IKT
Oglasno sporočilo

Kaj stori hostesa, ko ji zmanjka kranjskih klobas?

Nadrejene o neprijetnosti opozori prek mobilne aplikacije PassengerEye, ki odlično rešuje izzive dela na terenu. Enako stori gradbenik, ko opazi, da mu zmanjkuje določenega materiala, ki ga potrebuje za dokončanje del.
Avtor
26.09.2018 21:55
Dopolnjeno: 26.09.2018 21:59
Čas branja: 4 min

Ker je pametni telefon računalnik v malem, navigacijski sistem, kamera in še marsikaj drugega, lahko te naprave s pridom uporabimo tudi v poslu. Predvsem pri delu, ki se odvija zunaj pisarniškega okolja. In prav to je vloga mobilne aplikacije PassengerEye, ki jo je razvilo podjetje Marcelino.

Zakaj so prodajne police prazne?

Bilo je pred leti, v dneh pred božičem, ko se je direktor podjetja, ki se je ukvarjalo s prodajo, odločil opraviti pregled polic v večjem trgovskem središču v Ljubljani. Sredi dneva so bile police prazne. Sledil je alarm v prodaji, kjer so morali zaposleni odgovarjati na vprašanje, zakaj potniki in pospeševalci prodaje ne opravljajo svojega dela, sploh v glavni sezoni. Potnik, zadolžen za to nalogo, je vztrajno trdil, da je bil zjutraj v nakupovalnem središču in da je bila polica polna. Kupci so jo pač v naslednjih urah povsem spraznili.

»Ta dogodek je sprožil razvoj aplikacije Potnik app, ki smo jo pozneje preimenovali v PassengerEye. Ta oddelkom prodaje omogoča spremljanje založenosti polic in številne druge funkcionalnosti,« se prelomnega trenutka spominja Jurij Cvikl iz podjetja Marcelino.

Delo, zaposleni, blago in logistika pod nadzorom

Gradbeno podjetje, ki ima več stalnih podizvajalcev, je posumilo na nepoštene aktivnosti pri rabi materiala. Podizvajalci so pred vsakim odhodom na gradbišča iz skladišča prevzeli material, zvečer pa so ga kljub gradbenim dnevnikom vrnili relativno malo. Podjetje se je odločilo za uvedbo aplikacije PassengerEye, ki je sprva sicer sprožila upor in nezadovoljstvo nekaterih izvajalcev, a so ti vendarle morali popustiti in jo začeti uporabljati. Danes morajo podizvajalci podjetja fotografirati začetek gradbene situacije, s fotografijo zajeti stanje med delom in stanje ob koncu delovnega dne. Povratna primopredaja materiala v skladišče podjetja se je povečevala, kar je bil tudi želeni učinek. Podjetje je tako uspešno zajezilo uhajanje materiala oziroma denarja in pridobilo bistveno boljši nadzor nad stanjem opravljenih del.

Gradbena, inženiring in montažna podjetja lahko s poročili, opremljenimi s fotografijami in opisi, enostavno nadzirajo delo več delovnih skupin na posamezni lokaciji oziroma gradbišču. Poročila vsebujejo pregled začetka del, delnih situacij, zaključka projekta in analizo materiala na terenu ob koncu dneva.

Idealna rešitev za promocijske aktivnosti

Aplikacija PassengerEye se v praksi pogosto uporablja tudi za nadzor in upravljanje sejemskih in promocijskih akcij, posebej, če jih v izvajanje prevzamejo podizvajalci. Aplikacija lahko beleži tudi čas, lokacijo in aktivnost izvajalca, posledično pa nadzornik v podjetju ali naročnik sledi dogodkom na terenu.

Zaradi praktične mobilne aplikacije je tudi potnikom prihranjeno zamudno pisanje poročil ob koncu delovnika – večino vsebine in tudi potni nalog že izpolni kar aplikacija. To veleprodajnim trgovcem in proizvajalcem omogoča pregled delovanja potnikov in promotorjev, stanja ob predaji blaga, pregled logističnih zmogljivosti kupcev, odlično pa se odreže tudi pri pregledu prodajnih polic in upravljanju blagovnih skupin.

Podjetja ob različnih sejmih in promocijskih aktivnostih ne spremljajo zgolj lastne ponudbe, temveč tudi ponudbo drugih razstavljavcev. S pomočjo aplikacije PassengerEye lahko hitreje pridobijo informacije o dejavnosti konkurentov na terenu ter informacije hitro prenesejo v matično podjetje.

PassengerEye omogoča skupinsko shranjevanje vsebin po posameznem dogodku in lokaciji, trajno hranjenje podatkov in njihovo analizo v oblaku. Na ta način podjetje elegantno reši in uredi proces zbiranja in analiziranja ključnih informacij konkurenčnih ponudnikov na trgu.

Pomoč pri uresničevanju dela na projektih in razpisni dokumentaciji

Mobilna aplikacija PassengerEye, ki deluje na pametnih telefonih in tablicah s sistemom Android ali iOS, je podjetjem lahko v izdatno pomoč tudi pri sledenju izvajanja projektov, pogodb in razpisov. V zasebnem oblaku namreč stranki omogoča neomejeno prostora za shranjevanje, takojšen zajem fotografij in vsebinske komentarje ob popisih stanja. Funkcija priprave s fotografijami obogatenih poročil je lahko avtomatizirana, ključni zaposleni jih lahko prejmejo vsak dan ob določenem času.

Aplikacija skrbniku omogoča podroben vpogled v podatke, njihovo enostavno agregiranje in izvoz v druge poslovne aplikacije – na primer rešitev za napredno analitiko. Na ta način podjetje skrajša čas za pripravo poročil, ključni kadri pa se lahko posvetijo projektnemu vodenju namesto urejanju zapisnikov.

»Inženiring podjetje s petimi zaposlenimi se je na nas obrnilo z željo po pohitritvi in poenostavitvi priprave poročil, pri čemer ne sme trpeti njihova kakovost. Trenutna situacija v podjetju je namreč zahtevala celega inženirja za pripravo poročil in sprotno poročanje naročnikom. Uvedba naše aplikacije s funkcijo deloma avtomatizirane priprave in samodejnega izvoza poročil po lokacijah je konec dne podjetju prihranila celega človeka, torej petino človeških virov podjetja,« pripoveduje Cvikl.

PassengerEye – vsestranska aplikacija

Aplikacija PassengerEye je v celoti izdelana v tehnologiji Java. Poleg beleženja stanja opravljenih nalog na telefonu, opremljenih z besedilom in fotografijami, omogoča tudi registracijo delovnega časa, pripravo poročil po lokaciji, potniku, dnevu ali blagu in pripravo potnih nalogov. Ker sproti beleži lokacije uporabnika prek sistema GPS, zna izrisati tudi njegovo pot znotraj delovnega dne.

Podprta je hitra komunikacija z nadrejenimi prek aplikacije in njena integracija z različnimi direktorskimi sistemi ter rešitvami za analizo podatkov (Google Data Studio ali PowerBI). Nalaganje fotografij, opisov in drugih dokazov o opravljenem delu v oblak poteka bodisi v realnem času (če je na voljo mobilna podatkovna ali brezžična WiFi povezava) bodisi takoj, ko uporabnikova naprava vzpostavi povezavo v internet.

Več informacij o aplikaciji PassengerEye je NA TEJ SPLETNI POVEZAVI>>