi trendi do poslovnih priložnosti novih razsežnosti
Foto: Pixabay

Podjetjem, ki pri svojem poslovanju sledijo novim trendom na področju razvoja mobilnih in spletnih aplikacij, strojnega učenja in umetne inteligence, so na voljo številne nove poslovne priložnosti. Najnovejši digitalni trendi močno spreminjajo naš način dela in tudi življenja.

Od računalništva v oblaku do avtomatizacije oblačnih storitev

Računalništvo v oblaku je tema, ki je zadnjih nekaj let na dnevnem redu tako oddelkov za informacijsko tehnologijo kot vodilnih predstavnikov v podjetjih. Danes si ne moremo več predstavljati preobrazbe podjetij in njihovega prilagajanja novim razmeram na trgu brez vključevanja storitev v oblaku.

Računalništvo v oblaku je po mnenju Rajka Novaka, direktorja slovenske podružnice podjetja Oracle, ameriškega giganta na področju informacijske tehnologije, osnovni gradnik na poti digitalne transformacije podjetij. Pri tem pa ni več pomembna le selitev določenih poslovnih procesov v oblak, ampak optimizacija oblačnih storitev, ki nas pripelje do avtonomnih baz podatkov za namene podatkovnih skladišč in transakcijskih sistemov.

Takšne avtonomne oblačne storitve, ki temeljijo na napredni umetni inteligenci in inovativnih algoritmih strojnega učenja, organizacijam omogočajo zmanjševanje stroškov administracije, plačilo storitev po dejanski porabi, hitrejše lansiranje novih proizvodov in storitev na trg, zmanjšanje varnostnih tveganj, zmanjšanje človeških napak, hitrejši razvoj modernih aplikacij in še kaj bi se našlo.

Z umetno inteligenco do boljše uporabniške izkušnje

Milenijska generacija je prva generacija, ki živi v in z digitalnim svetom. Ocenjuje se, da 80 odstotkov milenijcev želi celovito izkušnjo ne glede na kanal. Kljub vedno večji osredotočenosti podjetij na uporabnike pričakovanja uporabnikov še vedno prehitevajo raven uporabniške izkušnje, ki jo podjetja lahko ponudijo. Po nekaterih ocenah bo 30 odstotkov podjetij letos nazadovalo na področju uporabniške izkušnje, posledica teh poslabšanj pa bo neto izguba v poslovanju.

Podjetja morajo biti zato dobro pripravljena na svet, v katerem je primarna interakcija s stranko digitalna komunikacija. Zato bi morali strokovnjaki na področju uporabniške izkušnje stremeti k temu, da so oni tisti, ki vodijo spremembe, ne da jim le sledijo. Pri tem so jim lahko v veliko pomoč pogovorni robotki, tako imenovani chatbots, ki temeljijo na umetni inteligenci, ter različni seti mobilnih in spletnih aplikacij, ki obsegajo najrazličnejše možne interakcije s strankami – od marketinga do prodaje in storitev.

Svetovni trendi na slovenskem trgu

Svetovne trende na navedenih področjih na slovenski trg uspešno prenaša podjetje Oracle Slovenija, ki je že več kot 25 let prisotno v Sloveniji. Oracle postavlja popolnoma nove mejnike na področju zmogljivosti, zanesljivosti, enostavnosti ter skalabilnosti za potrebe tako podatkovnih skladišč kot tudi ključnih poslovnih aplikacij v zasebnem in javnem oblaku.

Leto 2018 je pri Oraclu predvsem v znamenju avtomatizacije storitev v oblaku, sodobnih tehnologij, kot so pogovorni roboti, in digitalizirane uporabniške izkušnje.

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IKT
Članki
Članki (intervju) Barbara Tekavec Verlič, CIO leta 2018: Slovenija ima enega najbolj razvitih IKT-sektorjev 2

Barbara Tekavec Verlič, IT-menedžer v Pivovarni Laško Union, je prejemnica dvanajste nagrade CIO leta, ki so jo podelili na osrednjem...

IKT
Članki
Članki To so kandidatke za nagrado CIO leta 2018

Jutri bodo v Kongresnem centru Brdo dvanajstič podelili nagrado CIO leta za izjemne dosežke na področju IKT-menedžmenta v Sloveniji....

IKT
Članki
Članki Koga dejansko posluša vaša spletna aplikacija?

Spletne in druge aplikacije je mogoče enostavno prevarati, če njihovi snovalci niso bili pozorni pri vgradnji varnostnih mehanizmov

IKT
Članki
Članki Dinit Card Services predstavil plačevanje prek obogatene resničnosti

Premierno so prikazali nakup virtualnih dobrin (hologramov) z uporabo očal za obogateno oziroma mešano resničnost HoloLens in mobilnega...

IKT
Članki
Članki Povpraševanje po IKT-izobraževanju raste, posebej po spletnem

Pogledali smo, kako vodilna podjetja s področja IKT-izobraževanja vidijo svoje izobraževalne programe in izkušnje ter širša gibanja...

IKT
Članki
Članki IFA 2018: V Berlinu lahko te dni na vsakem koraku srečaš pamet

Na sejmu potrošniške elektronike, ki je včeraj v Berlinu odprl vrata, spoznavamo, kako nas umetna pamet lahko posluša, a ne nujno tudi...