Pomembnih dokumentov je vse več, podjetja je čedalje bolj strah, da jih izgubijo Pomembnih dokumentov je vse več, podjetja je čedalje bolj strah, da jih izgubijo Nekatere slovenske ponudnike dokumentnih sistemov in rešitev za upravljanje vsebin smo povprašali, kaj se dogaja na domačem trgu, kako se slovenska podjetja pri uvajanju dokumentnih sistemov lahko primerjajo s tujino, po kakšnih storitvah je največ povpraševanja ter kakšne novosti so pripravili letos
Dokument, prosim, naredi mi to Dokument, prosim, naredi mi to »Kako misliš, da bomo dokumentom in sistemom govorili, kaj naj postorijo,« me je z začudenjem pogledal prijatelj ob pogovoru, kako bo videti tehnološko navdahnjena pisarniška prihodnost.
Dokumentni sistem ne upravlja le dokumentov Dokumentni sistem ne upravlja le dokumentov Z dokumenti so neločljivo povezani procesi, aplikacije in predvsem ljudje.

Kako čez poletje (in kljub uredbi GDPR) do rekordne prodaje

Čas branja: 2 min
26.07.2018  21:20  Dopolnjeno: 27.07.2018 08:32
Naj poletje ne bo izgovor za manjše prihodke, s tehnologijo lahko prodajo obrnete sebi v prid
Kako čez poletje (in kljub uredbi GDPR) do rekordne prodaje

V poletnih mesecih v marsikateri dejavnosti vlada zatišje, a najbolj vztrajni prodajalci kljub vsemu ne popuščajo. Pravzaprav tisti najboljši v poletju prepoznajo priložnosti – konkurenca je na dopustih, pri naročnikih se pogosto pojavi čas za določena vzdrževanja, za katera med letom ni časa ali pa morajo biti končana do 1. septembra ali 1. oktobra, ko se končajo šolske počitnice.

Nabiranje kontaktov in povpraševanj

Za povečanje prodaje podjetje potrebuje predvsem več vstopnih podatkov, torej seznam novih kontaktov ali svežih povpraševanj. Panika, ki je vladala ob začetku veljavnosti uredbe GDPR, se je počasi polegla, v marsikaterem podjetju že aktivno razmišljajo, kako podaljšati seznam (zdaj prečiščenih) kontaktov in pridobiti več povpraševanj, ki jih lahko spremenijo v prodajo.

Receptov za to je več. Zelo učinkovite so lahko denimo nagradne igre s premišljenim konceptom v kombinaciji z napredno tehnološko platformo ter kakovostno podporo marketinške agencije. Koncept je primeren tako za podjetja, ki prodajajo fizičnim osebam, kot za podjetja, ki delujejo v segmentu B2B.

Inovativno porabljen evro se lahko več kot podeseteri

Pri tem sploh ni nujno, da naročnik marketinške kampanje potrebuje velik proračun in na tisoče brezplačnih daril za uspešno množično oglaševanje. Dovolj je že nekaj atraktivnih nagrad (seveda jih ne prejme vsak udeleženec nagradne igre), ki so same po sebi mikavne in vlečejo.

Naslednja sestavina oglaševalske kampanje je priprava kakovostnih vsebin za deljenje in všečkanje na družbenih omrežjih kot tudi pridobivanje novih stikov. Zadnje nato »napade« sistem marketinške avtomatizacije, ki v navezi s spletno trgovino ali tržniki pomaga izpeljati prodajo.

»Včasih zadostuje že atraktivna objava na družbenem omrežju, ki sproži plaz zanimanja. A zavedati se je treba, da je viralnost sporočil vedno bolj načrtovana in manj naključna,« razlaga Jurij Cvikl iz podjetja Marcelino.

Trije glavni dejavniki uspešne viralnosti

Skrivnost viralnosti je po njegovih besedah v treh glavnih dejavnikih: zanki, multiplikatorju in nagradi. Zanka je denimo prejem ugodnosti za posredovanje sporočila oziroma ponudbe prijateljem, vlogo multiplikatorja pa danes opravljajo gumbi za deljenje vsebin na družbenih omrežjih, ki še potencirajo učinek zanke. Nagrada je seveda temeljni aktivator obeh orodij. Brez viralnosti danes prodaja preprosto ne deluje več. Marsikatera vsebina je lahko viralna, ampak pomembne so samo tiste, ki aktivirajo prodajo.«

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IKT
Članki
Članki (intervju) Barbara Tekavec Verlič, CIO leta 2018: Slovenija ima enega najbolj razvitih IKT-sektorjev 2

Barbara Tekavec Verlič, IT-menedžer v Pivovarni Laško Union, je prejemnica dvanajste nagrade CIO leta, ki so jo podelili na osrednjem...

IKT
Članki
Članki To so kandidatke za nagrado CIO leta 2018

Jutri bodo v Kongresnem centru Brdo dvanajstič podelili nagrado CIO leta za izjemne dosežke na področju IKT-menedžmenta v Sloveniji....

IKT
Članki
Članki Koga dejansko posluša vaša spletna aplikacija?

Spletne in druge aplikacije je mogoče enostavno prevarati, če njihovi snovalci niso bili pozorni pri vgradnji varnostnih mehanizmov

IKT
Članki
Članki Dinit Card Services predstavil plačevanje prek obogatene resničnosti

Premierno so prikazali nakup virtualnih dobrin (hologramov) z uporabo očal za obogateno oziroma mešano resničnost HoloLens in mobilnega...

IKT
Članki
Članki Povpraševanje po IKT-izobraževanju raste, posebej po spletnem

Pogledali smo, kako vodilna podjetja s področja IKT-izobraževanja vidijo svoje izobraževalne programe in izkušnje ter širša gibanja...

IKT
Članki
Članki IFA 2018: V Berlinu lahko te dni na vsakem koraku srečaš pamet

Na sejmu potrošniške elektronike, ki je včeraj v Berlinu odprl vrata, spoznavamo, kako nas umetna pamet lahko posluša, a ne nujno tudi...