Spoznajte IT-podjetje, ki je lani zraslo za več kot 70 odstotkov Spoznajte IT-podjetje, ki je lani zraslo za več kot 70 odstotkov Brihteja se strateško preoblikuje v ponudnika kibernetske varnosti
Mož v senci Jeffa Bezosa, ki upravlja največji oblak na svetu Mož v senci Jeffa Bezosa, ki upravlja največji oblak na svetu Večina Amazonovega dobička pride iz njegovih storitev v oblaku, v tem je daleč največji na svetu. Motor teh storitev je Andy Jassy, najtesnejši sodelavec ustanovitelja Amazona Jeffa Bezosa in drugi največji delničar.
Ko se denar seli v blockchain, kaj še ostane bankam? Ko se denar seli v blockchain, kaj še ostane bankam? V senci nedavne predstavitve Facebookove kriptovalute libra in napovedi plačilnega sistema Calibra, ki sta doživela viharno zanimanje (in tudi nasprotovanje oblasti), s plačevanjem s tehnologijo blockchain številna mala in tudi večja finančna podjetja eksperimentirajo že vsaj dve leti. Daljnovidnejše banke se, samostojno ali v povezavi z blockchain startupi, že prilagajajo novi resničnosti. Govorimo o tujih, ne slovenskih, ki se do tega še vedejo bolj kot kmečke neveste.
Nov triumf umetne inteligence v Wimbledonu Nov triumf umetne inteligence v Wimbledonu Računalništvo v oblaku, podatkovna analitika, še posebej pa umetna inteligenca so vizualne, informacijske in medijske storitve na letošnjem največjem teniškem turnirju dvignili na višjo raven

Kako čez poletje (in kljub uredbi GDPR) do rekordne prodaje

Čas branja: 2 min
26.07.2018  21:20  Dopolnjeno: 27.07.2018 08:32
Naj poletje ne bo izgovor za manjše prihodke, s tehnologijo lahko prodajo obrnete sebi v prid
Kako čez poletje (in kljub uredbi GDPR) do rekordne prodaje

Obveščaj me o novih člankih:  
prodaja na drobno   dodaj
gdpr   dodaj
trženje   dodaj
Jurij Cvikl dodaj
celjske mesnine dodaj

V poletnih mesecih v marsikateri dejavnosti vlada zatišje, a najbolj vztrajni prodajalci kljub vsemu ne popuščajo. Pravzaprav tisti najboljši v poletju prepoznajo priložnosti – konkurenca je na dopustih, pri naročnikih se pogosto pojavi čas za določena vzdrževanja, za katera med letom ni časa ali pa morajo biti končana do 1. septembra ali 1. oktobra, ko se končajo šolske počitnice.

Nabiranje kontaktov in povpraševanj

Za povečanje prodaje podjetje potrebuje predvsem več vstopnih podatkov, torej seznam novih kontaktov ali svežih povpraševanj. Panika, ki je vladala ob začetku veljavnosti uredbe GDPR, se je počasi polegla, v marsikaterem podjetju že aktivno razmišljajo, kako podaljšati seznam (zdaj prečiščenih) kontaktov in pridobiti več povpraševanj, ki jih lahko spremenijo v prodajo.

Receptov za to je več. Zelo učinkovite so lahko denimo nagradne igre s premišljenim konceptom v kombinaciji z napredno tehnološko platformo ter kakovostno podporo marketinške agencije. Koncept je primeren tako za podjetja, ki prodajajo fizičnim osebam, kot za podjetja, ki delujejo v segmentu B2B.

Inovativno porabljen evro se lahko več kot podeseteri

Pri tem sploh ni nujno, da naročnik marketinške kampanje potrebuje velik proračun in na tisoče brezplačnih daril za uspešno množično oglaševanje. Dovolj je že nekaj atraktivnih nagrad (seveda jih ne prejme vsak udeleženec nagradne igre), ki so same po sebi mikavne in vlečejo.

Naslednja sestavina oglaševalske kampanje je priprava kakovostnih vsebin za deljenje in všečkanje na družbenih omrežjih kot tudi pridobivanje novih stikov. Zadnje nato »napade« sistem marketinške avtomatizacije, ki v navezi s spletno trgovino ali tržniki pomaga izpeljati prodajo.

»Včasih zadostuje že atraktivna objava na družbenem omrežju, ki sproži plaz zanimanja. A zavedati se je treba, da je viralnost sporočil vedno bolj načrtovana in manj naključna,« razlaga Jurij Cvikl iz podjetja Marcelino.

Trije glavni dejavniki uspešne viralnosti

Skrivnost viralnosti je po njegovih besedah v treh glavnih dejavnikih: zanki, multiplikatorju in nagradi. Zanka je denimo prejem ugodnosti za posredovanje sporočila oziroma ponudbe prijateljem, vlogo multiplikatorja pa danes opravljajo gumbi za deljenje vsebin na družbenih omrežjih, ki še potencirajo učinek zanke. Nagrada je seveda temeljni aktivator obeh orodij. Brez viralnosti danes prodaja preprosto ne deluje več. Marsikatera vsebina je lahko viralna, ampak pomembne so samo tiste, ki aktivirajo prodajo.«



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IKT
Članki
Članki Obiskali smo dobre hekerje, ki se naokoli vozijo s tovornjakom

V znanstvenofantastičnih filmih se v vlačilcih, polnih sodobne tehnologije, navadno prevažajo zli hekerji. Mi smo se v podobnem vozilu...

IKT
Članki
Članki Predstavljamo prvo banko, ki se seli v Amazonov oblak

Moneta Money Bank, četrta največja češka banka z več kot milijon komitenti in 190 poslovalnicami, je v oblak preselila že dobro...

IKT
Članki
Članki Kako so IT-velikani po krizi preplavili lestvico največ vrednih na svetu 1

Med desetimi največ vrednimi družbami na svetu je kar sedem IT-podjetij

IKT
Članki
Članki WannaCry ni mrtev, še vedno useka enkrat na sekundo

V zadnjega pol leta je bilo napadenih več kot polovica proizvodnih in skoraj polovica zdravstvenih organizacij na svetu

IKT
Članki
Članki Bi lahko tablice (spet) nadomestile prenosne računalnike? 4

Še pred nekaj leti smo lahko zasledili ogromno ponudb za tablice, zdaj je ta trend, vsaj v Sloveniji, nekoliko usahnil. Glavni razlog je...

IKT
Članki
Članki Nov triumf umetne inteligence v Wimbledonu 1

Računalništvo v oblaku, podatkovna analitika, še posebej pa umetna inteligenca so vizualne, informacijske in medijske storitve na...