IKT
Oglasno sporočilo

Slovenska inovacija, ki spletno platformo WordPress spremeni v poslovni sistem podjetja

Podjetje Marcelino je razvilo poseben vtičnik za WordPress, ki tega spremeni v orodje za upravljanje s strankami (CRM) ter omogoča agilno upravljanje projektov in celo oblikovanje procesov.
Avtor
22.07.2019 05:50
Čas branja: 3 min
Slovenska inovacija, ki spletno platformo WordPress spremeni v poslovni sistem podjetja
Direktor podjetja Marcelino Jurij Cvikl (levo) se je letne konference WordCamp Europe udeležil skupaj s svojo ekipo, s katero je razvil inovativno rešitev za upravljanje nalog in projektov v okolju WordPress. Pohvalil jo je tudi glavni govorec na konferenci Matt Mullenweg (desno), ki je alfa in omega med razvijalci WordPressa.

Spletna platforma WordPress je brezplačen in odprtokodni sistem za upravljanje vsebin (CMS), ki temelji na tehnologijah PHP ter MySQL. Namenjen je hitremu oblikovanju privlačnih spletnih strani in spletnih dnevnikov.

O njegovi priljubljenosti ni dvoma, saj vsak dan skrbi za brezhiben prikaz vsebin na več kot 60 milijonih spletnih strani po svetu, vključno z najbolj prepoznavnimi spletnimi dnevniki, forumi, galerijami in spletnimi trgovinami. Pravzaprav vsako tretjo spletno stran na svetu poganja WordPress (ima kar 34-odstotni globalni tržni delež), še bolj impresiven pa je podatek, da med rešitvami za upravljanje vsebin (CMS) WordPress dosega kar 60-odstotni tržni delež.

Slovenska inovacija za upravljanje projektov

Junija je v Berlinu potekala letna konferenca WordCamp Europe, ki se je je s svojimi razvojnimi dosežki na platformi WordPress udeležila tudi ekipa slovenskega podjetja Marcelino. To je obstoječo aplikacijo PassengerEye (PotnikApp), o kateri smo že pisali, povezalo s platformo WordPress in funkcionalno še nadgradilo.

»Želeli smo izdelati super agilno rešitev za upravljanje nalog in projektov v okolju WordPress. Prepričan sem, da nam je uspelo, saj smo izdelali rešitev, s katero ne le vodimo projekte, ampak tudi oblikujemo procese,« je vtise s konference WordCamp Europe strnil direktor podjetja Marcelino Jurij Cvikl. »Da smo na pravi poti, je potrdil tudi alfa in omega med razvijalci WordPressa Matt Mullenweg, glavni govorec konference.«

Obvladovanje kaotičnih prodajnih in marketinških procesov

Ideja za tovrstno rešitev se je v podjetju Marcelino rodila ob širšem pogledu na delovanje majhnih podjetij. Ta večino stvari počno ad-hoc in priložnostno, zato tudi rezultati niso vedno dobri. Z novo rešitvijo jim želijo omogočiti obvladovanje kaotičnih prodajnih in marketinških procesov.

»Strankam ponujamo tudi izobraževanje s področja projektnega managementa v oblaku in simulacije projektnega vodenja v podjetjih, za katere skrbijo certificirani strokovnjaki,« je dopolnilno dejavnost opisal Cvikl.

Najboljše iz dveh svetov

Mobilna aplikacija PassengerEye in WordPress modul, poimenovan WPTASKCRM, podjetjem in podjetnikom omogočata znatno poenostavitev vodenja kratkih in hitrih projektov v komercialni in marketinški sferi.

Rešitev podpira sodelovanje velikega števila internih in eksternih udeležencev (zunanjih sodelavcev), ki delujejo v različnih in dinamičnih procesih ter na različnih lokacijah. Kombinacija mobilne in spletne platforme je kos hitremu odpiranju in zapiranju nalog, vodje projektov pa cenijo predloge in rešitve za hitro pripravo poročil.

»Rešitev je primerna za različne dejavnosti, ki so časovno in stroškovno izjemno konkurenčne in optimizirane. Podprto je najrazličnejše delo, od pisarniškega dela do dela na terenu, promocij, spremljanja dela podizvajalcev, skratka vse, kar danes povprečno podjetje potrebuje,« je razložil Cvikl.

Največji izziv je bil ohraniti enostavnost

Kot je dejal sogovornik, je bil ob naraščajočem številu uporabnikov, podatkov, zahtev, želja in potreb največji izziv ohraniti enostavnost dela z rešitvijo. To je razvijalcem odlično uspelo, največ zaslug za to pa ima enostaven in pregleden vmesnik s ključnimi opravili. Rezultat je hiter pregled nalog, ki podjetjem pride še kako prav na kolegijih, možnost natančnega sledenja napredku projektov, nadzor procesov kakovosti, hitrejši razvoj izdelkov, kakovostnejša obdelava kupcev (CRM) in prodaja ter podpora.

»Prestreženi podatki v naši rešitvi lahko polnijo različne podatkovne baze in sisteme, predvsem namenske rešitve za poslovno obveščanje in analitiko – za podjetja, ki zahtevajo še podrobnejšo razlago kazalnikov poslovanja,« dodaja Cvikl.

Nova filozofija intenzivnega vodenja nalog/projektov omogoča fleksibilno gnezdenje nivojev in podnivojev z enostavnimi premiki tudi med projekti po vertikali ali horizontali ter natančno številčenje in sledljivost.