Zakaj je čedalje več zanimanja za zunanje upravljanje IT-okolja Zakaj je čedalje več zanimanja za zunanje upravljanje IT-okolja Čedalje več podjetij ne zmore ustrezno zavarovati svojega IT-okolja, saj nimajo na voljo finančnih sredstev in kadra z ustreznimi znanjem. Veliko se jih zato odloči za zunanje upravljanje, s čimer lahko hitro pridobijo dostop do ustreznega kadra in orodij ter tako povišajo raven varnosti in razpoložljivosti IT-okolja.
Univerza v Ljubljani uvaja SAP za tri milijone evrov Univerza v Ljubljani uvaja SAP za tri milijone evrov Z naložbo v nov informacijski sistem bodo v 26 članicah poenotili ključne poslovne procese
Poglejte, kaj Lenovo predstavlja na sejmu CES v Las Vegasu Poglejte, kaj Lenovo predstavlja na sejmu CES v Las Vegasu Kot pravijo, njihovi novi izdelki, ki jih te dni predstavljajo na največjem sejmu potrošniške elektronike, uporabnikom pomagajo odkleniti svoj potencial
Kakšne IKT-kadre bodo letos iskala slovenska podjetja Kakšne IKT-kadre bodo letos iskala slovenska podjetja Na vodstvenih položajih bo najbolj iskan izvršni direktor za digitalno preobrazbo, na strokovni ravni bodo zelo iskani vodje IKT-projektov, zelo iskani bodo tudi kadri na izvedbeni ravni, kamor sodijo programerji, varnostni inženirji in še več drugih profilov
Ti IKT-poklici bodo letos najbolj iskani – in najbolje plačani Ti IKT-poklici bodo letos najbolj iskani – in najbolje plačani Leta 2019 se bo še naprej povečevalo povpraševanje po kadrih za najbolj iskane poklice – od tistih, osredotočenih na podatke, do tistih, ki skrbijo za kibernetsko varnost

Kako čez poletje (in kljub uredbi GDPR) do rekordne prodaje

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
prodaja na drobno   dodaj
gdpr   dodaj
trženje   dodaj
Jurij Cvikl dodaj
celjske mesnine dodaj
 
Čas branja: 2 min
26.07.2018  21:20  Dopolnjeno: 27.07.2018 08:32
Naj poletje ne bo izgovor za manjše prihodke, s tehnologijo lahko prodajo obrnete sebi v prid
Kako čez poletje (in kljub uredbi GDPR) do rekordne prodaje

Obveščaj me o novih člankih:  
prodaja na drobno   dodaj
gdpr   dodaj
trženje   dodaj
Jurij Cvikl dodaj
celjske mesnine dodaj

V poletnih mesecih v marsikateri dejavnosti vlada zatišje, a najbolj vztrajni prodajalci kljub vsemu ne popuščajo. Pravzaprav tisti najboljši v poletju prepoznajo priložnosti – konkurenca je na dopustih, pri naročnikih se pogosto pojavi čas za določena vzdrževanja, za katera med letom ni časa ali pa morajo biti končana do 1. septembra ali 1. oktobra, ko se končajo šolske počitnice.

Nabiranje kontaktov in povpraševanj

Za povečanje prodaje podjetje potrebuje predvsem več vstopnih podatkov, torej seznam novih kontaktov ali svežih povpraševanj. Panika, ki je vladala ob začetku veljavnosti uredbe GDPR, se je počasi polegla, v marsikaterem podjetju že aktivno razmišljajo, kako podaljšati seznam (zdaj prečiščenih) kontaktov in pridobiti več povpraševanj, ki jih lahko spremenijo v prodajo.

Receptov za to je več. Zelo učinkovite so lahko denimo nagradne igre s premišljenim konceptom v kombinaciji z napredno tehnološko platformo ter kakovostno podporo marketinške agencije. Koncept je primeren tako za podjetja, ki prodajajo fizičnim osebam, kot za podjetja, ki delujejo v segmentu B2B.

Inovativno porabljen evro se lahko več kot podeseteri

Pri tem sploh ni nujno, da naročnik marketinške kampanje potrebuje velik proračun in na tisoče brezplačnih daril za uspešno množično oglaševanje. Dovolj je že nekaj atraktivnih nagrad (seveda jih ne prejme vsak udeleženec nagradne igre), ki so same po sebi mikavne in vlečejo.

Naslednja sestavina oglaševalske kampanje je priprava kakovostnih vsebin za deljenje in všečkanje na družbenih omrežjih kot tudi pridobivanje novih stikov. Zadnje nato »napade« sistem marketinške avtomatizacije, ki v navezi s spletno trgovino ali tržniki pomaga izpeljati prodajo.

»Včasih zadostuje že atraktivna objava na družbenem omrežju, ki sproži plaz zanimanja. A zavedati se je treba, da je viralnost sporočil vedno bolj načrtovana in manj naključna,« razlaga Jurij Cvikl iz podjetja Marcelino.

Trije glavni dejavniki uspešne viralnosti

Skrivnost viralnosti je po njegovih besedah v treh glavnih dejavnikih: zanki, multiplikatorju in nagradi. Zanka je denimo prejem ugodnosti za posredovanje sporočila oziroma ponudbe prijateljem, vlogo multiplikatorja pa danes opravljajo gumbi za deljenje vsebin na družbenih omrežjih, ki še potencirajo učinek zanke. Nagrada je seveda temeljni aktivator obeh orodij. Brez viralnosti danes prodaja preprosto ne deluje več. Marsikatera vsebina je lahko viralna, ampak pomembne so samo tiste, ki aktivirajo prodajo.«



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IKT
Članki
Članki Vojna zahoda proti kitajskemu Huaweiu 14

Norveška se pridružuje osmim državam, ki razmišljajo o prepovedi tehnologije iz Kitajske

IKT
Članki
Članki Ti IKT-poklici bodo letos najbolj iskani – in najbolje plačani 2

Leta 2019 se bo še naprej povečevalo povpraševanje po kadrih za najbolj iskane poklice – od tistih, osredotočenih na podatke, do...

IKT
Članki
Članki Univerza v Ljubljani uvaja SAP za tri milijone evrov 3

Z naložbo v nov informacijski sistem bodo v 26 članicah poenotili ključne poslovne procese

IKT
Članki
Članki Deset največjih lukenj v kibernetski varnosti slovenskih podjetij 1

Predstavljamo ugotovitve, do katerih so prišli Smart Comovi varnostni strokovnjaki med letošnjim opravljanjem varnostnih pregledov...

IKT
Članki
Članki Kako kibernetsko (ne)varno bo leto 2019?

Letošnja varnostna slika je bila takšna: varnostna tveganja, kadrovska podhranjenost, sveži zakonodaja in regulativa ter...

OGLAS
IKT
Članki
Članki Zakaj je pomembno, da se že danes seznanite s prihodnostjo IT

Prihodnji konec tedna se bodo domači informatiki že lahko udeležili prve letošnje IT-konference; v mariborskem hotelu Habakuk bo...

IKT
Članki
Članki Kakšne IKT-kadre bodo letos iskala slovenska podjetja

Na vodstvenih položajih bo najbolj iskan izvršni direktor za digitalno preobrazbo, na strokovni ravni bodo zelo iskani vodje...