Zasebnost
Članki

Z Googlom do tujih kupcev

Lastnik spletne trgovine s svojimi stenskimi nalepkami privablja tuje stranke s ciljanim oglaševanjem prek Googla
02.06.2011 22:30
Čas branja: 4 min

Mlado podjetje Prima ideje, ki izdeluje stenske nalepke, z oglaševanjem na največjem spletnem iskalniku privablja tuje kupce in tlakuje pot za rast prihodkov.

Mladi podjetnik Jure Vrhovšek se je spustil v podjetniške vode pred tremi leti, ko je ugotovil, da na trgu ni primernih stenskih nalepk, s katerimi je želel opremiti prostore. Z vložkom v opremo za izdelavo nalepk v vrednosti približno 10 tisoč evrov in v sodelovanju z grafičnimi oblikovalci se je tako lotil najprej oblikovanja motivov - teh imajo danes prek 70 -, pozneje pa izdelave stenskih nalepk.

podjetniški zmagovalec

Pri kupcih, za zdaj predvsem domačih, prek spleta pa prodaja tudi v Italijo, Španijo, Grčijo in balkanske države, je naletel na dober odziv. Lani je prodal za 50 tisoč evrov izdelkov, letos pa pričakuje 20-odstotno rast.

V Italiji ustvarijo 15 odstotkov prihodkov

Na domačem trgu pri prodaji nalepk sodelujejo s saloni za pohištvo oziroma prodajalnami stenskih barv, največji del prodaje pa še vedno pomeni prodaja prek spleta. Prek tega prodajnega kanala na italijanskem trgu ustvarijo približno 15 odstotkov prihodkov. Rast prodaje namerava v prihodnje graditi tudi v sodelovanju s prodajnimi saloni iz tujine.

jure vrhovšek
Ustanovitelj podjetja Prima ideje Jure Vrhovšek svojo spletno stran prevaja v španski jezik, saj želi svoje stenske nalepke ponuditi špansko govorečim kupcem.

Pogovarja se v državah nekdanje Jugoslavije, pozneje pa načrtuje širitev tudi na zahodne trge. Zdaj želi prek spleta okrepiti prodajo na španskem trgu, zato že pripravlja prevod spletne strani v španski jezik (zdaj ima spletno trgovino v slovenskem, angleškem in italijanskem jeziku). Večji poudarek želijo dati tudi poslovnim strankam. V ta namen uvajajo celovite rešitve notranje dekoracije za podjetja.

Za boljšo prepoznavnost podjetja in iskanje novih kupcev se zateka k oglaševanju na Googlu in Facebooku. Pravi, da je zadnji predvsem dobro orodje za privabljanje domačih strank, privabljanje tujcev pa mu uspeva prek oglaševalskih storitev največjega svetovnega iskalnika.

Delajo brez zaloge

"Vsaka nalepka je unikat in tako poteka tudi izdelava. Izrez nalepk sicer poteka strojno na podlagi unikatnih motivov, preostalo delo pa poteka ročno, da zagotovimo čim višjo kakovost. Izdelava nalepk traja največ pet delovnih dni, v praksi pa se potrudimo, da so izdelane v dveh do treh delovnih dneh. Za lažjo montažo priložimo pripomočke za lepljenje in navodila," pojasnjuje Vrhovšek. Dodaja, da nalepk ne delajo na zalogo, saj je motivov za kaj takega preveč, sploh ob upoštevanju, da ponujajo tudi stenske nalepke v različnih barvah. Ob doplačilu ponudijo posebno oblikovanje nalepke.

Vrhovšek se na trgu s svojimi izdelki srečuje predvsem s kitajskimi tekmeci in tudi nekaterimi podobnimi podjetji, kot je njegovo. Svojo konkurenčno prednost vidi v unikatnih motivih in odnosu s strankami.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
OGLAS
FINANCE
Avto
Avto Varno na poti

Dinamičen ritem življenja in poln urnik zahtevata hitro odzivnost in mobilnost.

Preberite tudi:

01.06.2011
31.05.2011
30.05.2011
29.05.2011
26.05.2011
05.06.2011
06.06.2011
06.06.2011
07.06.2011
07.06.2011
08.06.2011
08.06.2011
08.06.2011
09.06.2011
09.06.2011
FINANCE
Okolje & energija
Tu lahko Bruslju poveste, kaj si mislite o energijski nalepki
Okolje & energija
Okolje & energijaBorut Hočevar Tu lahko Bruslju poveste, kaj si mislite o energijski nalepki 1

Evropska komisija je začela javno posvetovanje o okoljsko primerni zasnovi in označevanju z energijskimi nalepkami za hladilnike, pomivalne stroje, pralne stroje, televizorje, računalnike in sijalke. Vse zainteresirane vabi, da do 7. maja izrazijo svoje mnenje v vprašalniku, ki je na voljo na njihovi spletni strani.

FINANCE
Transport in logistika
Spoznajte start-up, ki lahko z barvami nadzoruje vašo hladno verigo
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Spoznajte start-up, ki lahko z barvami nadzoruje vašo hladno verigo

MyCol je spin-off Kemijskega inštituta, kjer razvijajo serijske in unikatne rešitve za temperaturni nadzor živil

FINANCE
Načrtujete nakup, gradnjo ali prenovo doma  – vi veste kaj, v SKB banki vedo kako
OGLAS
Finance
Finance PR Načrtujete nakup, gradnjo ali prenovo doma – vi veste kaj, v SKB banki vedo kako (OGLAS)

Kako se spopasti s tem največjim življenjskim izzivom, če nimamo (dovolj) lastnih sredstev, niti si ne moremo denarja izposoditi od staršev in prijateljev?

Zgodbe
6 obetavnih mladih podjetij za 2018
ZgodbeBlažej Kupec 6 obetavnih mladih podjetij za 2018

S pomočjo Iniciative Start:up Slovenija, Poslovnih angelov Slovenije, ABC pospeševalnika in Zavoda mladi podjetnik smo izbrali šest ekip, ki imajo po našem mnenju rešitev, zanimivo za globalne trge, in možnost za hitro rast.

FINANCE
Okolje & energija
Kako bi avtomobilsko industrijo pritegnili k reševanju težav z izpusti
Okolje & energija
Okolje & energijaBorut Hočevar Kako bi avtomobilsko industrijo pritegnili k reševanju težav z izpusti

Gorazd Renko iz Ljubljane je na razpis okoljskih nagrad prijavil zamisel, po kateri bi vsakemu proizvajalcu, prodajalcu in lastniku avtomobila omogočili pridobitev oznake doi okolja prijazen avto.

Vinski turizem
Vinski hotel Sibon je kombinacija preprostosti, elegance in sodobnosti
O vinu
Vinski turizemRedakcija O vinu Vinski hotel Sibon je kombinacija preprostosti, elegance in sodobnosti

V Sibon wine & spa resortu v Ljutomersko-Ormoških goricah se dan začne drugače - prebudimo se ob ptičjem petju, s pogledom na vinograde, kjer vdihnemo mir in spokojnost, ki ju ponuja nastanitev daleč stran od mestnega vrveža, budilke in stresa.