Lenovo predstavil novo generacijo tabličnih računalnikov Lenovo predstavil novo generacijo tabličnih računalnikov Lenovo Yoga Duet 7i prinaša barvno e-pero Lenovo E-Color Pen
Kako uporabljati rešitve VMware Horizon za zagotavljanje neprekinjenega poslovanja Kako uporabljati rešitve VMware Horizon za zagotavljanje neprekinjenega poslovanja V mnogih delih sveta so potovanja omejena, podjetja pa se spodbuja, da zaposlenim zagotovijo pogoje za delo na daljavo; v takih nepredvidljivih okoliščinah lahko VMware Horizon reši številne zahtevne poslovne težave, s katerimi se danes srečujejo IT-organizacije
Računalništvo v oblaku se premika na rob Računalništvo v oblaku se premika na rob Robno računalništvo (edge computing) postaja vse bolj zanimivo za zagotavljanje poslovnih in potrošniških digitalnih storitev
(Intervju) Digitalizacija je še vedno odvisna od kakovostne podatkovne zbirke (Intervju) Digitalizacija je še vedno odvisna od kakovostne podatkovne zbirke Z Iztokom Jerasom, enim vodilnih strokovnjakov za podatkovne zbirke, smo se pogovarjali o izzivih pri shranjevanju in obdelavi podatkov
Kaj je spletni konfigurator in kako lahko z njim občutno povečamo prodajo Kaj je spletni konfigurator in kako lahko z njim občutno povečamo prodajo Gre za enega izmed pomembnih sestavnih delov digitalizacije prodaje

Spletna trgovina največji digitalni zmagovalec pandemije

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
spletna prodaja   dodaj
Miha Lavtar dodaj
Optiweb dodaj
Google dodaj
Sistema dodaj
 
Čas branja: 4 min
15.04.2020  14:00
Za podjetja, ki želijo v zdajšnjem obdobju vzpostaviti spletno trgovino, je najbolj ugoden najem spletne platforme
Spletna trgovina največji digitalni zmagovalec pandemije
Foto: Shutterstock

Obveščaj me o novih člankih:  
spletna prodaja   dodaj
Miha Lavtar dodaj
Optiweb dodaj
Google dodaj
Sistema dodaj

V obdobju epidemije COVID-19 na področju digitalizacije največji pospešek doživlja spletna trgovina (e-commerce). Podjetja, ki so svoje trženjske poti digitalizirala že pred pojavom novega koronavirusa, imajo danes strateško prednost pred tekmeci, ki so bili prisiljeni iskati hitre in fleksibilne rešitve tako rekoč čez noč. Splet namreč v danih razmerah pomeni edino obliko prodaje, brez katere izdelkov ni mogoče spraviti do kupcev, kar je pogoj za nadaljnji obstoj podjetij.

»O rešitvah ali orodjih je težko govoriti, saj ima vsaka spletna trgovina drugačne težave. Zato bi kot rešitev raje poudaril napredno spletno analitiko. Najprej je treba preveriti, pri katerem koraku nakupnega procesa nastajajo težave oziroma zakaj kupci ne končajo nakupa. Šele nato se lahko pogovarjamo o konkretnih rešitvah, pa naj gre za tehnične popravke, prilagoditev vmesnika ali kaj tretjega,« dodaja Lavtar.

Kako čim hitreje do učinkovite spletne trgovine

Za podjetja, ki želijo v zdajšnjem obdobju vzpostaviti spletno trgovino, je najbolj ugoden najem spletne platforme, na kateri je mogoče v precej kratkem času vzpostaviti spletno prodajo –tuji primer je na primer Shopify, slovenski pa trgOWinca. Te zagotavljajo dovolj dobro osnovo, saj vsebujejo najpomembnejše funkcionalnosti spletne trgovine, zato je treba vanje le dodati izdelke.

»Če se širitev na splet izkaže za uspešno, je v naslednji fazi vredno razmisliti o tem, kako kupcem ponuditi naprednejše in privlačnejše rešitve. Podjetje se v tem primeru lahko odloči za nadgradnjo sistema, lahko pa svoja sredstva vloži v povsem novo spletno trgovino. V tem primeru izdelava steče po ustaljenih tirnicah – od strateške izbire prave platforme in informacijskega sistema do oblikovanja, optimizacije in integracije trženjskih dejavnosti. A vse to naj sledi pozneje – v prvi fazi res štejeta agilnost in učinkovitost,« pojasnjuje sogovornik.

Brez oglaševanja ne bo kupcev

Seveda pa samo vzpostavitev spletne trgovine ne zadostuje za uspešno poslovanje, ki temelji na dovolj obsežnem naboru spletnih naročil. Naslednja stopnja v procesu spletnega trženja je spletno oglaševanje. Možnosti je več, od Googla do Facebooka in preostalih družbenih omrežij.

Dobra strategija digitalnega trženja temelji na uporabi več kanalov, različnih kreativnih pristopov ter testiranj in analize rezultatov, ki bodo podlaga za nadaljnjo optimizacijo spletnega trženja kot tudi za optimizacijo same spletne strani.

Fizične trgovine kot »showroomi«

»Trgovci, ki bodo s spletno prodajo dosegli večje uspehe, bodo zagotovo več sredstev namenili rešitvam spletne trgovine in spletu, fizične trgovine pa prilagodili v nekakšne showroome, kjer bo poudarek na preizkušanju izdelkov in storitev ter svetovanju, ljudje pa bodo večino nakupov opravili prek spleta,« pravi Lavtar. S tem bodo dolgoročno optimizirali stroške in sledili trendom. Ob prodajalnah ne bodo več potrebovali velikih in dragih skladišč. Svoje logistične centre bodo lahko preselili na cenejše lokacije in s tem prihranili.

V novi dobi digitalnih nakupov bo čedalje pomembnejše tudi učinkovito upravljanje podatkov o izdelkih in kupcih, ki bo najverjetneje postalo glavna konkurenčna prednost naprednih spletnih trgovcev. Sistemi, ki olajšajo nadzor nad velikimi količinami podatkov in njihovo urejanje, hkrati pa omogočajo hiter izvoz informacij v različnih oblikah (tiskovine, mobilne aplikacije …), namreč podjetjem prihranijo čas in denar. Zato Lavtar pričakuje, da se bo povečala potreba po naprednih rešitvah za upravljanje podatkov (sistemi PIM), ki bo postalo najpomembnejše za učinkovito in gospodarno delovanje spletnih trgovin.

Glavni trendi spletne trgovine v letu 2020

V podjetju Madwise so pripravili pregled 10 trendov v spletni trgovini, ki jih morajo poznati vsi spletni trgovci, ki želijo ostati na vodilnem mestu.

1. Mobile first

Razvoj tehnologij, kot je prepoznavanje obraza ali prstnih odtisov, in različne možnosti plačil omogočajo mnogo dostopnejši, preprostejši in hitrejši nakup prek mobilnih naprav. Ne govorimo več (samo) o prilagojenosti za mobilne naprave, temveč o prioritetnem razvoju in vpeljavi naprednih digitalnih rešitev za mobilne uporabnike.

2. Spletna prodaja na družbenih omrežjih

Facebook ponuja integracijo s spletno trgovino že od leta 2014, ko je uvedel gumb za nakup. Enako lahko na Instagramu dodate oznake izdelkov na fotografije, ki uporabnika odpeljejo na zaključek nakupa v vaši spletni trgovini. Na Pinterestu lahko uporabite tako imenovane Rich Pins, ki uporabniku omogočajo informacije o izdelku (cena, zaloga in kje lahko izdelek kupi).

3. UGC ali dobro blago se samo hvali

UGC (angl. User Generated Content) ali UCC (angl. User Created Content) je vsebina, ki jo zadovoljni uporabniki izražajo v obliki zapisov. Zapise zadovoljnih kupcev nagradite vsaj z zahvalo ali pa s popustom oziroma drugo ugodnostjo. Če jih še nimate, omogočite in spodbudite oddajo ocen izdelkov v spletni trgovini.

4. Kakovostni videoposnetki

Videoposnetki morajo biti dobre kakovosti, da lahko kupcu učinkovito odgovorijo na vprašanja, kako je izdelek videti ali kako ga lahko uporablja.

5. Strojno učenje, umetna inteligenca in trženjska avtomatizacija

Personalizacija spletne strani in napredna uporaba orodij za trženjsko avtomatizacijo omogočata, da za svojega kupca občutno izboljšate in povsem prilagodite spletno izkušnjo v spletni trgovini.

6. Klepetalni roboti in spletni asistenti

Klepetalni roboti lahko ponudijo pomoč, če jo bo stranka potrebovala, in znajo postati idealen prodajni svetovalec.

7. Glasovno nakupovanje

Čedalje več ljudi se pri spletnem iskanju zanaša na glasovne asistente, kot so Google Assistant, Siri in Alexa, predvsem ko je bila nakupna odločitev že sprejeta. Ponavadi so to izdelki z nižjo vrednostjo, kot so hrana ter cenejše električne in gospodinjske naprave.

8. Spletna trgovina B2B

Namesto zamudnega izpolnjevanja naročilnic in dolgotrajnega usklajevanja prek e-sporočil želijo sodobni B2B-kupci prilagojeno in preprosto spletno izkušnjo na sodobnih digitalnih kanalih.

9. Naročnine, ki ustvarjajo redne kupce

Ponudbe naročnin za izdelke ali storitve, ki jih redno kupujemo, spletnim trgovcem prinesejo redne stranke v daljšem obdobju in preprostejše načrtovanje zalog.

10. Zeleno potrošništvo in trajnostna spletna trgovina

Kupci svoje nakupovalne odločitve sprejemajo na podlagi okoljskega odtisa in vpliva na okolje. Zato v ospredje čedalje bolj prihajajo trajnostno naravnani spletni trgovci.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IKT
Članki
Članki Digitalna identiteta: zakaj je nujno potrebna in kaj vse bo omogočila 2

COVID-19 je v le nekaj tednih pokazal, kje vse nam primanjkuje digitaliziranih storitev in kaj bi lahko storili, da bi te postale bolj...

IKT
Članki
Članki Blockchain prenaša umetnost v digitalni svet 5

Tehnologija veriženja podatkovnih blokov postaja disruptivna tudi za umetnost, saj omogoča ugotavljanje digitalnega lastništva kot...

IKT
Članki
Članki Koronavirus je postavil ogledalo digitaliziranosti slovenskih podjetij 1

Posebej v krizi, ko se gleda na vsak evro, je smiselno digitalizacijo razvijati postopoma, z jasnimi nameni in cilji, kar se največkrat...

IKT
Članki
Članki Actual I.T. bo razvijal informacijski sistem za največji bolgarski pristanišči

S tem bodo sodelovali pri izgradnji digitalne infrastrukture na enem izmed pomembnejših pomorskih vozlišč ob Črnem morju

IKT
Članki
Članki Vdori v podatke so največja kibernetska nevarnost do zdaj

Podatki še nikoli niso bili tako ogroženi kot v zadnjem letu dni, nevarnosti so se zaradi pandemije še povečale, saj veliko več...

OGLAS
IKT
Članki
Članki GovernmentConnect – prvi korak do uspešne digitalizacije javne uprave

Digitalizirajte svojo občino in se postavite ob bok najnaprednejšim slovenskim županom in županjam

IKT
Članki
Članki Domiselna strategija zmanjšanja škode izsiljevalskih kibernetskih napadov

Kako otežiti kibernetskim kriminalcem, da si ustvarijo sloves, zaradi česar bi jim potem nihče ne bil več pripravljen plačati visokih...

IKT
Članki
Članki Kaj je spletni konfigurator in kako lahko z njim občutno povečamo prodajo

Gre za enega izmed pomembnih sestavnih delov digitalizacije prodaje