Stalen nadzor omrežja in storitev ter zagotavljanje informacijske varnosti predstavlja temelj poslovanja Telekoma Slovenije, ki zasebnim in poslovnim uporabnikom omogoča povezljivost fiksnih in mobilnih storitev prek interneta in storitev v oblaku. Kot nacionalni oziroma prvi operater je Telekom Slovenije tudi del državne kritične infrastrukture. Z vpetostjo v širše okolje ter v sodelovanju z različnimi deležniki predstavlja Operativni center kibernetske varnosti Telekoma Slovenije enega izmed najpomembnejših centrov kibernetske obrambe v Sloveniji.
»Za storitve našega centra je vse več zanimanja podjetij in organizacij, saj jim omogoča bistveno višjo raven kibernetske varnosti ob veliko nižjem strošku, kot v primeru, če bi tovrstni center vzpostavili sami. Nenazadnje tudi naše poslanstvo temelji na varovanju sveta uporabnikov naših storitev, zato razvijamo celovite varnostne rešitve in aktivno sodelujemo v razvojnih projektih digitalne prihodnosti, tudi z novimi kompetencami naših zaposlenih,« pravi mag. Matjaž Beričič, direktor Jedrnega omrežja v Telekomu Slovenije.
Operativni center kibernetske varnosti Telekoma Slovenije aktivno spremlja varnostne dogodke v IKT-sistemih. Vrhunski strokovnjaki spremljajo stanje kibernetskih groženj v realnem času in so v stalni pripravljenosti, da se ob podpori najsodobnejše tehnologije takoj ustrezno odzovejo. Varnostne dogodke ocenjujejo v realnem času glede na vsebino in kontekst ter izvajajo potrebne aktivnosti za zaščito, omejitev in odstranitev škodljivega delovanja. Procesi v Operativnem centru kibernetske varnosti Telekoma Slovenije, se izvajajo skladno z najstrožjimi kriteriji glede ravni storitve. Vsi procesi so podprti z mednarodnima standardoma ISO 22301:2012 za sistem upravljanja neprekinjenega poslovanja ter ISO/IEC 27001:2013 za sistem vodenja in varovanja informacij.