IKT novice.

Techdata predstavila zadnje tehnološke novosti pri napravah za upravljanje in shranjevanje podatkov ODA
04.04.2019 07:46
Podjetje TechData je na strokovnem srečanju za Oraclove partnerje predstavilo zadnje tehnološke novosti pri napravah za upravljanje in shranjevanje podatkov – Oracle Database Appliance (ODA) ...
Več ▼

Podjetje TechData je na strokovnem srečanju za Oraclove partnerje predstavilo zadnje tehnološke novosti pri napravah za upravljanje in shranjevanje podatkov – Oracle Database Appliance (ODA) – ter koncepte avtonomnih podatkovnih zbirk.

Uporaba namenskih naprav za upravljanje in shranjevanja podatkov je v porastu. »Ne gre samo za kos strojne opreme, ampak za robustno strojno in programsko rešitev enega ponudnika z operacijskim sistemom, virtualizacijo in že instalirano Oraclovo bazo podatkov, kar zagotavlja večjo zmogljivost ter boljšo izkoriščenost strojnih virov in močno zniža stroške,« je povedal Jure Petrič, vodja partnerskega kanala Oracle v TechDati.

Glavne prednosti sistemov ODA, ki so namenjeni majhnim in srednjim podjetjem, je enostavno upravljanje, hitra namestitev ter enostavno nadgrajevanje programske opreme v celotnem sistemu naenkrat, pri čemer uporabo v obstoječem poslovnem okolju poenostavljajo vnaprej pripravljeni scenariji. Lažje je tudi upravljanje samih licenc, pri čemer se zbirko podatkov z virtualizacijo omeji na particije z omejenim številom fizičnih procesorskih jeder - in se s tem zmanjša število licenc.

»Virtualna okolja postanejo sčasoma težko obvladljiva predvsem z vidika varnosti. ODA kot namenski sistem zagotavlja enostavnejše in bolj zanesljivo nameščanje posodobitev in nadgradenj, kar na koncu pomeni tudi manjša varnostna tveganja,« je še povedal Petrič.

Rešitve ODA so tudi že pripravljene za uporabo storitev Oracle Cloud, na primer za takojšnjo uporabo varnostnega shranjevanja podatkov in neprekinjenega poslovanja iz oblaka.

 

Prihodnost je v avtonomnih zbirkah podatkov

Pri avtonomnih zbirkah podatkov gre za zbirko podatkov Oracle v oblaku, ki uporabljajo strojno učenje za izvajanje administracijskih opravil, zaradi katerega se zmanjša potreba po človeškem delu. »Avtonomne podatkovne zbirke se samodejno nastavljajo, varujejo in posodabljajo, samodejno sprožajo varnostno shranjevanje podatkov in izvajajo druge upravljavske naloge, ki jih danes izvajajo skrbniki podatkovnih zbirk,« je povedal Peter Dolenc, predstavnik za oblačno platformo v Oracle Slovenija.

Prednost avtonomnih podatkovnih zbirk pa ni samo manjša potreba po človeških virih za njihovo oskrbovanje, ampak delujejo na zmogljivi Oraclovi tehnologiji Exadata, ki je namenjena obdelavam velikih količin podatkov za potrebe transakcijskega procesiranje in poslovne analitike.

»Zelo pomembna je prilagodljivost, ki se jo pridobi z delovanjem v oblaku. Ta namreč omogoča plačevanje po dejanski uporabi storitve, ne samo v smislu zakupa  števila procesorjev, ampak tudi, kako se te procesorje čez dan dejansko izkorišča,« je še povedal Dolenc. Pri avtonomnih podatkovnih zbirkah gre torej za poslovno izjemno ugodno rešitev za procesiranje podatkov, saj se storitev plačuje dinamično, glede na dejansko uporabo.

Kyocera Document Solutions predstavila prenovljeno identiteto blagovne znamke
15.04.2019 10:19
Nova identiteta blagovne znamke Kyocera Document Solutions odraža vse večjo vlogo, ki jo ima korporacija pri zajemu poslovnih dokumentov in izboljšanju konkurenčnosti podjetij v razvijajočem se ...
Več ▼

Nova identiteta blagovne znamke Kyocera Document Solutions odraža vse večjo vlogo, ki jo ima korporacija pri zajemu poslovnih dokumentov in izboljšanju konkurenčnosti podjetij v razvijajočem se digitalnem gospodarstvu. Osrednja zamisel nove identitete je pomagati organizacijam izkoristiti znanje, ki spodbuja razvoj in prinaša spremembe. Koncept prenovljene blagovne znamke izraža zavezo k združitvi globalnih virov korporacije, tako številnih strokovnjakov z bogatim znanjem, kot tudi tehnološke odličnosti, ki so ključni dejavnik pri integraciji strojne in programske opreme ter storitev v rešitve, ki uporabnikom pomagajo povečati svoj poslovni potencial. Izraža tudi Kyocerin edinstveni položaj, ki ji omogoča pomagati podjetjem razumeti ogromen obseg informacij, ki jih obkrožajo in so ključne za pridobivanje konkurenčne prednosti.

Vodstvo korporacije Kyocera že od svoje ustanovitve postavlja v jedro svoje filozofije vodenja podjetja človeške vezi. Obsežen nabor komunikacijskih orodij, vključno z vizualnimi gestami v rokopisnem slogu, edinstvenimi grafičnimi ikonami in drzno novo barvno paleto, je združil tako človeške kot tehnološke vire, ki ustvarjajo odličnost pri oblikovanju celovitih dokumentnih rešitev.

Mobilno potrjevanje tudi za dokumentne rešitve e-GenDoc na javanskih platformah
09.04.2019 16:03
Genis je omogočil sodobno mobilno poslovanje tudi za uporabnike standardnih in odprtokodnih javanskih poslovnih okolij. Genisova rešitev m-GenDoc omogoča učinkovito izvajanje delovnih postopkov s ...
Več ▼

Genis je omogočil sodobno mobilno poslovanje tudi za uporabnike standardnih in odprtokodnih javanskih poslovnih okolij.

Genisova rešitev m-GenDoc omogoča učinkovito izvajanje delovnih postopkov s pametnimi telefoni, neodvisno od tega, na kateri standardni javanski platformi deluje dokumentni sistem e-GenDoc (IBM WebSphere/DB2, Jboss/WildFly/PostgreSQL …).

S kombinacijo mobilne platforme m-GenDoc in dokumentnega sistema e-GenDoc je Genis ponudil prilagodljivo, prožno in zmogljivo mobilno poslovanje, neodvisno od platforme, saj poleg poleg Microsoft okolij podpira okolja Unix in Linux, ki jih uporabljajo velika podjetja, ponudniki telekomunikacijskih in energetskih storitev ter finančne in javne ustanove.

Ena glavnih prednosti te rešitve je uporabniku prijazno opravljanje vsakodnevnih nalog z mobilnimi napravami, vedno in povsod, ob nespremenjenih varnostnih zahtevah, ki so sicer uveljavljene v notranjem poslovnem omrežju. Poleg tega se lahko uporabi pri različnih postavitvah dokumentnega sistema, bodisi na lokalni infrastrukturi bodisi v oblaku ali kot hibridna rešitev.

Zmožnost mobilnega poslovanja na različnih platformah potrjuje Genisovo vizijo razvoja neodvisnih informacijskih rešitev, v katere so vgrajene nenehne procesne, organizacijske in tehnološke izboljšave. V podjetju že načrtujejo razširitev zmožnosti platforme m-GenDoc z moduli za mobilno upravljanje s potnimi nalogi, naročilnicami ter z različnimi prejetimi in notranjimi dokumenti.

Več informacij je NA TEJ SPLETNI POVEZAVI>>

DIH Slovenija mikro, malim in srednje velikim podjetjem pomaga do uspešne digitalne preobrazbe
08.04.2019 14:33
Javni sklad Republike Slovenije za podjetništvo je objavil javne pozive za vavčerje za pripravo digitalne strategije, digitalnega marketinga in digitalnih kompetenc . Z njimi bodo imela mikro, mala ...
Več ▼

Javni sklad Republike Slovenije za podjetništvo je objavil javne pozive za vavčerje za pripravo digitalne strategije, digitalnega marketinga in digitalnih kompetenc. Z njimi bodo imela mikro, mala in srednje velika podjetja (MSP) s sedežem v Sloveniji možnost hitreje poskrbeti za dvig digitalnih kompetenc, izdelavo digitalne strategije in digitalni marketing.

Pri tem jim bodo v pomoč številni strokovnjaki in programi usposabljanja, ki so navedeni v dveh katalogih usposabljanj oziroma svetovanj, ki ju vodi zavod DIH Slovenija in sta objavljena na njihovi spletni strani. Trenutno je vpisanih več kot 230 preverjenih ponudnikov usposabljanj in zunanjih strokovnjakov, katalog pa z novimi vpisi dopolnjujejo vsak mesec.

Poleg tega je DIH Slovenija pristojen za podajanje predhodnega pozitivnega mnenja za projekt, ki ga mora pridobiti prijavitelj, in sicer na področju digitalnega marketinga ter za pridobitev vavčerja za digitalno strategijo.

Dr. Emilija Stojmenova Duh, direktorica DIH Slovenija, poudarja, da »je digitalizacija neizbežna, podjetja pa bodo morala čim prej poskrbeti za digitalno preobrazbo, da bodo lahko konkurenčna na hitro spreminjajočemu se trgu. Pri tem podjetjem v DIH Slovenija nudimo podporo za čim lažjo in čim bolj tekočo uvedbo sprememb«. V ta namen bo v torek, 16. aprila, ob 13. uri na Gospodarski zbornici Slovenije (GZS) potekala delavnica za potencialne prijavitelje na omenjene pozive.

Za izvedbo predmeta javnih pozivov na področju digitalizacije za obdobje od 2019 do 2023 na voljo 8,5 milijona evrov oziroma približno dva milijona evrov na leto. Obdobje upravičenosti stroškov in izdatkov in bo trajalo vse do 30. septembra 2023.

Za brezplačne informacije in pomoč pri pripravi vloge so prijaviteljem na voljo svetovalci mreže Slovenskih poslovnih točk (SPOT).

A1 prvi v Sloveniji s prilagodljivimi TV shemami
08.04.2019 07:58
A1 po novem svojim naročnikom omogoča, da si ob nespremenjeni ceni paketa sami sestavijo TV-shemo po lastnem okusu in vanjo vključijo svoje najljubše žanre. Prednastavljeno shemo na svojem ...
Več ▼

A1 po novem svojim naročnikom omogoča, da si ob nespremenjeni ceni paketa sami sestavijo TV-shemo po lastnem okusu in vanjo vključijo svoje najljubše žanre. Prednastavljeno shemo na svojem paketu si lahko enostavno prilagodijo tako, da so v njej samo zanje zanimivi žanri programov, nezanimive pa umaknejo.

Uporabniška izkušnja je tako bistveno boljša. Raziskava Ericsson ConsumerLab Annual Research je namreč pokazala, da približno 20 odstotkov časa, namenjenega gledanju televizije, porabimo za iskanje primerne vsebine, pri čemer se ta delež z večanjem števila programov v shemi samo še povečuje.

Hkrati A1 v ponudbo ob nespremenjeni ceni paketov dodaja 23 novih TV programov, med njimi kot prvi v Sloveniji tudi BBC First.

 

V Budimpešti potekala tridnevna konferenca UNITE 2019 o upravljanju identitet in dostopov
08.04.2019 07:58
V Budimpešti je v hotelu Corinthia potekala tridnevna konferenca UNITE 2019 za evropske uporabnike in partnerje podjetja One Identity, enega vodilnih na področju programskih rešitev za upravljanje ...
Več ▼

V Budimpešti je v hotelu Corinthia potekala tridnevna konferenca UNITE 2019 za evropske uporabnike in partnerje podjetja One Identity, enega vodilnih na področju programskih rešitev za upravljanje identitet in dostopov.

Na doslej največjem letnem dogodku One Identity UNITE za Evropo se je zbralo več kot 300 udeležencev. Slovenijo so zastopali predstavniki podjetja Brihteja kot partnerja in Univerze v Mariboru kot uporabnika. Konferenca je uporabnikom, partnerjem in strokovnjakom tradicionalno ponudila priložnost za razprave o rešitvah, inovacijah in izzivih upravljanja identitet in dostopov (IAM) ter upravljanja privilegiranih dostopov (PAM), kot tudi o trgu identitet-kot-storitev (IDaaS).

Na konferenci so se partnerji skupaj s predstavniki podjetja osredotočali na teme, specifične za partnersko skupnost Partner Connect. Skupaj z uporabniki so na predavanjih in številnih vsebinskih srečanjih razpravljali o produktih in izzivih za njihovo uporabo s ciljem doseganja uspešnih rešitev. V središču konference so bile prakse in strategije IAM za takojšnjo zaščito pred rastočimi grožnjami in zlonamernimi igralci v digitalnem svetu.

»Čeprav je človek še vedno najšibkejši člen v varnostni verigi, lahko tehnologije in ljudje skupaj zagotovijo najboljšo možnost za obrambo pred zlonamernimi napadalci,« je povedala Jenny Radcliffe iz podjetja Human Factor Security. Ravno v tem smislu One Identity, neodvisno podjetje in obenem del poslovanja družbe Quest Software, pomaga organizacijam po vsem svetu uspešno uporabljati programsko opremo AIM in PAM.

Rešitve One Identity uporablja več kot 7.500 podjetij, in sicer za upravljanje več kot 125 milijonov identitet. Marca je One Identity organiziral podoben dogodek v Singapurju za območje Azije in Tihega oceana, oktobra pa ga bo v Phoenixu za Severno Ameriko.