IKT
Oglasno sporočilo

V sodobnem svetu je vse bolj pomembna kibernetska varnost

Z vse večjo povezljivostjo, dostopnostjo in digitalizacijo tako poslovanja kot našega vsakdana nastaja svet novih priložnosti, ki pa je obenem tudi vse bolj ranljiv. Danes namreč varnostna tveganja na področju kibernetske varnosti že sodijo med ključna operativna tveganja podjetij. V Telekomu Slovenije področje kibernetske varnosti sodi med strateške prioritete, zato so vzpostavili Operativni center kibernetske varnosti, ki predstavlja jedro operativnih zmogljivosti tako za Telekom Slovenije kot druge organizacije, javne ustanove in podjetja.
Avtor
15.10.2018 00:00
Čas branja: 1 min

Stalen nadzor omrežja in storitev ter zagotavljanje informacijske varnosti predstavlja temelj poslovanja Telekoma Slovenije, ki zasebnim in poslovnim uporabnikom omogoča povezljivost fiksnih in mobilnih storitev prek interneta in storitev v oblaku. Kot nacionalni oziroma prvi operater je Telekom Slovenije tudi del državne kritične infrastrukture. Z vpetostjo v širše okolje ter v sodelovanju z različnimi deležniki predstavlja Operativni center kibernetske varnosti Telekoma Slovenije enega izmed najpomembnejših centrov kibernetske obrambe v Sloveniji.

»Za storitve našega centra je vse več zanimanja podjetij in organizacij, saj jim omogoča bistveno višjo raven kibernetske varnosti ob veliko nižjem strošku, kot v primeru, če bi tovrstni center vzpostavili sami. Nenazadnje tudi naše poslanstvo temelji na varovanju sveta uporabnikov naših storitev, zato razvijamo celovite varnostne rešitve in aktivno sodelujemo v razvojnih projektih digitalne prihodnosti, tudi z novimi kompetencami naših zaposlenih,« pravi mag. Matjaž Beričič, direktor Jedrnega omrežja v Telekomu Slovenije.

Operativni center kibernetske varnosti Telekoma Slovenije aktivno spremlja varnostne dogodke v IKT-sistemih. Vrhunski strokovnjaki spremljajo stanje kibernetskih groženj v realnem času in so v stalni pripravljenosti, da se ob podpori najsodobnejše tehnologije takoj ustrezno odzovejo. Varnostne dogodke ocenjujejo v realnem času glede na vsebino in kontekst ter izvajajo potrebne aktivnosti za zaščito, omejitev in odstranitev škodljivega delovanja. Procesi v Operativnem centru kibernetske varnosti Telekoma Slovenije, se izvajajo skladno z najstrožjimi kriteriji glede ravni storitve. Vsi procesi so podprti z mednarodnima standardoma ISO 22301:2012 za sistem upravljanja neprekinjenega poslovanja ter ISO/IEC 27001:2013 za sistem vodenja in varovanja informacij.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...