IKT

Kako čez poletje (in kljub uredbi GDPR) do rekordne prodaje

Naj poletje ne bo izgovor za manjše prihodke, s tehnologijo lahko prodajo obrnete sebi v prid

Podporniki obveščajo

FINANCE
IKT
Digitalna dostopnost bo sredi leta 2025 postala zakonska obveza – kaj to pomeni za podjetja?
IKT
DIGITALNA DOSTOPNOST
IKTRedakcija IKT Digitalna dostopnost bo sredi leta 2025 postala zakonska obveza – kaj to pomeni za podjetja?

Več o tem boste izvedeli na brezplačnem izobraževanju, ki ga organizira Zavod za digitalno dostopnost A11Y.si.

FINANCE
IKT
Kako je videti virtualni pomočnik za podjetniška okolja
IKT
ADD KONFERENCA
IKTPodpornik projekta Kako je videti virtualni pomočnik za podjetniška okolja

To boste lahko izvedeli na letni konferenci podjetja ADD, na kateri bodo govorili tudi o novi regulativi, ki bo krojila nadaljnji razvoj, ter o podatkih in umetni inteligenci.

FINANCE
IKT
Slovenski Kontron lansiral zasebno mobilno omrežje 5G v nemški proizvodnji
IKT
ZASEBNA 5G OMREŽJA
IKTPodpornik projekta Slovenski Kontron lansiral zasebno mobilno omrežje 5G v nemški proizvodnji

Gre za naložbo v robustno omrežno infrastrukturo, ki je pripravljena na prihodnost in podpira trenutne in prihodnje potrebe po brezžični povezljivosti v proizvodnji in skladišču

FINANCE
IKT
Kako bodo s pomočjo umetne inteligence preprečili izumrtje atlantskega lososa na Norveškem
IKT
NAGRADA ZA INOVACIJO
IKTPodpornik projekta Kako bodo s pomočjo umetne inteligence preprečili izumrtje atlantskega lososa na Norveškem

Rešitev je v okviru pobude Tech4Aall razvil Huawei skupaj z lokalnimi partnerji

FINANCE
IKT
Poziv za obnovo pravil enotnega digitalnega trga
IKT
DIGITALNI TRG
IKTPodpornik projekta Poziv za obnovo pravil enotnega digitalnega trga

Digitalno preobrazbo tradicionalnih industrij bi bilo treba voditi z jasnimi pravili za dostop in delitev podatkov

Avtor
avtor
26.07.2018 21:20
Dopolnjeno: 27.07.2018 08:32
Čas branja: 2 min

V poletnih mesecih v marsikateri dejavnosti vlada zatišje, a najbolj vztrajni prodajalci kljub vsemu ne popuščajo. Pravzaprav tisti najboljši v poletju prepoznajo priložnosti – konkurenca je na dopustih, pri naročnikih se pogosto pojavi čas za določena vzdrževanja, za katera med letom ni časa ali pa morajo biti končana do 1. septembra ali 1. oktobra, ko se končajo šolske počitnice.

Nabiranje kontaktov in povpraševanj

Za povečanje prodaje podjetje potrebuje predvsem več vstopnih podatkov, torej seznam novih kontaktov ali svežih povpraševanj. Panika, ki je vladala ob začetku veljavnosti uredbe GDPR, se je počasi polegla, v marsikaterem podjetju že aktivno razmišljajo, kako podaljšati seznam (zdaj prečiščenih) kontaktov in pridobiti več povpraševanj, ki jih lahko spremenijo v prodajo.

Receptov za to je več. Zelo učinkovite so lahko denimo nagradne igre s premišljenim konceptom v kombinaciji z napredno tehnološko platformo ter kakovostno podporo marketinške agencije. Koncept je primeren tako za podjetja, ki prodajajo fizičnim osebam, kot za podjetja, ki delujejo v segmentu B2B.

Inovativno porabljen evro se lahko več kot podeseteri

Pri tem sploh ni nujno, da naročnik marketinške kampanje potrebuje velik proračun in na tisoče brezplačnih daril za uspešno množično oglaševanje. Dovolj je že nekaj atraktivnih nagrad (seveda jih ne prejme vsak udeleženec nagradne igre), ki so same po sebi mikavne in vlečejo.

Naslednja sestavina oglaševalske kampanje je priprava kakovostnih vsebin za deljenje in všečkanje na družbenih omrežjih kot tudi pridobivanje novih stikov. Zadnje nato »napade« sistem marketinške avtomatizacije, ki v navezi s spletno trgovino ali tržniki pomaga izpeljati prodajo.

»Včasih zadostuje že atraktivna objava na družbenem omrežju, ki sproži plaz zanimanja. A zavedati se je treba, da je viralnost sporočil vedno bolj načrtovana in manj naključna,« razlaga Jurij Cvikl iz podjetja Marcelino.

Trije glavni dejavniki uspešne viralnosti

Skrivnost viralnosti je po njegovih besedah v treh glavnih dejavnikih: zanki, multiplikatorju in nagradi. Zanka je denimo prejem ugodnosti za posredovanje sporočila oziroma ponudbe prijateljem, vlogo multiplikatorja pa danes opravljajo gumbi za deljenje vsebin na družbenih omrežjih, ki še potencirajo učinek zanke. Nagrada je seveda temeljni aktivator obeh orodij. Brez viralnosti danes prodaja preprosto ne deluje več. Marsikatera vsebina je lahko viralna, ampak pomembne so samo tiste, ki aktivirajo prodajo.«

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Podjetnik
Kje vse nastanejo stroški, če prodajate podjetje
FINANCE
Manager
(pismo iz JAR) Fake news po afriško
Manager
ManagerTjaša Bole Rentel (pismo iz JAR) Fake news po afriško

Zaradi manjše porabe podatkov je v JAR daleč najbolj uporabljeno družbeno omrežje WhatsApp, ki nima niti šibkega pregleda nad vsebino in kjer se dezinformacije širijo s svetlobno hitrostjo.

FINANCE
(intervju) »Ustvarjanje stikov je prvi korak«
Finance
Mateja Bizjak (intervju) »Ustvarjanje stikov je prvi korak«

Koronakriza je korenito pretresla tudi prodajo, zato so bila podjetja prisiljena poiskati »nove oprimke«, da bi se ustrezno odzvala na spremenjene razmere.

FINANCE
Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj?
PRO
Finance
KIBERNETSKA VARNOST
Finance PRO Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj? (PRO)

Hekerski napadi lahko za več dni povsem ustavijo poslovanje podjetij – več o tem si preberite v posebni izdaji Kibernetska varnost.

FINANCE
Furs v nadzor izplačil nagrad v delnicah in delniških opcijah
Finance
Tanja Smrekar Furs v nadzor izplačil nagrad v delnicah in delniških opcijah 8

Pod drobnogledom so predvsem podjetja v tuji lasti in njihovi vodilni kadri; objavljamo izračun, kako so omenjene nagrade obremenjene z davki in prispevki

FINANCE
Okolje & energija
S slovensko tehnologijo do boljšega notranjega zraka in manj virusov v prostorih
Okolje & energija
Okolje & energijaBorut Hočevar S slovensko tehnologijo do boljšega notranjega zraka in manj virusov v prostorih 2

Podjetja in organizacije želijo z nacionalno kampanjo zaBOLJŠIZRAK.si spodbuditi javnost k bolj kakovostnem zraku in zmanjšanju okužb v bivalnih prostorih.

FINANCE
Manager
Nekdanja borzna zvezda danes daleč od stare slave
Manager
ManagerDomen Pavlič Nekdanja borzna zvezda danes daleč od stare slave

Najdonosnejše evropsko podjetje leta 2019 je v preteklih mesecih izgubilo skoraj polovico borzne vrednosti

FINANCE
IKT
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
IKT
SPLETNO POSLOVANJE
IKTFinance PRO Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!

Z izborom želimo ozaveščati o pomenu in koristih digitalizacije medpodjetniškega poslovanja ter predstaviti slovenske dobre prakse spletnega poslovanja na področju B2B