V Združenju za informatiko in telekomunikacije (ZIT) so se na najnovejše trende na področju IKT odzvali z ustanovitvijo posebne sekcije za podatkovno znanost in umetno inteligenco, ki so jo poimenovali AIDAS. Čeprav je Slovenija v tujini prepoznana na področju raziskav in razvoja s področja umetne inteligence, njeno uvajanje v poslovne procese tako gospodarstva kot državne uprave še vedno ne steče. In prav pospešitev tega uvajanja je eden izmed ciljev nove sekcije.
»Podatki so temelj za uspešno poslovanje vsakega podjetja, umetna inteligenca pa prinaša priložnosti za nove produkte in poslovne modele. S sekcijo želimo pospešiti razvoj podjetij na tem področju, njihovo izvozno konkurenčnost in se aktivno vključiti v evropske pobude, ki prinašajo nove priložnosti za naše člane v prihodnjih letih,« je povedal Nenad Šutanovac, direktor ZIT.
V sekciji si želijo povezati predvsem tista podjetja, ki se ukvarjajo z razvojem in uvajanjem produktov, rešitev in storitev na področju podatkovne znanosti in umetne inteligence. Predsednik sekcije je Jure Jeraj iz podjetja Result, podpredsednik pa Mitja Trampuž iz podjetja CreaPro.
»Vse analize kažejo, da bo imela že v bližnji prihodnosti umetna inteligenca odločilen vpliv na konkurenčnost in produktivnost podjetij. Vsak menedžer, podjetnik ali lastnik, ki želi svoje podjetje pripraviti na konkurenčno gospodarsko okolje, se mora ukvarjati z vprašanjem, kako bo za svojo konkurenčnost izkoristil tehnologije umetne inteligence in podatkovne znanosti,« je povedala Andreja Lampe, direktorica projektov v ZIT.
Za uspešno uvedbo umetne inteligence mora podjetje zgraditi štiri osnovne stebre: – kulturo podjetja, človeške vire oziroma talenti, podatke in infrastrukturo. Ozaveščanje o tem bo ena izmed nalog sekcije AIDAS.