Časnik Finance bo vaše podatke skrbno hranil in uporabljal samo za pošiljanje biltena IKT informator. Odjavna povezava se nahaja na dnu vsakega biltena. S potrditvijo se strinjate s politiko zasebnosti Časnika Finance.
Slišali boste razpravo o pomenu prilagajanja tržnim trendom, nenehnemu izboljševanju in vlogi, ki jo igra umetna inteligenca v prihodnosti tehnologije in poslovanja.
Pavle Jazbec je prevzel strateško vodenje v okviru upravnega odbora, novo operativno vodstvo pa bodo sestavljali Mitja Buda, Tjaša Peroša in Igor Hostnik.
Danes, 4. februarja, mineva petnajst let, odkar je zaživelo omrežje Facebook. Najbrž si njegov šef Mark Zuckerberg takrat ni predstavljal, da se bo moral leta pozneje v ameriškem kongresu (aprila lani) zagovarjati zaradi zlorabe osebnih podatkov uporabnikov, ki so mu pomagali zgraditi njegov imperij.
Foto: Andrew Harrer/Bloomberg
V nadaljevanju:
Zvezni sodnik v okrožju San Francisco v ameriški zvezni državi Kalifornija je minuli petek zavrnil pravni tim internetne megakorporacije Facebook, ki je poskušala doseči, da bi sodišče zavrglo konsolidirano skupinsko tožbo zoper Facebook v vrednosti več milijard dolarjev.
Ni ravno rojstnodnevno darilo, ki bi si ga pri Facebooku želeli za svojih prvih petnajst let, čeprav so prejšnji teden obletnico začinili z rekordnimi poslovnimi rezultati. Ker gre za eno najvplivnejših megakorporacij, smo pogledali:
kako so v zadnjih treh letih poslovali pri Facebooku,
kakšni izzivi visijo nad glavo vodstvu družbe z Markom Zuckerbergom na čelu (med drugim pišemo, kakšno prakso so ubirali pri Facebooku v zvezi z otroki in spletnim plačevanjem),
povzemamo pa še tri elemente, ki so jih pri britanskem Economistu ocenili za pomembne v razmišljanju, kako je Facebook v minulih letih vplival na ameriško družbo (pa najbrž tudi širše).
Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Družbeno omrežje Facebook ima več kot tri milijarde dnevnih uporabnikov, vsako sekundo je v iskalniku Google več kot 70 tisoč iskanj. Prisotnost podjetij na spletu je nujna, to bodo spoznali vsi na samostojni podjetniški poti in iskalci zaspolitev v številnih panogah. Enovitega študija za digitalni marketing še ni, zato zaposlovalci pri kandidatih iščejo predvsem praktično znanje in izkušnje. »Podjetja ves čas iščejo tovrsten kader, a ga močno primanjkuje. Še bolj pa ga bodo iskali v prihodnje,« meni Martin Miklavčič, strokovnjak za digitalni marketing. Kje lahko znanje o oglaševanju na spletu pridobimo brezplačno in si razširimo svoje zaposlitvene možnosti?
Z izborom želimo ozaveščati o pomenu in koristih digitalizacije medpodjetniškega poslovanja ter predstaviti slovenske dobre prakse spletnega poslovanja na področju B2B