IKT

(Intervju) »NT Remote bo digitalni dogodek, kot ga pri nas še ni bilo«

Tako pravi vodja NT konference Janez Kopač Lebar iz agencije MPG Slovenija – z njim smo se pogovarjali o tem, s kakšnimi izzivi so se soočali organizatorji največjega IT-dogodka v državi, ki bo letos potekal digitalno in pod imenom NT Remote

Podporniki obveščajo

FINANCE
IKT
Prisedite k Roku Pirnatu, B2 BI, in Tonetu Stanovniku, Špica
IKT
Podkast Bi na rumeni stol?
IKTPodpornik projekta Prisedite k Roku Pirnatu, B2 BI, in Tonetu Stanovniku, Špica

Slišali boste razpravo o pomenu prilagajanja tržnim trendom, nenehnemu izboljševanju in vlogi, ki jo igra umetna inteligenca v prihodnosti tehnologije in poslovanja.

FINANCE
IKT
Varnost digitalnega okolja v šolah – ključ do uspešnega izobraževanja v digitalni dobi
IKT
TRETJI RAVNATELJEV ZAJTRK
IKTRedakcija IKT Varnost digitalnega okolja v šolah – ključ do uspešnega izobraževanja v digitalni dobi

Na tretjem ravnateljevem zajtrku, ki ga je organiziralo podjetje eŠola, je bil izpostavljen pomen zagotavljanja varnega digitalnega okolja za šole.

FINANCE
IKT
NIL je pridobil certifikat ISO 22301 za upravljanje neprekinjenosti poslovanja
FINANCE
IKT
Znani so trije finalisti za nagrado Feniks
IKT
POSLOVNO SVETOVANJE
IKTPodpornik projekta Znani so trije finalisti za nagrado Feniks

Nagrada se podeljuje najboljšim projektom s področja poslovnega svetovanja

FINANCE
IKT
Skupina Actual I.T. ima novo vodstvo
IKT
SPREMEMBE
IKTPodpornik projekta Skupina Actual I.T. ima novo vodstvo

Pavle Jazbec je prevzel strateško vodenje v okviru upravnega odbora, novo operativno vodstvo pa bodo sestavljali Mitja Buda, Tjaša Peroša in Igor Hostnik.

18.11.2020 20:00
Dopolnjeno: 19.11.2020 09:12
Čas branja: 4 min
(Intervju) »NT Remote bo digitalni dogodek, kot ga pri nas še ni bilo«
Kot pravijo organizatorji, bo NT Remote »digitalni dogodek, kot ga pri nas še ni bilo«. Na vprašanje, kaj to pomeni, Janez Kopač Lebar odgovarja, da bo njegova največja dodana vrednost, »da bo na enem mestu poleg predavanj ponudil tudi pametno povezovanje in komunikacijo ena na ena na podlagi podobnih interesov ter interaktivno vključevanje konferenčnih partnerjev«.

Čez slab teden se bo začel NT Remote, največji IT-dogodek v državi. Gre za digitalno različico NT konference. Organizatorji so kar dolgo upali, da jo bodo lahko, tako kot vsako leto, izpeljali v Portorožu, na koncu pa so jo bili vendarle prisiljeni prestaviti v digitalni svet, zaradi česar so ji, vsaj začasno, nadeli tudi novo ime. Čeprav lahko veliko preberemo o tem, kako bo po koncu pandemije vse drugače in se bodo dogodki odvijali na spletu, pravijo, da jo bodo drugo leto, če bodo le mogoče, znova izpeljali na slovenski obali.

Kaj je največji izziv pri digitalizaciji NT konference?

Vsaka NT konferenca je izziv, ki pa postane še večji, ko je dogodek treba preseliti v virtualno okolje. Konferenca namreč že tradicionalno poleg izobraževalnega programa skozi zelo bogato obkonferenčno dogajanje ustvarja tudi zelo prijetno atmosfero za neformalna srečanja sodelavcev, poslovnih partnerjev in prijateljev iz stroke. Ob sproščenih popoldanskih in večernih druženjih se sklene veliko novih poslov in ustvari marsikatero partnerstvo. In največji izziv je bil prav to – kako prenesti to zadnjo komponento v virtualni dogodek. Izkušnje druženja ob sončnem zahodu in hladni pijači na terasi Hotela Bernardin žal zaenkrat ne more nadomestiti nobena virtualna rešitev.

Kot IT-jevcem vam tehnologija ne bi smela biti tuja.

Tehnologija nam ni tuja. Se je pa spomladi celotna svetovna industrija srečanj soočila z velikim izzivom, kako obstoječe tehnološke rešitve nadgraditi in povezati ter ustvariti učinkovite virtualne dogodkovne prostore, ki na enem mestu ponudijo virtualna predavanja, pametno mreženje, komunikacijo ena na ena med udeleženci ter privlačne virtualne razstavne prostore partnerjev.

Pravite, da bo NT Remote digitalni dogodek, kot ga pri nas še ni bilo. Kaj to pomeni?

Veliko poslovnih virtualnih dogodkov je zaenkrat še osredotočenih bolj na video prenose različnih vsebin, manj pa na povezovanje udeležencev med seboj. NT Remote pa smo snovali z veliko željo, da mreženje vsaj v določenem delu prenesemo tudi v našo virtualno izvedbo in nadgradimo majsko izkušnjo. Zato smo se odločili za uporabo pametne virtualne dogodkovne platforme, ki udeležencu na enem mestu poleg predavanj ponudi tudi pametno povezovanje, komunikacijo ena na ena na podlagi podobnih interesov ter interaktivno vključevanje konferenčnih partnerjev.

Maja ste že izpeljali manjši dogodek NT Remote. Je bila to neke vrste odskočna deska za novembrski dogodek?

Ko smo bili marca soočeni z novo realnostjo, smo kot večina organizatorjev konferenc upali, da bodo epidemiološke razmere krajše in da bomo v novembrskem terminu lahko izvedli konferenco v živo. Prav tako smo imeli v tistem trenutku že kar nekaj stvari postavljenih in smo se zato odločili, da v maju izvedemo manjši brezplačni dogodek.

Vam je takrat z izkušnjami z globalnih dogodkov kaj pomagal tudi matični Microsoft?

Tudi Microsoftov prvi svetovni virtualni dogodek Build je potekal v istem obdobju kot NT Remote, zato smo se vsi skoraj hkrati soočali s podobnimi izzivi.

Microsoft sicer ponuja svojo platformo Teams, na kateri je potekal majski dogodek. Kako to, da ste se sedaj odločili za platformo Brella?

Microsoft Teams je primarno rešitev za učinkovito skupinsko delo v podjetjih, izobraževalnih ustanovah in drugih organizacijah. Primerjava med platformo Brella, ki je bila razvita posebej za organizacijo virtualnih dogodkov in zato med drugim ponuja tudi rešitve za pametno mreženje in privlačne virtualne razstavne, in orodjem Teams tako ni vedno smiselna.

Kolikšna ekipa skrbi za pripravo dogodka in kaj to pomeni v primerjavi s klasičnimi dogodki, ki ste jih prirejali prejšnja leta?

V prvi fazi projekta za pripravo skrbi pet ožjih članov ekipe na strani agencije MPG ter dva člana na strani partnerja Microsoft. V zadnji fazi se priključi še okoli 20 članov ekipe. Če virtualni dogodek primerjamo s klasično izvedbo, se število članov ekipe razlikuje predvsem v zadnji fazi, ko za uspešno izvedbo klasičnega dogodka skrbi skupaj okoli 150 ljudi.

Kaj vas je vodilo, ko ste snovali vsebinski koncept konference?

Predvsem smo imeli v mislih dejstvo, da se ljudje v teh časih srečujejo s številnimi izzivi in vrsto vprašanj, ki jih je prinesla nova realnost. Potreba po novem znanju in veščinah je velika, zato je bilo naše glavno vodilo ponuditi čim bolj aktualno znanje in uporabne rešitve, ki jih tako podjetja kot posamezniki lahko čim hitreje vključijo v svoj vsakdan. Pri vsebinskem konceptu ostajamo zvesti poglobljenim predavanjem in primerom iz prakse tako s področja tehnologije kot poslovanja, dodana vrednost letošnjega vsebinskega koncepta pa so interaktivne delavnice, kjer bodo udeleženci lahko virtualno sodelovali. Poleg tega bodo izbrani predavatelji udeležencem na voljo za 15-minutne pogovore ena na ena, s čimer bodo imeli možnost še dodatnega vpogleda v izbrano problematiko.

Kako bodo potekale interaktivne delavnice – nekako tako kot trenutno učenje naših osnovnošolcev?

Težko je primerjati pouk in delavnice – enako velja za spletne izvedbe. Poglobljene delavnice bodo potekale v različnih okoljih: pri enih bo večji poudarek na izvedbi primerov v praksi, druge bodo ponudile podroben pregled izbranih tehnoloških rešitev. Vse pa bodo omogočale interaktivnost in sodelovanje.

Kateri vsebinski sklopi bodo še posebej aktualni in katere predavatelje bi izpostavili?

Letos bo udeležence nagovoril Microsoftov predsednik Brad Smith, ki bo predstavil Microsoftovo vizijo trajnostnega razvoja. Predstavil bo tudi, kako je mogoče s sodobnimi digitalnimi tehnologijami podpreti gospodarsko okrevanje po pandemiji, ustvariti nove poslovne priložnosti in delovna mesta ter pospešiti evropsko zeleno preobrazbo. Anke den Ouden, regijska direktorica Microsofta za srednjo in vzhodno Evropo, pa bo spregovorila, kako tehnologije zagotavljajo odpornost organizacijam v zaostrenih razmerah. Pri poslovnem delu bi lahko izpostavili še sodelovanje z Združenjem Manager pri vsebinskem sklopu o povečanju storilnosti in AmChamom pri sklopu o delu na daljavo. Na splošno bo poslovni del pokril zelo širok nabor zelo aktualnih tem, kot so vodenje na daljavo, novi poslovni modeli, novosti na področju šolstva in druge. Na področju tehnologije pa se bomo poglobili v zadnje trende pri strežnikih in infrastrukturi, podatkovnih zbirkah in analitiki, informacijski varnosti, razvoju naprednih informacijskih tehnologij, oblačnih storitev …

Kakšno udeležbo pričakujete – večjo ali manjšo kot na klasičnih dogodkih?

S številom prijav smo zadovoljni in pričakujemo skupno okoli tisoč udeležencev. Je pa tudi res, da je težko zelo natančno predvideti odziv, saj smo s prvo plačljivo virtualno konferenco v Sloveniji pionirji. Hkrati se zaradi epidemije soočamo z zaostrenimi gospodarskimi razmerami. Določeno vlogo bo najbrž imelo tudi pomanjkanje časa, saj vemo, da so šole in vrtci zaprti, zaradi česar pri marsikomu trpi redno delo. Vseeno menimo, da smo pripravili program, ki bo kljub tem omejitvam prepričal mnoge.

Na dogodku v hotelu ob morje je verjetno lažje zdržati dva dni kot pred računalniškim zaslonom. Kako ste to upoštevali in se prilagodili?

Program konference je namenjen različnim ciljnim skupinam, ki si urnik dogodka lahko sestavijo po svojih željah, posnetki predavanj pa bodo na voljo tudi po konferenci. Prav tako si v platformi lahko označijo, katere termine so na voljo za sestanke in si tako časovno prilagodijo konferenčno izkušnjo.

Bo drugo leto NT remote digitalen ali se boste vrnili h klasični NT konferenci?

Pristen človeški stik je še vedno nenadomestljiv in vsekakor stremimo k izvedbi dogodka v živo, če bodo le epidemiološke razmere to dopuščale.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

FINANCE
Vzpon mladoletnikov
Finance
Jure Mikuž Vzpon mladoletnikov 1
Moje finance
Razno
Tinder, Ona-on, Badoo in Twoo. Kako in za koliko?
Moje finance
RaznoNina Simič Tinder, Ona-on, Badoo in Twoo. Kako in za koliko?

Čeprav zadnje leto ni naklonjeno druženju, še zlasti ne spoznavanju novih ljudi, smo ljudje vendarle mojstri iskanja rešitev. Številke za leto 2020 denimo kažejo v prid spletnim servisom za spoznavanje - samo največji slovenski spoznavni portal je zabeležil okrog 70 tisoč novih uporabnikov in skoraj dva tisoč novih parov, med epidemijo je Facebook svetu ponudil mobilno aplikacijo za zmenke. Novega partnerja je prek moderne tehnologije v tem obdobju spoznala tudi naša 32-letna sogovornica Tina. Kakšne možnosti ponujajo romantične aplikacije? Kakšna so doplačila? Kako so se znašli ponudniki »zmenkarskih« dogodkov v živo?

FINANCE
Koronakriza je razburkala kriptotrg. Kaj preverjajo na Fursu?
Finance
Tanja Smrekar Koronakriza je razburkala kriptotrg. Kaj preverjajo na Fursu? 5

Katere so najpogostejše kršitve in dileme pri obdavčenju kriptoposlov

FINANCE
IKT
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
IKT
SPLETNO POSLOVANJE
IKTFinance PRO Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!

Z izborom želimo ozaveščati o pomenu in koristih digitalizacije medpodjetniškega poslovanja ter predstaviti slovenske dobre prakse spletnega poslovanja na področju B2B

Tovarna
Novice
Digitalni šampioni z jasno strategijo digitalne preobrazbe
Tovarna leta
NoviceSabina Petrov Digitalni šampioni z jasno strategijo digitalne preobrazbe

Rezultat je višanje vrednosti za kupce, zaposlene in lastnike

FINANCE
Izšel je novi Akademček: Prihodnost je hibridna
FINANCE
Manager
Zakaj je Švedska na pragu nove tehnološke revolucije
Manager
ManagerJames Cook/The Telegraph/The Interview People Zakaj je Švedska na pragu nove tehnološke revolucije 9

Švedska tehnološka panoga se za svoj zdajšnji razcvet lahko zahvali tudi državni politiki v devetdesetih letih prejšnjega stoletja.

FINANCE
IKT
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
IKT
SPLETNO POSLOVANJE
IKTFinance PRO Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!

Z izborom želimo ozaveščati o pomenu in koristih digitalizacije medpodjetniškega poslovanja ter predstaviti slovenske dobre prakse spletnega poslovanja na področju B2B