"Novi inovativni izdelki, enega ščitimo tudi s patenti, prodor na nove trge in okrepljeno trženje - to so naši ukrepi za premagovanje krize. Za pridobitev vsakega posla je treba zdaj vložiti trikrat več truda kot pred tremi leti," je povedal Damijan Dobnik, direktor družbe Power Damijan Dobnik iz Mute.
Damijan Dobnik je podjetnik od leta 1996. Zdaj zaposluje 20 ljudi, ki proizvajajo, prodajajo in sposojajo razne šotore, izdelujejo pa tudi avtomobilske nadstrešnice in ponjave za tovornjake. "Že od začetka krize se preusmerjamo na avstrijski in nemški trg. Predstavljamo se na vseh tamkajšnjih sejmih, bili smo v Celovcu, Gradcu, na Dunaju, konec januarja tudi na sejmu Bau v Münchnu. Lani nam je že uspelo na omenjenih trgih ustvariti 40 odstotkov prihodkov.
Za avstrijski in nemški trg je značilno, da dolgo premlevajo našo ponudbo, ko pa se odločijo, želijo takojšnjo dobavo. Kakšno bo leto 2011, zato težko napovem, vem pa, da smo oddali ogromno ponudb. Že zdaj je jasno, da se večajo naročila na področju industrije, in to tudi doma. Smo namreč eden prvih ponudnikov v Sloveniji, ki pod lastno blagovno znamko ponuja šotorske industrijske hale oziroma skladišča, ki prenesejo težo snega," je pojasnil Dobnik.
Novi patentno zaščiten izdelek
"Leta 2009 smo patentno v EU in na Balkanu zaščitili nov izdelek. To je nadstrešek za avtomobile, ki se postavi brez betonskega temelja in je primeren tudi za večja parkirišča. Gre za modularni sistem, ki ima zemeljska sidra. Njegova prednost je, da ga postavimo v dveh urah. Njegova prodaja nam gre počasneje, kot smo načrtovali, je pa to glavni izdelek, ki ga predstavljamo na sejmih v Avstriji in Nemčiji," je še dodal Dobnik.