Letos upad prodaje računalnikov, tablic in telefonov Letos upad prodaje računalnikov, tablic in telefonov Trg osebnih računalnikov bo letos upadel za 0,5 odstotka, če upoštevamo tablice, bo upad triodstoten, če dodamo še mobilne telefone, pa 3,3-odstoten, napovedujejo analitska podjetja Canalys, IDC in Gartner
IKT-podjetja, ki najbolje plačujejo svoje zaposlene IKT-podjetja, ki najbolje plačujejo svoje zaposlene Kakšno bo zaposlovanje v IKT-panogi do konca leta, kateri kadri bodo najbolj iskani in kakšno plačilo si lahko obetajo
»Inovatorjev nihče ne mara. To je cena inovacije.« »Inovatorjev nihče ne mara. To je cena inovacije.« Ko gre za spremembe, ki jih večina ljudi ne razume, res veš, da si inovativen, pravi Thomas Francis Anglero, vodja oddelka inovacij v IBM Norveška
INTERVJU: »Slovenijo smo izbrali, ker je žepek rasti v Evropi« INTERVJU: »Slovenijo smo izbrali, ker je žepek rasti v Evropi« Danes je na slovenski trg vstopilo podjetje Stripe, ki ponuja eno izmed bolj zaželenih platform za integracijo spletnih plačil na svetu
Sejem IFA: Novosti, ki so zanimive tudi za poslovni svet Sejem IFA: Novosti, ki so zanimive tudi za poslovni svet Na sejmu zabavne elektronike, ki te dni poteka v Berlinu, smo poiskali novosti, ki bi lahko pritegnile pozornost tudi v poslovnem segmentu

INTERVJU: »Slovenijo smo izbrali, ker je žepek rasti v Evropi«

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
informacijska...   dodaj
plačilne storitve   dodaj
Felix Huber dodaj
CEE dodaj
Braintree dodaj
 
Čas branja: 3 min
10.09.2019  11:40
Danes je na slovenski trg vstopilo podjetje Stripe, ki ponuja eno izmed bolj zaželenih platform za integracijo spletnih plačil na svetu
INTERVJU: »Slovenijo smo izbrali, ker je žepek rasti v Evropi«
Felix Huber, Stripe: »Obseg spletne prodaje se bo podeseterili ali celo podvajseteril.«

Obveščaj me o novih člankih:  

Podjetje Stripe razvija programsko opremo, s katero podjetjem omogočajo lažje sprejemanje spletnih plačil po vsem svetu. Istoimenski platformi so sčasoma dodali še druge funkcije, s čimer želijo podjetjem zagotoviti, da na spletu opravljajo praktično vse operativne poslovne funkcije.

V Sloveniji bodo v začetku ponujali predvsem osnovni del svoje ponudbe – to so enostavno izvedljiva spletna in kartična plačila. »Platformo so že preizkusili in prilagodili lokalnemu okolju, imamo že prve uporabnike,« je povedal Felix Huber, ki v podjetju Stripe skrbi za razvoj poslovanja v regiji CEEMEA.

Zakaj ste sploh izbrali Slovenijo?

Slovenija je žepek rasti v Evropi. Veliko znanja in talenta je v vaši državi. Tehnološki inkubatorji po svetu so polni inženirjev – vsi ustvarjajo, si želijo rasti, narediti razliko. Poleg posla s plačilnimi platformami in storitvami bi lahko v Sloveniji dobili tudi kakovostne razvijalce. Pri odločitvi za vstop na vaš trg smo spremljali tudi evropsko statistiko. V osmih letih, od 2010 do 2018, je delež podjetij, ki prodajajo prek spleta, v Sloveniji zrasel z 10 na 18 odstotkov, torej se je njihovo število skoraj podvojilo. Ta podjetja že razumejo prednost poslovanja prek interneta. Pričakujemo pa še strmejšo rast. Smo optimistični glede vašega tržišča.

Čemu ste potrebovali osem let, da odkrijete Slovenijo? Smo premajhen trg v primerjavi z ostalimi državami?

Že res, da podjetje Stripe deluje od 2011, a svoje storitve je najprej ponujalo v ZDA, šele nato se je delovanje razširilo tudi po drugih regijah sveta. Poleg tega delujemo tudi strogo regulirani finančni industriji, kjer moramo kot ponudniki plačilnih storitev poskrbeti, da vse deluje do pike natančno. V dodajanje posamezne države je zato na naši strani treba vložiti veliko energije, da zadostimo vsem regulatornim zahtevam in lokalnim posebnostim. Res je trajalo nekaj časa, a zdaj smo tu. Ne bi rekel, da je Slovenija premajhen trg. Pravzaprav smo nad videnim navdušeni, saj imate veliko zanimivih podjetij, tehnološkega talenta, BDP vam raste hitreje od povprečja EU.

Na kakšne stranke ciljate?

V splošnem radi delamo s podjetji, ki so tehnološko napredna. Torej s podjetji, ki vidijo tehnologijo kot pomemben način za diferenciacijo in inoviranje lastnega poslovanja. To so lahko zagonska podjetja kot tudi velika podjetja, ki se širijo v tujino ali ustvarjajo nov posel. Vsi so dobrodošli. Tudi portfelj strank v drugih državah kaže na to, da nam zaupajo vsi poslovni subjekti, od samostojnih podjetnikov do največjih svetovnih korporacij. Po svetu imamo med strankami že več kot milijon podjetij, v regiji CEE pa smo jih v kratkem čas pridobili več sto.

Stripe torej podjetjem pomaga hitreje in enostavneje priti do plačila za blago ali storitve. Kako pa vi služite denar?

Naš poslovni model je skrajno enostaven. Ko kupec poravna plačilo, dobimo delček transakcije. Cenik je zelo pregleden in preprost – od vsake transakcije dobimo 0,25 evra in 1,4 odstotka vrednosti transakcije. Podjetja z res velikim obsegom transakcij pa lahko dobijo individualno ponudbo z nižjo provizijo.

Vaša največja konkurenta sta verjetno Adyen ter Braintree. Kje je vaša ključna konkurenčna prednost?

Po svetu imamo ogromno konkurentov, več sto podjetij se ukvarja z rešitvami za panogo financ. Nekatera ponujajo tudi podobne storitve kot mi, nobeno pa nima tako celovite ponudbe plačilnih storitev kot mi. A industrija plačil je vendarle zelo napredna, zato smo morali najti svoje prednosti in jih izpostaviti. Osredotočili smo se na tri ključna področja. Velik poudarek dajemo razvijalcem aplikacij in spletnih strani/platform. Poskrbeli smo za enostavnost integracije in razširitev naše plačilne platforme, zato številni res radi delajo z nami. Ker ciljamo na cel svet, smo poskrbeli tudi za globalni doseg. Tudi nekatera slovenska podjetja poslujejo po vsem svetu in ta lahko preprosto uporabljajo Stripe kjerkoli kot doma. Tudi za uporabnike/plačnike je to enostavnejše. Skrbimo tudi, da smo vedno na samem robu inovacij, ko gre za nove poslovne modele. Ne podpiramo le spletnih trgovin in oblačnih aplikacij, želimo namreč omogočiti, da bo vsaka poslovna ideja dobila našo podporo in možnost plačevanja.

Vam je evropska direktiva PSD2 v tem pogledu v pomoč?

Je. PSD2 ima veliko posledic. Predvsem pa skrbi, da celotno področje plačil in dostopa do računov postane bolj strukturirano. Všeč nam je, da je zahtevana močna avtentikacija stranke, tako je prevar in napadov manj. Tudi sami v svoji platformi poudarjamo prisotnost številnih varnostnih mehanizmov. Na GDPR in PSD2 smo se zelo zgodaj pripravili, tudi to je ena naših konkurenčnih prednosti, saj imamo razvojne ekipe po vsem svetu.

Kako pa negujete razvoj in inovacije?

Razvojne centre imamo po različnih celinah. Začeli smo v San Franciscu in se razširili v Singapur, Dublin, Mexico City, Seattle … Za nas je pomembno, da delamo s tehnološko naprednimi podjetji. Če to počneš po vsem svetu, vidiš nove trende, poslovne modele, iščeš napredne rešitve, stranke te silijo v inovativne rešitve. Naš moto je, da bo Stripe podpiral vse, kar bodo stranke potrebovale. Zelo hitro se odzovemo na spremembe.

Kam pa usmerjate razvoj?

Stalno dajemo nove izdelke in storitve na trg. Kmalu bo na voljo zalaganje plačil, sprva v ZDA. Razvijamo še nekatere storitve, o katerih še ne smem govoriti. Vsekakor pa bomo v prihodnje še bolj mednarodno prisotni. Naš cilj glede novih izdelkov in storitev je, da so narejeni v posamezni regiji in za regijo.

Kaj bi radi dosegli na dolgi rok?

Naša misija je dvigniti BDP internetne prodaje. Ta je šele v povojih. Tudi če se morebiti komu zdi, da je spletna trgovina v velikem porastu, statistika kaže, da spletna prodaja predstavlja komaj pet odstotkov vse prodaje v svetu. Prepričan sem, da bomo nekoč prišli do 30 ali celo 50 odstotkov, obseg spletne prodaje pa se bo podeseterili ali celo podvajseteril. Mi gradimo infrastrukturo internetnih plačil. Želimo si premik transakcij na splet. Ta del je danes zelo kompleksen, mi pa želimo to poenostaviti in odpraviti vso kompleksnost. Naša provizija bo vedno manjša od koristi za stranko.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IKT
Članki
Članki Kako in kaj bomo delali leta 2030 2

V prihodnjih desetih do 15 letih bomo ljudje čedalje bolj delali v simbiozi z umetno inteligenco in roboti

IKT
Članki
Članki To sta kandidata za nagrado CIO leta 2019 3

Jutri bodo v Kongresnem centru Brdo trinajstič podelili nagrado CIO leta za izjemne dosežke na področju IKT-menedžmenta v Sloveniji,...

IKT
Članki
Članki Ali poslovni telefon zares potrebuje pero?

Danes je Samsung tudi v Sloveniji predstavil svoja mobilna aduta za poslovni segment – modela galaxy note 10 in galaxy note 10+;...

IKT
Članki
Članki Informatik leta 2019 je Edmond Pajk s Zpiza

Na srečanju slovenskih IT-menedžerjev na Brdu pri Kranju so podelili 13. nagrado CIO leta

OGLAS
IKT
Članki
Članki E-pošta: Odprite jo previdno

Kako se zaščititi pred lažnim predstavljanjem, spletnimi goljufijami in drugimi prevarami

IKT
Članki
Članki Slovenija potuje z zategnjeno ročno zavoro

Zategujejo jo tako ministrstvo za gospodarstvo kot sama podjetja, ki ne prepoznavajo bistva digitalizacije

IKT
Članki
Članki Planiranje proizvodnje lahko uspešno prevzamejo algoritmi

S prenosom planiranja proizvodnje v poslovni informacijski sistem podjetje pridobi boljši pregled nad zasedenostjo in uspešnostjo...