Podjetje Stilles na podlagi 66-letne tradicije proizvodnje stilnega pohištva pridobiva posle v luksuznih hotelskih verigah, kot so Hilton, Kempinski in Ritz Carlton. V krizi želijo okrepiti salonsko prodajo, zato odpirajo nove prodajalne, prek poslovnih partnerjev pa želijo poleg Balkana pokrivati tudi zahodne trge.
Sevniška družba Stilles, od lani v lasti podjetja AFP Dobova, ki je v Stillesu videlo potencial, kljub vse večjemu osredotočanju na manjše kupce največji delež prihodkov ustvari z opremljanjem hotelov višje kategorije. Sodelujejo z uglednimi hotelskimi verigami, kot so Ritz Carlton, Kempinski in Hilton, delujejo pa na Balkanu, v Rusiji, zahodni Evropi, ZDA in Mehiki.
Več kot 75 odstotkov prihodkov ustvarijo na tujih trgih, večinoma evropskih.
"V soseščini je za nas pomemben hrvaški trg, kjer lahko velikokrat pokažemo vse svoje znanje, od projektiranja do izdelave in montaže celotne opreme. Uspešna pogajanja Hrvaške za vstop v Evropsko unijo so za nas razveseljiva novica. Vstop v EU bo gotovo odseval v večjem številu naložbenih projektov, to pa je priložnost za še večjo prodajo našega pohištva na hrvaškem trgu. Prav tako to verjetno pomeni konec zapletov na meji in lažji prehod delovne sile. Ob vsem tem si obetamo rast prihodkov," pravi direktor Stillesa Štefan Teraž. Letos so na novo zaposlili deset delavcev različnih profilov in stopenj izobrazbe.
"Izkušnje pri delu s končnimi kupci so zelo pomembne in so glavno vodilo za prilagajanje ponudbe potrebam in željam kupcev. Pospešen razvoj na vseh področjih temelji na 66-letni tradiciji, nadgrajeni z novimi prijemi, sodobno tehnologijo in novim znanjem," razloge za pridobivanje poslov nekaterih luksuznih hotelskih verig razkriva Teraž.
Nov salon v Ljubljani
Te dni v Ljubljani odpirajo nov prodajni salon, kmalu želijo preurediti tudi salon v Sevnici. Na tujih trgih imajo odprte salone v sodelovanju z dolgoletnimi poslovnimi partnerji. Teraž je prepričan, da je pogoj za uspešno poslovanje v tujini zanesljiv partner, in kot primer dobre prakse navaja dva salona v Zagrebu in enega v Skopju. Drugi saloni se niso izkazali za tako uspešne. Nove poslovne partnerje iščejo predvsem v glavnih mestih držav nekdanje Jugoslavije in Dalmaciji. Z avstrijskimi partnerji se pogovarjajo o odprtju salona na avstrijskem trgu.
V prihodnjih letih nameravajo z novimi saloni okrepiti delež prodaje manjšim kupcem - želijo ga povečati na 50 odstotkov. "Če smo sposobni opremiti hotel najvišje kakovosti s 500 sobami, smo gotovo zmožni zadovoljiti tudi želje manjših kupcev. Za to imamo potrebne arhitekte, inženirje, tehnike in mizarje," pravi Teraž. V zadnjem času so klasičnemu stilnemu pohištvu dodali linije tako imenovane moderne klasike s programom Memento.