Mlado podjetje Prima ideje, ki izdeluje stenske nalepke, z oglaševanjem na največjem spletnem iskalniku privablja tuje kupce in tlakuje pot za rast prihodkov.
Mladi podjetnik Jure Vrhovšek se je spustil v podjetniške vode pred tremi leti, ko je ugotovil, da na trgu ni primernih stenskih nalepk, s katerimi je želel opremiti prostore. Z vložkom v opremo za izdelavo nalepk v vrednosti približno 10 tisoč evrov in v sodelovanju z grafičnimi oblikovalci se je tako lotil najprej oblikovanja motivov - teh imajo danes prek 70 -, pozneje pa izdelave stenskih nalepk.
Pri kupcih, za zdaj predvsem domačih, prek spleta pa prodaja tudi v Italijo, Španijo, Grčijo in balkanske države, je naletel na dober odziv. Lani je prodal za 50 tisoč evrov izdelkov, letos pa pričakuje 20-odstotno rast.
V Italiji ustvarijo 15 odstotkov prihodkov
Na domačem trgu pri prodaji nalepk sodelujejo s saloni za pohištvo oziroma prodajalnami stenskih barv, največji del prodaje pa še vedno pomeni prodaja prek spleta. Prek tega prodajnega kanala na italijanskem trgu ustvarijo približno 15 odstotkov prihodkov. Rast prodaje namerava v prihodnje graditi tudi v sodelovanju s prodajnimi saloni iz tujine.
Pogovarja se v državah nekdanje Jugoslavije, pozneje pa načrtuje širitev tudi na zahodne trge. Zdaj želi prek spleta okrepiti prodajo na španskem trgu, zato že pripravlja prevod spletne strani v španski jezik (zdaj ima spletno trgovino v slovenskem, angleškem in italijanskem jeziku). Večji poudarek želijo dati tudi poslovnim strankam. V ta namen uvajajo celovite rešitve notranje dekoracije za podjetja.
Za boljšo prepoznavnost podjetja in iskanje novih kupcev se zateka k oglaševanju na Googlu in Facebooku. Pravi, da je zadnji predvsem dobro orodje za privabljanje domačih strank, privabljanje tujcev pa mu uspeva prek oglaševalskih storitev največjega svetovnega iskalnika.
Delajo brez zaloge
"Vsaka nalepka je unikat in tako poteka tudi izdelava. Izrez nalepk sicer poteka strojno na podlagi unikatnih motivov, preostalo delo pa poteka ročno, da zagotovimo čim višjo kakovost. Izdelava nalepk traja največ pet delovnih dni, v praksi pa se potrudimo, da so izdelane v dveh do treh delovnih dneh. Za lažjo montažo priložimo pripomočke za lepljenje in navodila," pojasnjuje Vrhovšek. Dodaja, da nalepk ne delajo na zalogo, saj je motivov za kaj takega preveč, sploh ob upoštevanju, da ponujajo tudi stenske nalepke v različnih barvah. Ob doplačilu ponudijo posebno oblikovanje nalepke.
Vrhovšek se na trgu s svojimi izdelki srečuje predvsem s kitajskimi tekmeci in tudi nekaterimi podobnimi podjetji, kot je njegovo. Svojo konkurenčno prednost vidi v unikatnih motivih in odnosu s strankami.