Časnik Finance s portalom IKT predstavlja dobre prakse podjetij na področju B2B e-commerce poslovanja in podeljuje priznanje za najboljši B2B e-commerce projekt. Prijavite se na razpis!
IKT
Oglasno sporočilo

mSign – enostavno elektronsko podpisovanje

Certificiran elektronski podpis je zakonsko skladen in enakovreden ročnemu podpisu
Avtor
18.06.2020 09:07
Dopolnjeno: 18.06.2020 14:36
Čas branja: 3 min

Si predstavljate, da vam pade v vodo večmilijonski posel zaradi povsem banalnega razloga – direktorja ni bilo v pisarni, da bi lahko pravočasno podpisal pogodbo, ki je prispela v podjetje tik pred zdajci? Ali pa da vam stranke množično uhajajo h konkurenci, ker tam lahko pogodbe podpisujejo na daljavo, vi pa jih še vedno kličete v poslovalnico? Ali da morate zaradi prepozno plačanega računa plačevati zamudne obresti, ker niste mogli priklicati podpisnika? V teh težkih časih, ko sta vsak posel in stranka vredna zlata, si takšnih spodrsljajev ne smete privoščiti. Izognete se jim lahko z aplikacijo za elektronsko podpisovanje.

V podjetju Mikrografija so za elektronsko podpisovanje razvili aplikacijo mSign, ki je primerna za splošno uporabo v skoraj vseh panogah. Največji potencial ima v organizacijah, kjer imajo veliko stikov s strankami in vsak dan pripravijo ogromno število dokumentov – na primer v bančništvu, zavarovalništvu, zdravstvu ali telekomunikacijah. Takšne organizacije lahko z uvedbo elektronskega podpisovanja ustvarijo velike prihranke, saj se občutno zmanjša potreba po tiskanju dokumentov, znižajo pa se tudi stroški manipulacije s papirnimi dokumenti, ki jih je treba dostaviti podpisnikom.

Varno podpisovanje kjerkoli in kadarkoli

Kot pravijo v Mikrografiji, je mSign tehnološko in varnostno preverjena rešitev, primerna za vse, ki želijo papir popolnoma izločiti iz svojega poslovanja. Z njeno pomočjo boste dokumente varno pošiljali v podpis s katerekoli naprave, prav tako pa jih boste lahko kjerkoli in na katerikoli napravi (podpisni tablici, prenosnem računalniku, tablici ali pametnem telefonu) tudi podpisali. S tem boste pomembno olajšali delo tako zaposlenim kot strankam. Končni rezultat bodo nižji stroški poslovanja, obenem pa boste poskrbeli še za zakonsko zahtevano varnost, onemogočili boste naknadno zanikanje verodostojnosti in preprečili nepooblaščen poseg v že overjen dokument.

Enostavna namestitev in uporaba

Podpisna komponenta mSign je skladna tako z globalnimi standardi kot s slovenskim standardom e-Slog. Njena namestitev je enostavna in hitra, če se odločite za spletno rešitev, pa sploh ni potrebe po kakršnemkoli nameščanju rešitve na računalnik. Z uporabo rešitve lahko v podpis pošljete dokument, ki je bil ustvarjen kjerkoli – v dokumentnem sistemu, sistemu ERP ali pa kar v Wordu. Dokumente lahko pošiljate v podpis tudi v druge sisteme, kot so e-pošta, Dropbox, mSef ali mDocs in drugi. Prejemnik lahko nato dokument podpiše na različne načine, na primer s kvalificiranim digitalnim potrdilom, prek podpisne tablice, s faksimile podpisom ali v spletnem brskalniku.

Najenostavnejši način je klik za podpis

Za poslovanje s strankami, zlasti s fizičnimi osebami, je posebej priročna možnost, da lahko dokument pošljete v podpis tudi zunanjim podpisnikom, ki ne uporabljajo rešitve mSign. Če takšen uporabnik nima ne podpisne tablice ne digitalnega potrdila, lahko uporabi tako imenovani način klik za podpis (Click2Sign), pri čemer za varnost poskrbi dvonivojska avtentikacija. To pomeni, da stranka prejme na svoj e-naslov povezavo do dokumenta. Ob kliku nanjo mSign od stranke zahteva geslo, ki ga je prejela prek SMS. Po vnosu gesla mSign uporabnika avtomatično postavi na dokument, ki ga mora podpisati. Dokument se podpiše z zaupanja vrednim (EUTL) strežniškim digitalnim potrdilom. Tako stranka ne potrebuje nikakršne dodatne programske opreme, aplikacija pa omogoča celo izpolnjevanje enostavnejših obrazcev.

Prihranek časa in denarja

Z uvedbo podpisne komponente mSign se lahko izognete številnim nevšečnostim in prihranite ogromno časa. To velja za zaposlene, ki lahko dokumente podpisujejo med kratkim oddihom na plaži, med službeno potjo na letališču ali pa doma med vrtnarjenjem na vrtu. Prav tako si lahko zelo poenostavite tudi poslovanje s strankami, saj teh ni treba več klicati v poslovalnico ali jim domov pošiljati zastopnika. Stranke, ki so manj vešče uporabe sodobnih tehnologij, lahko v procesu podpisovanja vodite tudi po telefonu in jim sproti razlagate, kaj morajo storiti. Podpisovanje pogodbe ali zavarovalne police bo tako trajalo vsega nekaj minut, potrebnih pa bo le nekaj klikov. Če gremo še dlje, lahko zatrdimo, da bo uvedba elektronskega podpisovanja dokumentov na daljavo pripomogla tudi k čistejšemu okolju, saj bo potrebnih bistveno manj poti, ki jih opravljamo večinoma z osebnim avtomobilom.

Nakup ali najem

Certificirano podpisno komponento mSign lahko kupite ali najamete. V primeru najema je vzpostavitev možna že v enem dnevu. V Mikrografiji zagotavljajo, da je tehnološko in varnostno preverjen pripomoček za elektronsko podpisovanje mSign elegantna in učinkovita rešitev, ki poskrbi, da poslovanje poteka nemoteno tudi v nepredvidljivih okoliščinah, kakršnim smo bili priča od sredine marca dalje.

Več informacij o aplikaciji mSign najdete NA TEJ SPLETNI POVEZAVI>>.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.