Povprečna poraba električnega tovornjaka Biomase niha od 46 do skoraj 300 kilovatnih ur na sto kilometrov. Odvisna pa je od številnih dejavnikov, od mase tovora, konfiguracije ceste in regeneracije energije.
Koliko hitrih in ultrahitrih polnilnic v projektu MULTI-E bo Petrol postavil še letos, kako napreduje projekt CROSS-E in katere so prve ovire pri gradnji?
Podjetje iz Maribora oskrbuje evropske trge, želja pa je, da bi se razširili tudi na slovenskem trgu. Veliko je ob tem zanimanja za vodikovo tehnologijo.
»Ko je v drugi polovici devetdesetih let klonil TAM, sem v stiskalnici mečkal nove, še nepobarvane kabine in takrat se mi je trgalo srce. Ta zgodba se je ponovila, ko je padel na kolena Cimos, takrat je bilo še huje,« pripoveduje Janko Gračner.
V Scanii zaznavajo previdnost evropskih kupcev tovornjakov in avtobusov.
Teme letošnjega foruma Kamion@Bus so se nanašale na predpise, ki urejajo zmanjšanje izpustov ogljikovega dioksida in tehnične rešitve, s katerimi je mogoče doseči strožje okoljske predpise. Na forumu še o obvezni vgradnji pametnih tahografov druge generacije in o drugih temah, povezanih s panogo.
Zaposleni so opravili 3.300 izobraževanj na področju novih baterijskih, visokonapetostnih in vodikovih tehnologij.
V prvem polletju 3,4-odstotni upad prihodkov v panogi transporta in skladiščenja. Prevozi bodo vse dražji zaradi višjih cestnih in dražjih vozil ter vzdrževanja.
Prvih 30 let Shella Adria, začetki, konsolidacija in vnovičen vzpon do trenutnega 12-odstotnega tržnega deleža v Sloveniji.
Novi freightliner cascadia je učinkovitejši, ima še več asistenčnih sistemov in zmogljivejše digitalne sisteme, ki kupcem prinašajo večji prihranek pri stroških.