Časnik Finance s portalom IKT predstavlja dobre prakse podjetij na področju B2B e-commerce poslovanja in podeljuje priznanje za najboljši B2B e-commerce projekt. Prijavite se na razpis!
IKT

Oglaševanje v kontekstu omnikanalnega trženja

Uspešne so predvsem tiste oblike digitalnega oglaševanja, ki temeljijo na pametni uporabi podatkov

Podporniki obveščajo

FINANCE
IKT
Prisedite k Roku Pirnatu, B2 BI, in Tonetu Stanovniku, Špica
IKT
Podkast Bi na rumeni stol?
IKTPodpornik projekta Prisedite k Roku Pirnatu, B2 BI, in Tonetu Stanovniku, Špica

Slišali boste razpravo o pomenu prilagajanja tržnim trendom, nenehnemu izboljševanju in vlogi, ki jo igra umetna inteligenca v prihodnosti tehnologije in poslovanja.

FINANCE
IKT
Varnost digitalnega okolja v šolah – ključ do uspešnega izobraževanja v digitalni dobi
IKT
TRETJI RAVNATELJEV ZAJTRK
IKTRedakcija IKT Varnost digitalnega okolja v šolah – ključ do uspešnega izobraževanja v digitalni dobi

Na tretjem ravnateljevem zajtrku, ki ga je organiziralo podjetje eŠola, je bil izpostavljen pomen zagotavljanja varnega digitalnega okolja za šole.

FINANCE
IKT
NIL je pridobil certifikat ISO 22301 za upravljanje neprekinjenosti poslovanja
FINANCE
IKT
Znani so trije finalisti za nagrado Feniks
IKT
POSLOVNO SVETOVANJE
IKTPodpornik projekta Znani so trije finalisti za nagrado Feniks

Nagrada se podeljuje najboljšim projektom s področja poslovnega svetovanja

FINANCE
IKT
Skupina Actual I.T. ima novo vodstvo
IKT
SPREMEMBE
IKTPodpornik projekta Skupina Actual I.T. ima novo vodstvo

Pavle Jazbec je prevzel strateško vodenje v okviru upravnega odbora, novo operativno vodstvo pa bodo sestavljali Mitja Buda, Tjaša Peroša in Igor Hostnik.

Avtor
avtor
09.03.2021 20:00
Čas branja: 2 min

Po podatkih podjetja iPROM pri digitalnem oglaševanju največji delež naložb pripada prikaznemu oglaševanju, sledita oglaševanje na družbenih omrežjih in iskalni marketing. Glede na pogostost uporabe vodi oglaševanje na družbenih omrežjih, sledi prikazno oglaševanje, na tretjem mestu pa je iskalni marketing.

»Prikazno oglaševanje kot glavni steber digitalnega oglaševanja že leta ustvarja nenehno in najbolj stabilno rast. V zadnjih letih so hitreje rasle naložbe v družbena omrežja, ki so razširjena med uporabniki, oglaševanje v tem seg­mentu pa je preprosto in lahko dostopno tudi najmanjšim oglaševalcem,« je povedal Simon Cetin, direktor podjetja iPROM.

Izsledki lanske raziskave o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja, ki jo vsako leto izvajajo v sodelovanju z družbo Valicon, so pokazali, da so podjetja lani digitalnemu oglaševanju namenila 17 odstotkov več sredstev kot leto prej.

Različni kanali se dopolnjujejo

Čeprav danes vsaka resna digitalna medijska strategija sloni na premišljeni uporabi in kombinaciji različnih kanalov, se vedno pojavljajo vprašanja o učinkovitosti posameznih digitalnih kanalov. Cetin na to odgovarja: »Težko neposredno primerjamo učinkovitost posameznih elementov znotraj digitalnega oglaševanja, saj je ključ dobre strategije to, da se različni kanali med seboj dopolnjujejo, podpirajo. Zmotno bi bilo uporabiti enega izmed brezplačnih orodij za analitiko in na podlagi tega pavšalno pripisati dobre rezultate oglaševanju v iskalnikih, ko pa imata zasluge za povečano iskanje prav prikazno in videooglaševanje.«

Uspeh prinaša pametna uporaba podatkov

Po Cetinovem mnenju so uspešne predvsem tiste oblike digitalnega oglaševanja, ki temeljijo na pametni uporabi podatkov. »Bolj kot oblika oglaševanja danes šteje uporaba podatkov oziroma platform za upravljanje podatkov pri serviranju oglasov in kreativah, ki jih s posebnimi tehnologijami in na podlagi podatkov ciljnim skupinam prilagajamo v realnem času.«

Trenutno se kot dve izmed najučinkovitejših strategij digitalnega oglaševanja kažeta vedenjsko in napovedno ciljanje, dopolnjeni z vnovičnim ciljanjem ter podporo družbenih omrežij in iskalnega marketinga.

Gradnja lastnih podatkovnih silosov

Cetin podjetjem svetuje: »Strategija 'digitalno najprej' naj bo kot vodilo. Gradite podatkovne silose. Naložbe v gradnjo lastnih podatkovnih silosov so danes modre, jutri bodo nujne. Platforme za upravljanje podatkov so med najpomembnejšimi elementi konkurenčne prednosti podjetij in organizacij.«

Glede komunikacijskega pristopa še vedno velja, da je vsebina kraljica, distribucija pa kralj. To pomeni, da morajo podjetja za grajenje blagovne znamke oblikovati lastne medije in ustvarjati originalne vsebine ter poskrbeti za usmerjeno komuniciranje s kupci. Vendar, kot poudarja Cetin, je dobra vsebina brez natančno usmerjene oglaševalske podpore lahko izgubljena. Generičen doseg že več let zapored upada, ta trend je neizogiben, kar je treba upoštevati pri utemeljevanju dolgoročnih strategij.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
Moje finance
Finančna šola
Kako postati mojster spletnega oglaševanja?
Moje finance
Finančna šolaPia Bedene Kako postati mojster spletnega oglaševanja?

Družbeno omrežje Facebook ima več kot tri milijarde dnevnih uporabnikov, vsako sekundo je v iskalniku Google več kot 70 tisoč iskanj. Prisotnost podjetij na spletu je nujna, to bodo spoznali vsi na samostojni podjetniški poti in iskalci zaspolitev v številnih panogah. Enovitega študija za digitalni marketing še ni, zato zaposlovalci pri kandidatih iščejo predvsem praktično znanje in izkušnje. »Podjetja ves čas iščejo tovrsten kader, a ga močno primanjkuje. Še bolj pa ga bodo iskali v prihodnje,« meni Martin Miklavčič, strokovnjak za digitalni marketing. Kje lahko znanje o oglaševanju na spletu pridobimo brezplačno in si razširimo svoje zaposlitvene možnosti?

FINANCE
Manager
Ali Apple usodno spreminja igro oglaševanja
Manager
ManagerDomen Pavlič Ali Apple usodno spreminja igro oglaševanja

Ameriški tehnološki gigant na prvo mesto postavlja zasebnost uporabnikov in oglaševalcem napoveduje težje čase.

FINANCE
Slovenija
Kaj je kontekstno trženje in zakaj je vse bolj priljubljeno
Slovenija
SlovenijaJakob Žorž Kaj je kontekstno trženje in zakaj je vse bolj priljubljeno 4

Digitalno trženje prehaja v novo obdobje, ko oglasnih sporočil in kampanj ne bodo več določali tržni segmenti, ampak dogodki na nakupni poti ter življenjske situacije in vedenje kupcev

FINANCE
IKT
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
IKT
SPLETNO POSLOVANJE
IKTFinance PRO Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!

Z izborom želimo ozaveščati o pomenu in koristih digitalizacije medpodjetniškega poslovanja ter predstaviti slovenske dobre prakse spletnega poslovanja na področju B2B

FINANCE
Članki
Videooglaševanje postaja eden glavnih digitalnih trendov
Članki
ČlankiJakob Žorž Videooglaševanje postaja eden glavnih digitalnih trendov 2

Globalni trg digitalnega videooglaševanja, katerega vrednost je leta 2020 znašala 37,97 milijarde dolarjev, naj bi se letno povečeval za 4,3 odstotka in leta 2023 presegel 43 milijard.

FINANCE
IKT
Zakaj je pomembna digitalna strategija in kaj naj obsega
IKT
IKTRedakcija IKT Zakaj je pomembna digitalna strategija in kaj naj obsega

Slovenski podjetniški sklad malim in srednjim podjetjem od sredine februarja znova ponuja vavčerje v vrednosti od 300 do 9.999,99 evra, ki jih je mogoče izkoristiti za 13 različnih namenov – eden izmed njih je tudi priprava digitalne strategije

Moje finance
Razno
Prepoznajte trike lažne popolnosti na spletu
Moje finance
RaznoMaja Virant Prepoznajte trike lažne popolnosti na spletu

Družbena omrežja so polna popolnosti: popolnih postav, obrazov, kože, las, popolne sreče in veselja na vsaki objavljeni fotografiji. K temu pripomorejo tudi filtri – takšni, ki spremenijo ten kože, zmanjšajo nos, povečajo ustnice, toliko spremenijo osebe na fotografijah, da bi jih lahko, če bi jih srečali na ulici, zgrešili. Navidezna popolnost je postala zlati standard. A v Veliki Britaniji denimo po novem vplivneži ne smejo več uporabljati »zavajajočih« filtrov v plačanih oglasih za nego kože in kozmetične izdelke. Kaj morate vedeti o prikritem oglaševanju na družbenih omrežjih.

FINANCE
IKT
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
IKT
SPLETNO POSLOVANJE
IKTFinance PRO Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!

Z izborom želimo ozaveščati o pomenu in koristih digitalizacije medpodjetniškega poslovanja ter predstaviti slovenske dobre prakse spletnega poslovanja na področju B2B