IKT novice.

MIT informatika predstavila nove rešitve in koncepte za digitalno strategijo
14.07.2016 13:51
Podjetje MIT informatika je na tradicionalnem srečanju z uporabniki njihovih informacijskih rešitev predstavilo vrsto novih zmožnosti, rešitev in konceptov, ki so proizvodnim podjetjem na voljo ...
Več ▼

Podjetje MIT informatika je na tradicionalnem srečanju z uporabniki njihovih informacijskih rešitev predstavilo vrsto novih zmožnosti, rešitev in konceptov, ki so proizvodnim podjetjem na voljo kot sestavni deli digitalne strategije.

Uporabniki so spoznali sodobne pristope pri medpodjetniškem ter internem povezovanju informacijskih sistemov ter povezovanje temeljnih transakcijskih sistemov podjetja z lokalnimi in oblačnimi mikro aplikacijami. Predstavljena je bila tudi napredna obdelava podatkov iz proizvodnje za potrebe odločanja in krmiljenja procesov ter podpora brezpapirnemu in mobilnemu poslovanju v nabavi, prodaji in logistiki.

»Eden najpomembnejših dosežkov podjetja v zadnjem času so nove spletne aplikacije, ki omogočajo izvajanje poslovnih nalog vedno in povsod ter odpiranje poslovnega informacijskega sistema MIT Orkester za zunanje aplikacije, vključno s programskimi storitvami v oblaku,« je povedala Marjeta Povalej, direktorica podjetja MIT informatika.

Nove aplikacije prenašajo na splet in v mobilno izvajanje praktično vse funkcije, ki ustvarjajo dodano vrednost, na primer obvladovanje odnosov s kupci in dobavitelji, prodajo končnim potrošnikom in podjetjem ter proizvodnjo in logistiko. Prek spleta je uporabnikom na voljo tudi nov analitični sistem, pa tudi aplikacije za upravljanje s človeškimi viri, kot sta kadrovski portal ter evidenca prisotnosti.

S predstavljenimi rešitvami podjetja podprejo vse tri vidike digitalizacije: povezovanje s poslovnimi partnerji prek omrežij za ustvarjanje vrednosti, vključevanje v neprekinjeno digitalizacijo celotne vrednostne verige ter vertikalno povezovanje proizvodnih sistemov z ostalimi deležniki v posamezni panogi.

Softnet omogoča neposredni dostop do vsebin tudi na Kitajskem
12 ur
Podjetje Softnet je prvo v Sloveniji začelo ponujati storitev neposrednega dostopa Alibaba Cloud express in Tencent Direct Connect do vsebin na Kitajskem. Ciljajo na razvijalce aplikacij iz celotne ...
Več ▼

Podjetje Softnet je prvo v Sloveniji začelo ponujati storitev neposrednega dostopa Alibaba Cloud express in Tencent Direct Connect do vsebin na Kitajskem. Ciljajo na razvijalce aplikacij iz celotne Evrope, za katere je ta storitev, kot je prepričan direktor Softneta Andrej Boštjančič, zelo pomembna. »Mednarodni del spleta na Kitajskem je precej počasnejši kot drugje po svetu, del spleta pa je celo onemogočen. S pomočjo teh storitev lahko razvijalci aplikacij za kitajski in azijski trg do svojih vsebin dostopajo hitro in jih povezujejo z ostalimi deli svojih platform,« je povedal Boštjančič. Podjetje Softnet je sicer prisotno že v 17 državah.

Z oznako »Zeleni proizvod« se ponaša 99 odstotkov Kyocerinih izdelkov
09.07.2018 08:54
Sedem Kyocerinih izdelkov iz serij TASKalfa in ECOSYS je prejelo priznanje na zadnjem testiranju Keypoint Intelligence, ki ga izvaja organizacija Buyers Lab (BLI), eden od največjih globalnih ...
Več ▼

Sedem Kyocerinih izdelkov iz serij TASKalfa in ECOSYS je prejelo priznanje na zadnjem testiranju Keypoint Intelligence, ki ga izvaja organizacija Buyers Lab (BLI), eden od največjih globalnih ponudnikov primerjalnih testov za tiskalniške izdelke. Na neprekinjenem dvomesečnem testu so večopravilne naprave TASKalfa 8002i, 7002i, 6002i, 5002i, 4002i in ECOSYS M2640idw ter tiskalnik P2040dw prejeli najvišjo oceno 10 za zanesljivost delovanja.

Kyocera si prizadeva, da vsak izdelek, ki ga predstavi, prispeva k izboljšanju globalnega okolja in dvigu okoljske ozaveščenosti. Zato je skupina kot vodilo sprejela koncept, imenovan Okoljska zavest, ki aktivno prispeva k preprečevanju podnebnih sprememb, varčevanju z viri in energijo ter zmanjšanju nevarnih snovi. V konceptu so opredelili tudi merila za vrednotenje vsakega izdelka. Rezultat tega je, da je bilo v poslovnem letu 2017 99 odstotkov izdelkov Kyocera označenih za zelene.

Kyocera Document Solutions, ki se znotraj skupine ukvarja z upravljanjem z dokumenti, poleg osnovnih zavez izvaja tudi druge različne aktivnosti na okoljskem področju, kot so na primer proizvodnja izdelkov z dolgo življenjsko dobo in nizko porabo energije, ponovna uporaba ter reciklaža iztrošenih naprav. Ukrepi prispevajo k zmanjšanju izpustov toplogrednih plinov v ozračje.

Skupina Kyocera je del Globalnega dogovora Združenih narodov, ki je največja svetovna pobuda za trajnostni razvoj podjetij. Eden od glavnih ciljev organizacije je podpora zelenim pobudam, ki promovirajo previden pristop k okoljskim izzivom.

Za pobude in aktivnosti, ki jih je Kyocera izvedla v lanskem fiskalnem letu, je prejela sedem priznanj, od katerih je enega, priznanje japonskega minstra za okolje, prejela že osmo leto zapored.

Virtual Machine Manager Pro zagotavlja varnost in učinkovitost v virtualizacijskem okolju
08.07.2018 08:54
Synology Inc. je objavil uradni izid programskega paketa Virtual Machine Manager Pro, ki prinaša storitve po meri profesionalnih uporabnikov. Omogoča poganjanje več virtualnih računalnikov z ...
Več ▼

Synology Inc. je objavil uradni izid programskega paketa Virtual Machine Manager Pro, ki prinaša storitve po meri profesionalnih uporabnikov. Omogoča poganjanje več virtualnih računalnikov z okolji, kot so Windows, Linux ali Virtual DSM. Uporabnikom pomaga pri integraciji in upravljanju več strežnikov NAS prek svojega virtualiziranega grozda, fleksibilni distribuciji strojnih virov, migraciji virtualnih naprav med gostitelji brez prekinitve in pri rednem izvajanju posnetkov stanja ter obnavljanju varnostnih kopij navideznih računalnikov.

Virtual Machine Manager je z zadnjo različico požel številna priznanja. V zadnjem letu ga je preneslo in namestilo na svoj strežnik NAS Synology prek 130 tisoč uporabnikov. »Z izjemno prilagodljivim grozdom v Virtual Machine Manager Pro smo zmožni oddelkom IT v podjetjih pomagati zgraditi profesionalno in učinkovito virtualizacijsko okolje na strežnikih NAS. Aplikacija omogoča izboljšanje delovne učinkovitosti zaposlenih in obenem ščiti kritična virtualna okolja,« je izjavil Chen Feng Wang, produktni vodja za področje virtualizacije v podjetju Synology. 

Virtualizirana struktura v popolnoma novem VMM Pro bistveno izboljšuje delovno učinkovitost in raven zaščite. Skrbno zasnovana gruča uporabnikom omogoča upravljanje več strežnikov NAS, kot tudi upravljanje delujočih virtualnih okolij, ko so raztreseni po različnih strežnikih NAS, iz enotnega vmesnika. IT osebju pomaga načrtovati urnike zaščite podatkov z izdelavo posnetkov stanja in oddaljeno replikacijo v grozdu. Obenem pa VMM Pro prinaša tudi napredne funkcije, kot je na primer High Availability. Visoka razpoložljivost lajša težave povezane z motnjami v delovanju naprav in maksimizira čas delovanja virtualnih okolij. Vsak strežnik NAS Synology je sedaj opremljen s 30-dnevnim preskusnim obdobjem za rešitev VMM Pro.

Za več informacij obiščite produktno stran Virtual Machine Manager.

IBM bo predstavil, kako tehnologije oblaka in umetne inteligence ustvarjajo inovacije za podjetja v JV Evropi
05.07.2018 07:36
Nedavna anketa družbe IDC je pokazala, da podjetja v jugovzhodni Evropi vse pogosteje prevzemajo tehnologijo računalništva v oblaku, saj želijo pospešiti svojo digitalno preobrazbo. Pri tem ...
Več ▼

Nedavna anketa družbe IDC je pokazala, da podjetja v jugovzhodni Evropi vse pogosteje prevzemajo tehnologijo računalništva v oblaku, saj želijo pospešiti svojo digitalno preobrazbo. Pri tem prednjačijo podjetja v panogah finančnih storitev in telekomunikacij. Čeprav na splošno prevladujejo rešitve zasebnega oblaka, je skoraj polovica anketiranih podjetij izbrala hibridne več oblačne rešitve.

»Kar 20 odstotkov podjetij v jadranski regiji namerava v naslednjih 12 mesecih uvesti rešitve oblaka. Trenutno najbolj priljubljen je zasebni oblak, a ker trgi prehajajo iz platform zasebnega na platforme javnega oblaka, je tretjina anketiranih podjetij izrazila, da bodo v prihodnjem letu uvedla eno od oblik javnega oblaka. Poleg tega se je 44 odstotkov podjetij odločilo za hibridne več oblačne rešitve,« pravi Michael Paier, izvršni direktor IBM SEE. Dodaja, da naročniki vse bolj iščejo hibridna oblačna okolja, ki ponujajo najsodobnejša orodja, vključno z umetno inteligenco, analitiko, internetom stvari in tehnologijo blockchain.

Kako tehnologije oblaka in umetne inteligence ustvarjajo inovacije za podjetja v jugovzhodni Evropi, boste spoznali na tretji letni konferenci Think South East Europe, ki bo potekala 6. in 7. novembra 2018 na Bledu. V IBM obljubljajo, da bodo predstavili, kako v sodelovanju s svojimi partnerji in naročniki pametno spreminjajo svet.

Več informacij je na TEJ SPLETNI POVEZAVI.

Dokumentni sistem Genis e-GenDoc poenostavlja obvladovanje varnosti osebnih podatkov
03.07.2018 08:41
Podjetje Genis je ponudilo novo različico dokumentnega sistema e-GenDoc, ki prinaša dodatne zmožnosti za pregled nad uporabo osebnih podatkov v poslovnih dokumentih. Nove zmožnosti se ...
Več ▼

Podjetje Genis je ponudilo novo različico dokumentnega sistema e-GenDoc, ki prinaša dodatne zmožnosti za pregled nad uporabo osebnih podatkov v poslovnih dokumentih. Nove zmožnosti se osredotočajo na transparentnost obdelav dokumentov, kjer so shranjeni osebni podatki, od prejete in oddane pošte do pogodb, računov in druge dokumentacije, ki nastaja pri poslovanju s kupci in dobavitelji ter pri internem poslovanju.

»Nova različica dokumentnega sistema e-GenDoc v prvi vrsti poenostavlja delo pooblaščenim osebam za varstvo osebnih podatkov. Nekatere zmožnosti sistema, na primer spremljanje pasivnih dostopov, ki so se prej izvajale sistemsko, v ozadju, sedaj ponuja v uporabniku prijazni obliki. Istočasno smo poskrbeli za bolj intuitivno upravljanje z osebnimi podatki na vseh točkah dokumentnega sistema,« je povedal Janko Štefančič, direktor Genisa.

Dokumentni sistem Genis e-GenDoc že v osnovi zagotavlja vgrajeno in privzeto varnost podatkov, saj je zasnovan v skladu s priporočili ISO 9001 glede upravljanja z dokumenti in poslovnimi procesi ter ISO 27001 glede upravljanja tveganj pri varovanju informacij. Novost na primer prinaša lažje izvajanje zakonskih zahtev glede poročanja o uporabi osebnih podatkov, razširjeno pasivno in aktivno revizijsko sledljivost ter upravljanje življenjskega cikla dokumentov z osebnimi podatki. Poleg tega poenostavlja tudi vsakodnevne operativne naloge pri upravljanju varnosti in zasebnosti podatkov, od iskanja in izpisovanja do spreminjanja, prenašanja in brisanja osebnih podatkov.

Več informacij je NA TEJ SPLETNI POVEZAVI.