Kako in kaj bomo delali leta 2030 Kako in kaj bomo delali leta 2030 V prihodnjih desetih do 15 letih bomo ljudje čedalje bolj delali v simbiozi z umetno inteligenco in roboti
Katere novosti lahko pričakujemo v pametnih mobilnikih, ki prihajajo jeseni Katere novosti lahko pričakujemo v pametnih mobilnikih, ki prihajajo jeseni Samsung je z zdaj že tradicionalno predstavitvijo linije galaxy note sredi poletja odprl jesensko prerivanje, kdo bo na trg poslal najboljši pametni telefon.
Ali poslovni telefon zares potrebuje pero? Ali poslovni telefon zares potrebuje pero? Danes je Samsung tudi v Sloveniji predstavil svoja mobilna aduta za poslovni segment – modela galaxy note 10 in galaxy note 10+; približno tisočaka bo treba pripraviti zanju
Napovedi o letošnji rasti trga IKT iz meseca v mesec slabše Napovedi o letošnji rasti trga IKT iz meseca v mesec slabše Letos bo največja rast na trgu podjetniške programske opreme in IT-storitev
Oglasno sporočilo

Rešitev, ki preprečuje, da bi bile prodajne police prazne

Čas branja: 3 min
01.08.2019  00:20
Mobilna aplikacija PassengerEye avtomatizira spremljanje prodaje in obdelavo podatkov, prodajni proces pa tako postane veliko učinkovitejši
Rešitev, ki preprečuje, da bi bile prodajne police prazne
Foto: Kaspars Grinvalds - stock.adobe.com

Ker je pametni telefon računalnik v malem, navigacijski sistem, kamera in še marsikaj drugega, lahko to napravo koristno uporabimo tudi v poslu. Predvsem pri delu zunaj pisarniškega okolja. In prav to je vloga mobilne aplikacije PassengerEye, ki jo je razvilo podjetje Marcelino.

Ko slika pove več kot besede in številke

Mobilna aplikacija PassengerEye, ki sliši tudi na ime PotnikApp, premore lastno galerijo fotografij, ki jih zaposleni zajemajo na terenu, in so takoj na voljo vodjem ali direktorju. Vodja prodaje ima tako takojšen vpogled v stanje prodaje na terenu, in to ne le zgolj gole številke o stanju zalog, temveč fotografije, iz katerih lahko razbere, kako je z izdelki založena posamezna polica v posamezni prodajalni.

»Aplikacijo PassengerEye smo nadgradili z integracijo fotografij v zaledni sistem, zato vodje lahko hitro pregledajo delo ekip na terenu in na podlagi fotografij dobijo takojšen vpogled v dogajanje. Pospeševalci prodaje tako lahko hitreje zahtevajo in upravičijo naročilo blaga, ki ga zmanjkuje. Enako lahko stori tudi gradbenik, ko opazi, da mu zmanjkuje določenega materiala, ki ga potrebuje za dokončanje del,« je funkcionalnost komentiral Jurij Cvikl iz podjetja Marcelino, ki razvija omenjeno mobilno aplikacijo.

Samodejna (pred)priprava in pošiljanje poročil

Aplikacija PassengerEye se v praksi pogosto uporablja tudi za nadzor in upravljanje sejemskih in promocijskih akcij, posebej, če jih izvajajo podizvajalci. Aplikacija lahko beleži tudi čas, lokacijo in aktivnost izvajalca, posledično pa nadzornik v podjetju ali naročnik sledi dogodkom na terenu.

Mobilna aplikacija PassengerEye oziroma PotnikApp obvlada tudi samodejno pošiljanje poročil nastavljenim prejemnikom, pri čemer so poročilom lahko dodane tudi fotografije. V primeru periodične ali izredne dejavnosti, na primer nastopa na sejmu, lahko vodja oziroma skrbnik nastavi prejemanje poročil v različnih intervalih od posameznih članov prodajnega osebja.

Zaradi praktične mobilne aplikacije je tudi potnikom prihranjeno zamudno pisanje poročil ob koncu delovnika – večino vsebine in tudi potni nalog že (pred)izpolni kar aplikacija. To veleprodajnim trgovcem in proizvajalcem omogoča pregled delovanja potnikov in promotorjev, stanja ob predaji blaga, pregled logističnih zmogljivosti kupcev, odlično pa se izkaže tudi pri pregledu prodajnih polic in upravljanju blagovnih skupin.

Natančni podatki so odlično izhodišče za analitiko

Aplikacija PassengerEye oziroma PotnikApp lahko ustvarja zelo veliko podatkov, ki jih je mogoče prek namenskega vtičnika API samodejno izvažati v različne aplikacije za poslovno analitiko in obveščanje. Podjetja se pogosto odločijo za tesno integracijo aplikacije in njenih podatkovnih virov z rešitvijo za upravljanje odnosov s strankami (CRM) ter prenos podatkov v oblak, kjer sledi samodejna obdelava za različne namene, predvsem promocijske.

Zanimiva možnost je tudi objavljanje poročil v obliki dnevniških zapisov, na primer WordPress, ali objav na družbenih medijih. »Aplikacija podpira samodejno polnjenje baze podatkov ali izdelave prispevkov spletnega dnevnika. Vtičnik API lahko podjetje izkoristi tudi samodejni uvoz in objavo poročil na družbenih medijih, kot so Facebook, LinkedIn, Twitter in druga. Podprtih je 30 največjih družbenih medijev na svetu,« je še poudaril Cvikl.

Več informacij o aplikaciji PassengerEye je NA TEJ SPLETNI POVEZAVI>>.

IKT
Članki
Članki Mikrografija še poglobila partnerstvo z Easy Software

Novi partnerski status Easy Excellence Partner bo Mikrografijinim strankam zagotovil dostop do širokega mednarodnega omrežja specialistov...

IKT
Članki
Članki Ali poslovni telefon zares potrebuje pero?

Danes je Samsung tudi v Sloveniji predstavil svoja mobilna aduta za poslovni segment – modela galaxy note 10 in galaxy note 10+;...

IKT
Članki
Članki Napovedi o letošnji rasti trga IKT iz meseca v mesec slabše

Letos bo največja rast na trgu podjetniške programske opreme in IT-storitev

IKT
Članki
Članki Zakaj in kako izbrati storitve varnostno-operativnih centrov

Za zdaj o storitvah SOC razmišljajo predvsem v večjih podjetjih, po isti poti pa bodo kmalu šla tudi manjša podjetja, saj so...

IKT
Članki
Članki Po tem, kako vidimo, smo lahko zelo podobni računalnikom 10

Znano je, da lahko računalnik, recimo v samovozečem avtomobilu, naključne čačke in krace zamenja za vlak, ograjo ali šolski avtobus,...

IKT
Članki
Članki Kako in kaj bomo delali leta 2030 2

V prihodnjih desetih do 15 letih bomo ljudje čedalje bolj delali v simbiozi z umetno inteligenco in roboti