Z nepričakovanim obratom je letošnje leto zaznamovano kot obdobje, ki bi ga najraje preskočili in začeli v naslednjem letu. Zaustavitev življenja zaradi Covid-19 je prineslo novo izkušnjo v življenja vseh – izolacijo in karanteno, kot je ne pomnimo.
V prehodnem in sedaj v konsolidiranem obdobju vsesplošnega boja proti virusu so se množično vzpostavile alternativne oblike dela, ki jih sicer poznamo že vrsto let, pravo razsežnost dela od doma pa so pridobile šele sedaj.
S prehodom na delo od doma se spreminjajo odnosi, predvsem doma, kjer je ves dan skupaj vsa družina, in hkrati v šoli ter službi, tako s strankami kot s sodelavci.
Način komuniciranja običajno definira odnos, v večini je želen in najbolj pristen osebni stik. Ta poveže osebe na način, ki ga informacijska tehnologija ne more nadomestiti. Z osebnim stikom izoblikujemo in dopolnjujemo mnenje o osebi na podlagi verbalne in neverbalne komunikacije.
Tovrstna oblika komunikacije zaenkrat še ni mogoča, zato se posamezniki in podjetja opirajo na različne dvosmerne digitalne kanale komuniciranja, bodisi zvočne ali videokonference. S tem načinom komunikacije smo oddaljeni, vendar vseeno povezani. Izkazalo se je, da je IKT ključen segment pri reševanju škode, ki jo je povzročila zaustavitev in bo v bližnji prihodnosti krepko prispeval k stabilizaciji razmer po karanteni. Med največje prednosti lahko prištevamo povečano učinkovitost zaposlenih, revizijsko sled komunikacije in zapisnike, ki posledično nastajajo.
Osebne odnose z odjemalci, ki so jih predhodno negovali in urejali, želijo v Brihteji v prihodnosti še izboljšati.
»Naša dolžnost je prispevati. Dobrodelnost je vedno nuja, sploh v kriznih časih in za tiste, ki so bili najbolj prizadeti,« je dejal Tine Prislan. V Brihteji so se zato odločili strankam, ki so bile najbolj oškodovane z epidemijo Covid-19, pomagati z brezplačnimi vzdrževalnimi storitvami za mesec marec in april. Njihove pomoči so tako deležni:
- Terme Dobrna, ki delujejo v sektorju rehabilitacijskega centra, turizma in trenutno doživlja celostno ustavitev vseh dejavnosti,
- Dom Sveti Jožef, ki nastanja in skrbi za najranljivejšo skupino populacije,
- Zdravstveni dom Šmarje pri Jelšah, ki se na vso moč trudi pri stabilizaciji stanja zaradi Covid-19 v eni izmed najbolj prizadetih občin v Sloveniji.
»Vsem strankam se zahvaljujemo za dolgoročno sodelovanje, zaupanje in odličen odnos, za katerega upamo, da bo cvetel še dolgo,« je dodal Prislan in vsem zaželel uspešno spopadanje s trenutno krizo.