Članki

Prek večjih trgovcev do skokovite rasti

S prodajo plastenke equa v podjetju Zkotz v mesecu dni ustvarijo toliko, kot so lani v vsem letu; ekipo sestavljajo tudi tujci
19.06.2011 22:30
Čas branja: 4 min

"Pri prodaji plastenk equa v tem letu pričakujemo vsaj 500-odstotno rast," napoveduje direktor podjetja Zkotz Anže Miklavec. Prihodki so poskočili, ko so steklenice začeli prodajati v Mercatorju in Sparu, ciljni trgi pa so tudi države EU.

podjetniški zmagovalec

Leta 2009 ustanovljeno podjetje je lani imelo nekaj manj kot 37 tisoč evrov prihodkov, letos pa jih v mesecu dni ustvarijo toliko, kot so jih imeli lani v vsem letu. Poslovne prostore imajo v Ljubljanskem univerzitetnem inkubatorju, vendar nameravajo zaradi hitre širitve kmalu poiskati nove.

"Ker na začetku nismo imeli distribucijskega kanala, smo izdelke kot poslovna darila ponujali predvsem podjetjem in prek spletne prodaje. Potem smo se lotili prodaje v manjših butičnih trgovinah z darili, letos pa nam je uspelo prepričati tudi večje trgovce, kot sta Mercator in Spar," razlaga Anže Miklavec.

Mali, a vseeno mednarodni

Ekipo sestavlja pet sodelavcev, med njimi tudi tujci - Finec, Avstrijka in Nizozemka -, ki bodo iz Slovenije pomagali vzpostaviti odnose s tujimi trgi, saj vsak najbolj pozna svojo regijo. "Če se izdelki dobro prodajajo v Sloveniji, zakaj se ne bi dobro prodajali tudi v EU, kjer enako kot pri nas sledijo trendom ozaveščanja ljudi v zvezi s plastiko in ekologijo," meni sogovornik.

anže miklavec
"Ko smo prepričali tudi večje trgovce, je prodaja steklenic equa skokovito zrasla," pravi direktor podjetja Zkotz Anže Miklavec.

Prednost pred multinacionalkami

Septembra prihajajo na trg z novimi izdelki - novimi oblikami in plastenkami za vroče napitke. "Ker smo hitrejši od multinacionalk, se lahko tudi hitreje prilagajamo trgu. Ker lahko na plastenko hitro natisnemo želen logotip podjetja, se jih veliko odloča, da z njimi opremijo svoje zaposlene ali pa jih podarijo svojim partnerjem," pojasnjuje Miklavec.

V podjetju Zkotz vso pozornost posvečajo oblikovanju blagovne znamke Equa, ki je sestavljenka iz besed eko in aqua. Plastenka je narejena iz materialov, ki pri sežigu v okolje ne spuščajo strupenih plinov. Certifikat BPA free zagotavlja, da je pitje iz te plastenke neoporečno. Z nakupom plastenke equa, na voljo sta 0,4- in 0,6-litrska različica, pa darujete deset odstotkov neto vrednosti ekološkim organizacijam. Uspešnost znamke Equa potrjuje tudi srebrno priznanje GZS za inovativnost, ki so ga v podjetju Zkotz prejeli pred mesecem dni.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
OGLAS
FINANCE
Manager
Manager Zakaj upravljati trajnostno mobilnost v podjetjih?

Trije največji zaposlovalci v škofjeloški industrijski coni Trata (Knauf Insulation d. o. o., LTH Castings d. o. o. in SIBO G. d. o. o)...

Preberite tudi:

16.06.2011
15.06.2011
14.06.2011
13.06.2011
12.06.2011
20.06.2011
21.06.2011
21.06.2011
22.06.2011
23.06.2011
26.06.2011
FINANCE
Manager
Kako je mladi podjetnik legendo pretopil v donosen posel
Manager
ManagerVanja Tekavec Kako je mladi podjetnik legendo pretopil v donosen posel 3

Podjetje ZkotZ je doslej po vsem svetu prodalo že več kot dva milijona izdelkov, 90 odstotkov jih izvozijo.

Od kozjega roga do milijonskih prihodkov
Tina Petrovčič Od kozjega roga do milijonskih prihodkov 1

Ekipa ZkotZ Anžeta Miklavca še tretjič na Kickstarer

FINANCE
Manager
Ekipa ZkotZ Anžeta Miklavca še tretjič na Kickstarter
FINANCE
(E-knjižica) Kako zavarovati naše nepremičnine in avtomobile?
PRO
Finance
Finance PRO (E-knjižica) Kako zavarovati naše nepremičnine in avtomobile? (PRO)

Razkrivamo nekaj največjih pasti pri zavarovanju nepremičnin in avtomobilov.

FINANCE
(SMK2018) Foto utrinki s 23. SMK
Finance
Katja Cimermančič (SMK2018) Foto utrinki s 23. SMK
FINANCE
Članki
(SMK2108) Droga Kolinska veliki zmagovalec nagrade za marketinško odličnost leta
Finance
FinanceKlemen Koncilja (SMK2108) Droga Kolinska veliki zmagovalec nagrade za marketinško odličnost leta

Podjetja, ki so v preteklem letu izkazala največ marketinške odličnosti, so Droga Kolinska, Knauf Insulation in ZKOTZ.

FINANCE
Manager
Mercator prodal trgovski center v Beogradu
FINANCE
Manager
Zakaj upravljati trajnostno mobilnost v podjetjih?
OGLAS
Manager
ManagerFinance PR Zakaj upravljati trajnostno mobilnost v podjetjih? (OGLAS)

Trije največji zaposlovalci v škofjeloški industrijski coni Trata (Knauf Insulation d. o. o., LTH Castings d. o. o. in SIBO G. d. o. o) so v sodelovanju z Občino Škofja Loka, Razvojno agencijo Sora ter inštitucijami IPoP - Inštitutom za politike prostora, CIPRO Slovenija in CIPRO International, dobro leto in pol spodbujali zaposlene, da na delo pridejo trajnostno, v sklopu projekta Trata 2.1.