"Okrepili smo trženje. Naši prodajniki so ves čas na terenu. V okviru podjetja pa krepimo vrednote in sodelovanje, saj smo lahko uspešni le kot ekipa. To so poleg preusmeritve k novim segmentom kupcev naši odgovori na krizo," je povedala Irena Bijol iz podjetja Bijol.
Družba Bijol iz Vuzenice je bila ustanovljena leta 1996. Zdaj ima 23 zaposlenih, letos so na novo zaposlili enega sodelavca. V podjetju so se sprva ukvarjali s prodajo in servisiranjem gradbenih strojev, predvsem dvigal. Od začetka krize v gradbeništvu so se preusmerili k novim segmentom kupcev.
"Prodajamo stroje za komunalna podjetja, a tu je naložb bolj malo. Uspešnejši smo pri prodaji strojev za kmete, od raznih sekalnikov za lesene sekance, dvigal, pa tudi kombinirane gozdarske kiper prikolice. Prodajamo znamke strojev Palfinger, Epsilon, Steindl in druge. Zastopstvo imamo za slovenski trg," je povedala Bijolova.
Privlačne kmetijske subvencije
"Naložbe na področju gradbeništva so se ustavile. Kmete pa k nakupom spodbujajo subvencije. Izdelke kupcem predstavljamo na sejmih, z oglasi v Kmečkem glasu, pomaga nam tudi reklama od ust do ust. Zelo se trudimo biti odzivni, kar pomeni, da se naši prodajniki hitro po prejemu povpraševanja odpravijo na teren h kupcem. Tržno nišo iščemo tudi pri servisu vozil. Ta nam prinaša mesečni priliv, čeprav so marže tu manjše, a pri nas servisirajo stroje tudi lastniki iz Avstrije. V prvih letošnjih mesecih smo poslovali malo slabše kot v istem času lani. Je pa težko reči, kakšno bo leto, ker se naša glavna prodajna sezona začenja septembra," je še povedala Bijolova.