(Intervju) Ameriška blokada je Huaweiu pri drugih strankah celo pomagala (Intervju) Ameriška blokada je Huaweiu pri drugih strankah celo pomagala Tako je povedal Zhe (George) Zhang, direktor razvoja poslovanja družbe Huawei v jadranski regiji; z njim smo se pogovarjali predvsem o tehnologiji 5G, povprašali pa smo ga tudi, kaj meni o prihodnosti telefonov s prepogljivim zaslonom.
Kako si lahko pri digitalizaciji podjetja pomagamo s sistemom kakovosti Kako si lahko pri digitalizaciji podjetja pomagamo s sistemom kakovosti Digitalizacija naj bi pomenila manj dela, vse aktivnosti se morajo dogajati v sistemu in biti med seboj povezane ter dostopne glede na pravice in sledljive – vse to so tudi zahteve, ki jih je treba upoštevati pri uvajanju sistema kakovosti
Poslovni informacijski sistemi hodijo v zelje klasičnim dokumentnim sistemom. Kako se ti branijo? Poslovni informacijski sistemi hodijo v zelje klasičnim dokumentnim sistemom. Kako se ti branijo? Odločitev glede uporabe DMS ali ERP za obvladovanje dokumentov je odvisna predvsem od tega, koliko je posamična organizacija poslovno odvisna od dokumentov
Šest trendov v razvoju dokumentnih sistemov Šest trendov v razvoju dokumentnih sistemov Z digitalizacijo poslovanja postajajo dokumentni sistemi nepogrešljiv gradnik digitalne transformacije notranjih procesov in zunanjega poslovanja s partnerji; pogledali smo, v katero smer gre njihov razvoj
Vrednost dobrega premisleka je neprecenljiva Vrednost dobrega premisleka je neprecenljiva Pri odločanju o nekem programu se precej bolj ukvarjamo s tem, kako kaka funkcija deluje in kaj vse obsega, kot s tem, kako nam bo pomagal pri uresničevanju poslovnih ciljev in kako bo podpiral trenutno strategijo
Oglasno sporočilo

Kaj stori hostesa, ko ji zmanjka kranjskih klobas?

Čas branja: 4 min
26.09.2018  21:55  Dopolnjeno: 26.09.2018 21:59
Nadrejene o neprijetnosti opozori prek mobilne aplikacije PassengerEye, ki odlično rešuje izzive dela na terenu. Enako stori gradbenik, ko opazi, da mu zmanjkuje določenega materiala, ki ga potrebuje za dokončanje del.
Kaj stori hostesa, ko ji zmanjka kranjskih klobas?

Ker je pametni telefon računalnik v malem, navigacijski sistem, kamera in še marsikaj drugega, lahko te naprave s pridom uporabimo tudi v poslu. Predvsem pri delu, ki se odvija zunaj pisarniškega okolja. In prav to je vloga mobilne aplikacije PassengerEye, ki jo je razvilo podjetje Marcelino.

Zakaj so prodajne police prazne?

Bilo je pred leti, v dneh pred božičem, ko se je direktor podjetja, ki se je ukvarjalo s prodajo, odločil opraviti pregled polic v večjem trgovskem središču v Ljubljani. Sredi dneva so bile police prazne. Sledil je alarm v prodaji, kjer so morali zaposleni odgovarjati na vprašanje, zakaj potniki in pospeševalci prodaje ne opravljajo svojega dela, sploh v glavni sezoni. Potnik, zadolžen za to nalogo, je vztrajno trdil, da je bil zjutraj v nakupovalnem središču in da je bila polica polna. Kupci so jo pač v naslednjih urah povsem spraznili.

»Ta dogodek je sprožil razvoj aplikacije Potnik app, ki smo jo pozneje preimenovali v PassengerEye. Ta oddelkom prodaje omogoča spremljanje založenosti polic in številne druge funkcionalnosti,« se prelomnega trenutka spominja Jurij Cvikl iz podjetja Marcelino.

Delo, zaposleni, blago in logistika pod nadzorom

Gradbeno podjetje, ki ima več stalnih podizvajalcev, je posumilo na nepoštene aktivnosti pri rabi materiala. Podizvajalci so pred vsakim odhodom na gradbišča iz skladišča prevzeli material, zvečer pa so ga kljub gradbenim dnevnikom vrnili relativno malo. Podjetje se je odločilo za uvedbo aplikacije PassengerEye, ki je sprva sicer sprožila upor in nezadovoljstvo nekaterih izvajalcev, a so ti vendarle morali popustiti in jo začeti uporabljati. Danes morajo podizvajalci podjetja fotografirati začetek gradbene situacije, s fotografijo zajeti stanje med delom in stanje ob koncu delovnega dne. Povratna primopredaja materiala v skladišče podjetja se je povečevala, kar je bil tudi želeni učinek. Podjetje je tako uspešno zajezilo uhajanje materiala oziroma denarja in pridobilo bistveno boljši nadzor nad stanjem opravljenih del.

Gradbena, inženiring in montažna podjetja lahko s poročili, opremljenimi s fotografijami in opisi, enostavno nadzirajo delo več delovnih skupin na posamezni lokaciji oziroma gradbišču. Poročila vsebujejo pregled začetka del, delnih situacij, zaključka projekta in analizo materiala na terenu ob koncu dneva.

Idealna rešitev za promocijske aktivnosti

Aplikacija PassengerEye se v praksi pogosto uporablja tudi za nadzor in upravljanje sejemskih in promocijskih akcij, posebej, če jih v izvajanje prevzamejo podizvajalci. Aplikacija lahko beleži tudi čas, lokacijo in aktivnost izvajalca, posledično pa nadzornik v podjetju ali naročnik sledi dogodkom na terenu.

Zaradi praktične mobilne aplikacije je tudi potnikom prihranjeno zamudno pisanje poročil ob koncu delovnika – večino vsebine in tudi potni nalog že izpolni kar aplikacija. To veleprodajnim trgovcem in proizvajalcem omogoča pregled delovanja potnikov in promotorjev, stanja ob predaji blaga, pregled logističnih zmogljivosti kupcev, odlično pa se odreže tudi pri pregledu prodajnih polic in upravljanju blagovnih skupin.

Podjetja ob različnih sejmih in promocijskih aktivnostih ne spremljajo zgolj lastne ponudbe, temveč tudi ponudbo drugih razstavljavcev. S pomočjo aplikacije PassengerEye lahko hitreje pridobijo informacije o dejavnosti konkurentov na terenu ter informacije hitro prenesejo v matično podjetje.

PassengerEye omogoča skupinsko shranjevanje vsebin po posameznem dogodku in lokaciji, trajno hranjenje podatkov in njihovo analizo v oblaku. Na ta način podjetje elegantno reši in uredi proces zbiranja in analiziranja ključnih informacij konkurenčnih ponudnikov na trgu.

Pomoč pri uresničevanju dela na projektih in razpisni dokumentaciji

Mobilna aplikacija PassengerEye, ki deluje na pametnih telefonih in tablicah s sistemom Android ali iOS, je podjetjem lahko v izdatno pomoč tudi pri sledenju izvajanja projektov, pogodb in razpisov. V zasebnem oblaku namreč stranki omogoča neomejeno prostora za shranjevanje, takojšen zajem fotografij in vsebinske komentarje ob popisih stanja. Funkcija priprave s fotografijami obogatenih poročil je lahko avtomatizirana, ključni zaposleni jih lahko prejmejo vsak dan ob določenem času.

Aplikacija skrbniku omogoča podroben vpogled v podatke, njihovo enostavno agregiranje in izvoz v druge poslovne aplikacije – na primer rešitev za napredno analitiko. Na ta način podjetje skrajša čas za pripravo poročil, ključni kadri pa se lahko posvetijo projektnemu vodenju namesto urejanju zapisnikov.

»Inženiring podjetje s petimi zaposlenimi se je na nas obrnilo z željo po pohitritvi in poenostavitvi priprave poročil, pri čemer ne sme trpeti njihova kakovost. Trenutna situacija v podjetju je namreč zahtevala celega inženirja za pripravo poročil in sprotno poročanje naročnikom. Uvedba naše aplikacije s funkcijo deloma avtomatizirane priprave in samodejnega izvoza poročil po lokacijah je konec dne podjetju prihranila celega človeka, torej petino človeških virov podjetja,« pripoveduje Cvikl.

PassengerEye – vsestranska aplikacija

Aplikacija PassengerEye je v celoti izdelana v tehnologiji Java. Poleg beleženja stanja opravljenih nalog na telefonu, opremljenih z besedilom in fotografijami, omogoča tudi registracijo delovnega časa, pripravo poročil po lokaciji, potniku, dnevu ali blagu in pripravo potnih nalogov. Ker sproti beleži lokacije uporabnika prek sistema GPS, zna izrisati tudi njegovo pot znotraj delovnega dne.

Podprta je hitra komunikacija z nadrejenimi prek aplikacije in njena integracija z različnimi direktorskimi sistemi ter rešitvami za analizo podatkov (Google Data Studio ali PowerBI). Nalaganje fotografij, opisov in drugih dokazov o opravljenem delu v oblak poteka bodisi v realnem času (če je na voljo mobilna podatkovna ali brezžična WiFi povezava) bodisi takoj, ko uporabnikova naprava vzpostavi povezavo v internet.

Več informacij o aplikaciji PassengerEye je NA TEJ SPLETNI POVEZAVI>>

IKT
Članki
Članki Bo v bolnišnici Izola po novem informacijski sistem po španskem vzoru? 6

Za trimilijonski posel se potegujeta Telekom Slovenije in hrvaški IN2 (s Pošto Slovenije), oba ponudnika pa imata španska partnerja

IKT
Članki
Članki Kako se digitalizirata VIP Virant in Roltek

Obe podjetji predstavljata pragmatičen pristop slovenskih podjetij k digitalizaciji

OGLAS
IKT
Članki
Članki Prvi slovenski dokumentni sistem z DNK za mednarodna podjetja

Nova različica procesnega dokumentnega sistema Genis e-GenDoc je idealna rešitev za mednarodna podjetja, ki želijo z osrednjim...

IKT
Članki
Članki Bi denar prijatelju nakazali kar prek Viberja? Tudi to je mogoče

Addiko Bank je skupaj z Viberjem, ki ima po svetu milijardo uporabnikov, razvila nov način nakazovanja denarja

IKT
Članki
Članki So zložljivi telefoni res prava stvar?

Svetovni kongres mobilnih tehnologij, ki te dni poteka v Barceloni, poleg mobilnih omrežij pete generacije zaznamujejo predvsem...

IKT
Članki
Članki V Sloveniji je 41 odstotkov programske opreme nelegalne 36

Tako so izračunali v združenju ponudnikov programske opreme BSA, kjer ugotavljajo, da so proizvajalci in prodajalci v naši državi...

IKT
Članki
Članki Comtrade oddelek za potovanja in mobilnost izločil v posebno divizijo Voyego 1

Novi diviziji se bo pridružilo približno 250 zaposlenih iz skupine Comtrade, zaposlovali pa bodo tudi nove kadre; do leta 2021...

IKT
Članki
Članki (Intervju) Ameriška blokada je Huaweiu pri drugih strankah celo pomagala 2

Tako je povedal Zhe (George) Zhang, direktor razvoja poslovanja družbe Huawei v jadranski regiji; z njim smo se pogovarjali predvsem o...