V poletnih mesecih v marsikateri dejavnosti vlada zatišje, a najbolj vztrajni prodajalci kljub vsemu ne popuščajo. Pravzaprav tisti najboljši v poletju prepoznajo priložnosti – konkurenca je na dopustih, pri naročnikih se pogosto pojavi čas za določena vzdrževanja, za katera med letom ni časa ali pa morajo biti končana do 1. septembra ali 1. oktobra, ko se končajo šolske počitnice.
Nabiranje kontaktov in povpraševanj
Za povečanje prodaje podjetje potrebuje predvsem več vstopnih podatkov, torej seznam novih kontaktov ali svežih povpraševanj. Panika, ki je vladala ob začetku veljavnosti uredbe GDPR, se je počasi polegla, v marsikaterem podjetju že aktivno razmišljajo, kako podaljšati seznam (zdaj prečiščenih) kontaktov in pridobiti več povpraševanj, ki jih lahko spremenijo v prodajo.
Receptov za to je več. Zelo učinkovite so lahko denimo nagradne igre s premišljenim konceptom v kombinaciji z napredno tehnološko platformo ter kakovostno podporo marketinške agencije. Koncept je primeren tako za podjetja, ki prodajajo fizičnim osebam, kot za podjetja, ki delujejo v segmentu B2B.
Inovativno porabljen evro se lahko več kot podeseteri
Pri tem sploh ni nujno, da naročnik marketinške kampanje potrebuje velik proračun in na tisoče brezplačnih daril za uspešno množično oglaševanje. Dovolj je že nekaj atraktivnih nagrad (seveda jih ne prejme vsak udeleženec nagradne igre), ki so same po sebi mikavne in vlečejo.
Naslednja sestavina oglaševalske kampanje je priprava kakovostnih vsebin za deljenje in všečkanje na družbenih omrežjih kot tudi pridobivanje novih stikov. Zadnje nato »napade« sistem marketinške avtomatizacije, ki v navezi s spletno trgovino ali tržniki pomaga izpeljati prodajo.
»Včasih zadostuje že atraktivna objava na družbenem omrežju, ki sproži plaz zanimanja. A zavedati se je treba, da je viralnost sporočil vedno bolj načrtovana in manj naključna,« razlaga Jurij Cvikl iz podjetja Marcelino.
Trije glavni dejavniki uspešne viralnosti
Skrivnost viralnosti je po njegovih besedah v treh glavnih dejavnikih: zanki, multiplikatorju in nagradi. Zanka je denimo prejem ugodnosti za posredovanje sporočila oziroma ponudbe prijateljem, vlogo multiplikatorja pa danes opravljajo gumbi za deljenje vsebin na družbenih omrežjih, ki še potencirajo učinek zanke. Nagrada je seveda temeljni aktivator obeh orodij. Brez viralnosti danes prodaja preprosto ne deluje več. Marsikatera vsebina je lahko viralna, ampak pomembne so samo tiste, ki aktivirajo prodajo.«