»Predstavljajte si kupca v virtualni trgovini pohištva. Izbira sedežno garnituro, ki jo prek obogatene resničnosti postavi v svoj prostor,« je razlago začel direktor Dinit Card Services Primož Patru. Proizvajalci in trgovci že imajo razvite rešitve za vizualizacijo, Dinit Card Services pa je razvil vmesnik, prek katerega kupec plača izdelek, ki ga je izbral v virtualni trgovini.
Poleg rešitve za plačevanje so v njihovem razvojnem laboratoriju razvili tudi lastnega pogovornega robota.
Del švicarske banke Corner Bank
Dinit Card Services letos praznuje deseto obletnico obstoja. Njegova primarna dejavnost je procesiranje kartic in plačil. Zaposluje okoli strokovnjakov s področja finančne tehnologije in je od leta 2015 je v lasti Cornèr Bank, tehnološko najnaprednejše in po podatkih revije The Banker kapitalsko najstabilnejše švicarske banke.
Dinit Card Services na leto ustvari okoli pet milijonov evrov prihodkov, več kot 80 odstotkov na tujih trgih, kjer dosegajo tudi višjo dodano vrednosti kot v Sloveniji. lani so dosegli 30-odstotno letno rast.
Dinit Card Services je prvih pet let deloval kot tipično zagonsko podjetje z le nekaj zaposlenimi, potem pa doživel ekspanzijo z dobrimi strateškimi odločitvami. Med njimi so ekskluzivno procesiranje Dinersovih franšiz ter prodaja podjetja najprej ameriškemu finančnemu gigantu Discover Financial Services in kasneje švicarski bančni skupini Cornèr. Slednja načrtuje nadaljnja vlaganja v razvoj finančnih tehnoloških rešitev. Dinit Card Services procesira več kot 400 tisoč prodajnih mest in razvija produkte tako v segmentu POS-terminalov kot bankomatov in e-trgovine, za potrošnike in za podjetja.